خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی ترکیب رنگ خاکستری با رنگ های گرم در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ خاکستری با رنگ های گرم در دکوراسیون منزل

تلفیق رنگ خاکستری و رنگ های گرم در اتاق نشیمن

برای داشتن محیطی پویا و فعال در منزل بهتر است رنگ های روشن و گرم نیز در محیط منزل به کار ببرید. چنین رنگ هایی محیط شما را زنده تر و پویا تر از آنچه هست نشان خواهند داد. در این مطلب می خواهیم ایده های ترکیب رنگ خاکستری با رنگ های گرم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ایده های زیبا برای ترکیب رنگ خاکستری با رنگ های گرم

رنگ خاکستری در دکوراسیون رنگی خنثی است. به همین دلیل بهتر است در کنار رنگ های دیگر از جمله رنگ های روشن به کار رود. خنثی بودن خاکستری امکان تلفیق و ترکیب مناسب با سایر رنگ ها را به وجود می آورد. هیچ رنگی در بافت خاکستری به شکل نامطلوب حضور نمی یابد. البته تنوع رنگ در تم خاکستری نیز زیاد است. به گونه ای که رنگ خاکستری به شکل روشن و تیره جلوه می یابد.

تم عالی و زیبای خاکستری

دکوراسیون زیبای منزل

انواع ساعت دیواری

طراحی زیبا و متفاوت منزل

چیدمان عالی و جذاب تم خاکستری

دکوراسیون جذاب با تم خاکستری

مبل و میز

دکوراسیون زیبا با تم خاکستری

دیزاین لاکچری آشپزخانه

دیزاین منزل

تلفیق رنگی جذاب در محیط منزل

طراحی شیک با دکوراسیون تم خاکستری

خاکستری رنگی تلفیق پذیر است. خاکستری از نظر امکان ترکیب شبیه به رنگ سفید است و کلیه خواص آن را از این نظر دارا می باشد. امکان ترکیب رنگی بر روی زمینه خاکستری روشن زیباتر از خاکستری هایی با تم تیره است. رنگ های روشن نرم را در بافت خاکستری روشن به کار ببرید و رنگ های تند روشن را در خاکستری تیره استفاده کنید.

طراحی متفاوت در محیط منزل

دکوراسیون شیک منزل

طراحی ظریف با تم خاکستری

دیزاین متفاوت در محیط منزل

چیدمان شیک با تم خاکستری

دیزاین شیک منزل با تم خاکستری

دیزاین زیبای منزل با تم تیره خاکستری

طراحی شیک آشپزخانه با تم خاکستری

طراحی عالی منزل

دکوراسیون متفاوت منزل

شاید هماهنگ کردن دو رنگ یا چند رنگ بدون توجه به هارمونی و وضعیت رنگ ها نسبت به یکدیگر کاری زمان بر و سخت باشد اما ترکیب رنگ در تم خاکستری به راحتی امکان پذیر است. استفاده از خاکستری مفرط در دکوراسیون منزل سبب بروز و شکل گیری محیطی ملال آور و خسته کننده خواهد شد. رنگ خاکستری به دلیل بافت تیره، امکان تابش و هدایت نور را در محیط منزل از بین می برد. به همین علت منازلی که فقط با تم خاکستری طراحی می شوند، بسیار تاریک و ناراحت کننده هستند. ضمن اینکه در چنین فضاهایی تزیینات و دکورها مطرح نیستند. بیشتر تزیینات در بافت های خنثی که به روشنی می زنند یا در رنگ های روشن پدیدار می شوند. به همین خاطر رنگ های روشن در بافت خاکستری از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند. بیشتر افراد می دانند در بافت های خنثی چه رنگ هایی باید به کار رود تا محیطی گرم و دلپذیر در منزل ایجاد شود.

منزل با تم خاکستری

طراحی شیک اتاق نشیمن

طراحی لاکچری اتاق نشیمن با تم جذاب

تم خاکستری جذاب در منزل

ترکیب خاکستری و رنگ های گرم در اتاق نشیمن

رنگ خاکستری مات در دکوراسیون حمام

دکوراسون زیبای منزل با تم خاکستری

طراحی آشپزخانه با تم خاکستری

طراحی زیبای منزل با تم خاکستری

طراحی فوق العاده منزل با تم خاکستری

استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون

شدت تیرگی موجود در رنگ خاکستری دیزاین منزل، میزان و شدت رنگ گرم به کار رفته را مشخص می کند. خاکستری رنگی سرد است و برای شکستن سردی آن نیاز به رنگ گرمی دارید. شدت رنگ گرم مطابق با میزان سردی و حتی تیرگی رنگ خاکستری مشخص می شود. معمولا رنگ آبی در پس زمینه خاکستری بسیار زیبا جلوه می کند. البته از رنگ های روشنی مانند قرمز در بطن خاکستری تیره استفاده می شود.

عده ای نیز به سکون و آرامش رنگ خاکستری اعتقاد دارند. این باور نیز تا حد زیادی قابل قبول است. چون در این رنگ ابداً از التهاب و هیجانات رنگی خبری نیست. شما می توانید این رنگ را در کنار رنگ های مکمل یا حتی رنگ های خنثی دیگر به کار ببرید. به شرطی که میزان روشنایی و تیرگی این دو رنگ در کنار هم به صورت منصفانه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *