خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی دکوراسیون خانه ال شکل با استفاده از رنگ های تیره

دکوراسیون خانه ال شکل با استفاده از رنگ های تیره

دکوراسیون داخلی خانه ال شکل

چیدمان خانه ال شکل تا حدودی دشواری ها و سختی های مخصوص به خودش را دارد و با توجه به اینکه آپارتمان های امروزی به صورت ال طراحی شده اند بهتر است شما با اصول طراحی این خانه ها آشنا شوید. در ادامه طراحی دکوراسیون دو خانه با شکل هندسی ال شکل را مشاهده خواهید کرد. 

در طراحی خانه های آپارتمانی از شکل های هندسی مربع و مستطیل و ال استفاده می شود و همانطور که می دانید شکل هندسی خانه تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی و نوع چیدمان وسایل دارد بنابراین بهتر است قبل از هر چیز به شکل هندسی منزل خود توجه کنید.

دکوراسیون خانه ال شکل مدرن و شیک

طراحی دکوراسیون داخلی ۲ خانه ال شکل

طراحی قسمت های مختلف خانه ال شکل نیازمند اصولی است که اگر این اصول را رعایت کنید می توانید شاهد ایجاد دکوراسیونی شیک و متفاوت در منزل خود باشد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون قسمت های مختلف خانه های ال شکل دقت لازم را به خرج دهید.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون زیبا و شیک خانه ال شکل

طراحی دکوراسیون داخلی خانه اول

توجه داشته باشید که مهم ترین فضا در هر خانه ال شکل پذیرایی است و بهتر است در طراحی دکوراسیون پذیرایی ال شکل از رنگ ها و مبلمان و وسایل تزیینی زیبایی استفاده شود تا فضای سالن پذیرایی منزل شما جذابیت خاصی پیدا کند. توجه داشته باشید که طراحی دکوراسیون پذیرایی ال شکل تا حدودی آسان تر از دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل و دکوراسیون پذیرایی مربع شکل است و شما می توانید با به خرج دادن کمی دقت و حساسیت دکوراسیونی شیک و در عین حال متفاوت را در فضای سالن پذیرا یی منزل خود ایجاد کنید. همانطور که رد تصاویر مشاهده می کنید به دلیل فضای وجود فضای کم در خانه از فضای اتاق نشمین به عنوان سالن پذیرایی نیز استفاده می شود و به همین دلیل در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی ال شکل این خانه محدودیت هایی وجود دارد و اگر شما تمایل دارید فضایی از سالن پذیرایی را به اناق غذاخوری اختصاص دهید بهتر است فضای غذاخوری و نشیمن را از یکدیگر جدا کنید. در طراحی دکوراسیون این خانه همانطور که مشاهده می کنید برای رنگ دیوارها از رنگ های تیره خاکستری و سیاه استفاده شده است و برای ایجاد تضاد در فضای خانه وسایل و مبلمان از بین رنگ های روشن انتخاب شده اند. مناسب ترین مبلمان برای پذیرایی های ال شکل مدل مبلمان ال هستند.
مهم ترین بخش از منزل بعد از سالن پذیرایی آشپزخانه است همانطور که مشاهده می کنید فضای آشپزخانه کوچک است ولی با طراحی مدرن و نورپردازی که دارد این بخش از خانه به فضایی شیک و جذاب تبدیل شده است.

طراحی اتاق نشیمن ال شکل طراحی داخلی زیبا و مدرن اتاق نشیمن
در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب برای ایجاد نورپردازی ملایم و طبیعی در کنار تخت خواب از چراغ خواب ایستاده استفاده شده است. وجود گلدان های زیبا و کفپوش چوبی در اتاق خواب باعث ایجاد فضایی دلنشین در اتاق خواب شده است.

مبل و میز

طراحی داخلی اتاق خواب با رنگ تیره دکوراسیون داخلی اتاق خواب تیرهطراحی داخلی خانه با شکل هندسی ال شکل

سرویس بهداشتی نیز در قسمت راهرو ورودی این خانه ال شکل قرار دارد و در طراحی سرویس بهداشتی رنگ های تیره به چشم می خورند همچنین در طراحی داخلی حمام از درب شیشه ای استفاده شده است که این درب شیشه ای در بین فضای اتاق خواب و سرویس بهداشتی قرار داده شده است.

طراحی زیبا و کاربردی خانه ال شکلدکوراسیون راهرو ورودی ال شکل دکوراسیون سرویس بهداشتیطراحی سرویس بهداشتیدکوراسیون مدرن خانه ال شکل

دومین طراحی مربوط به دکوراسیون خانه ال شکل در مسکو است این خانه زیبا دارای تزیینات و دکوراسیونی شیک و مدرن است. در طراحی این خانه زیبا همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از رنگ های تیره و وسایل با رنگ تیره استفاده شده است. وجود مبلمان ال شکل با رنگ آبی تیره باعث خلق دکوراسیونی زیبا و شیک در فضای اتاق نشیمن شده است.

طراحی خانه ال شکل زیبادکوراسیون پذیرایی ال شکل طراحی داخلی سالن پذیرایی ال شکل
فضای بین اتاق کار و اتاق خواب با درب شیشه ای از یکدیگر جدا شده اند و برای طراحی اتاق خواب و اتاق کار از رنگ خاکستره ای در طیف های روشن و تیره استفاده شده است. برای زیبایی بیشتر درب شیشه ای پرده حریر ساده و شیکی روی آن نصب شده است و این پرده زیبایی درب شیشه ای بین اتاق کار و اتاق خواب را چند برابر کرده است.

دکوراسیون خانه الدیزاین داخلی خانه الدکوراسیون داخلی خانه ال شکل با رنگ های تیرهدکوراسیون اتاق خواب تیرهطراحی دکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب تیره

طراحی آشپزخانه نیز در عین سادگی جذابیت خاصی دارد و در فضای آشپزخانه از رنگ های خاکستری تیره و گیاهان آپارتمانی استفاده شده و همانطور که مشاهده می کتید برای ایجاد نورپردازی مناسب روی میز ناهارخوری چراغ های آویز با شکل هندسی خاص و متفاوتی به چشم می خورند.

دکوراسیون خانه ال شکل با رنگ های تیرهدکوراسیون زیبا و شیک آشپزخانه تیرهدکوراسیون داخلی آشپزخانه تیرهدکوراسیون آشپزخانه تیره

در این مطلب با اصول طراحی دو خانه ال شکل آپارتمانی و یک خوابه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طراحی داخلی زیبا و در عین حال شیکی را در فضای آپارتمان ال شکل خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *