خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی ۱۴ تصویر از دکوراسیون ویلای شیشه ای مدرن با طراحی خلاقانه

۱۴ تصویر از دکوراسیون ویلای شیشه ای مدرن با طراحی خلاقانه

طراحی خلاقانه ویلای شیشه ای

در این مطلب تصاویر یک ویلای شیشه ای که طراحی آن بیش از یک دهه طول کشید تا برنامه ریزی و تکمیل شود را مشاهده خواهید کرد. اما این ویلای لاکچری و باشکوه ارزش انتظار را برای صاحبانش داشت.

تصاویر بی نظیر از طراحی مدرن ویلای شیشه ای

در ادامه مطلب تصاویر ویلایی که طراحی و دکوراسیون آن بسیار منحصر به فرد، لوکس و برجسته می باشد را مشاهده خواهید کرد. این ویلا در بالای صخره ای در کنار دریا بنا شده است و طراحی نفس گیر و بی نظیری دارد.

محوطه بیرون ویلای منحصر به فردشیشه ای

انواع ساعت دیواری

نمای خانه ویلایی مدرن به شکل منحنی است. سقف و دیوارهای ویلا حتی دیوارهای حمام و آشپزخانه نیز از شیشه ساخته شده اند. در آشپزخانه کابینت های کمی قرار داده شده تا مانع دیدن طبیعت از داخل آشپزخانه نشوند.

طراحی داخلی ویلای جذاب شیشه ای

طراحی ویلای شیک شیشه ای

مبل و میز

آشپزخانه ویلای متفاوت شیشه ای

طراحی لوکس ویلاهای شیشه ای

سرویس بهداشتی و حمام ویلای بی نظیر شیشه ای

این ویلای شیک شیشه ای سه اتاق خواب دارد. در دکوراسیون ویلای لاکچری با دیوار شیشه ای هم عناصر مدرن و هم عناصر کلاسیک مثل صندلی ها به کاررفته اند که این امر جذابیت خاصی به فضای داخلی ویلا بخشیده است. برای ساخت چارچوب اصلی ویلای شیشه ای از فولاد استفاده شده است اما این فولاد نیز جزئی از دکوراسیون داخلی ویلا است و به طراحی داخلی اتاق نشیمن نیز جلوه بخشیده است.

طراحی ویلای زیبای شیشه ای

دکوراسیون ویلای لاکچری شیشه ای

طرح های ویلای جذاب شیشه ای

راه پله ویلای به روز شیشه ای

طراح با ایده دیوارها و سقف شیشه ای از زیبایی طبیعت مثل دریا، پوشش گیاهی، غروب خورشید و.. نهایت استفاده را کرده است. صاحبان این ویلا حس نمی کنند که داخل یک فضای مسکونی  هستند، بلکه این حس وجود دارد که داخل طبیعت زندگی می کنند که این امر موجب آرامش خاصی برای هر شخصی می شود.

اتاق نشیمن ویلای خاص شیشه ای

طراحی مدرن ویلای شیشه ای

علاوه بر طراحی باشکوه برای دکوراسیون داخلی ویلای لاکچری، برای محوطه بیرون که در واقع چارچوب اصلی هر منزلی است نیز طراحی ویژه ای که با نمای خارجی ویلا هم خوانی و هماهنگی دارد، در نظرگرفته شده است.

تصاویر ویلای جدید شیشه ای

نمای بیرونی ویلای باشکوه شیشه ای

در این مطلب تصاویر منحصر به فرد و بی نظیر ویلای شیشه ای که طراحی خلاقانه و خاصی دارد را مشاهده کردید. امیدواریم که مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *