خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون روکوکو و آشنایی بیشتر با این سبک طراحی

دکوراسیون روکوکو و آشنایی بیشتر با این سبک طراحی

دکوراسیون روکوکو

سبک روکوکو از انواع سبک های خاص برای طراحی داخلی منزل به شمار می رود و برخی از افراد نیز آن را به نام سبک باروک نیز می شناسند. طراحی داخلی روکوکو یکی از زیباترین ایده ها برای دیزاین داخلی محسوب می شود و بدون شباهت به طراحی داخلی سلطنتی و کلاسیک نمی باشد. در ادامه دکوراسیون روکوکو برای قسمت های مختلف منزل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

طراحی دکوراسیون روکوکو برای قسمت های مختلف منزل

برای طراحی داخلی منزل سبک های مختلفی نظیر دیزاین داخلی تلفیقی و دیزاین داخلی ماوریک و روکوکو وجود دارد که روکوکو از انواع دیزاین های داخلی لاکچری می باشد و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید منزلی با شکوه و متفاوت داشته باشید بهتر است از این سبک برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید.

دکوراسیون روکوکو

ایده هایی برای دیزاین داخلی روکوکو

در سبک روکوکو از ترکیب انواع رنگ های ملایم و آرام یا رنگ های مختلف طیف طلایی استفاده می شود و رنگ هایی نظیر صورتی روشن و کرم و آبی روشن و سبز و زرد و گلبهی و صدفی و بنفش روشن و … در آن به چشم می خورد همچنین در این سبک دیزاین داخلی از متریال های لوکس نظیر چوب خالص و پارچه های براش و ابریشم و ساتن و مخمل و طلاکاری های مصنوعی و طبیعی و … استفاده می شود.

انواع ساعت دیواری

برای تزیین اتاق ها از آینه و نقاشی ها در قاب بزرگ و مجسمه ها و ساعت های عتیقه و شمعدان های زیبا و لوکس استفاده می شود همچنین این سبک دکوراسیون مظهر زندگی لوکس و اشرافی می باشد.

برای طراحی بخش های مختلف منزل از مبلمان متناسب با سبک روکوکو نظیر صندلی های راحت و کاناپه و میزهای زیبا و میز توالت و پاتختی و کمدهای جادار و میزهای دکوری و تخت خواب های دارای تاج و کنده کاری استفاده می گردد همچنین مبلمان مورد استفاده در سالن پذیرایی حکاکی و تزیین شده می باشند و در اتاق پذیرایی نیز اغلب شومینه ای بزرگ به چشم می خورد همچنین فرم پشتی و میز ناهاخوری نیز اغلب گرد می باشد.

سالن پذیرایی با سبک روکوکو دیزاین پذیرایی روکوکو دکوراسیون داخلی روکوکو دکوراسیون روکوکو شیک

مبل و میز

دکوراسیون لاکچری

طراحی دکوراسیون پذیرایی لوکس دکوراسیون روکوکو برای پذیرایی دکوراسیون داخلی روکوکو

برای تزیین پنجره ها از پرده های سنگین با رنگ های سفید و ملایم استفاده می شود همچنین در این سبک طراحی داخلی پارچه های نفیس و گرانبها که برخی از آن ها نیز گلدوزی شده اند به چشم می خورند.

برای پوشاندن کف قسمت های مختلف منزل نیز از فرش های شرقی با طرح های زیبا و طبیعی مانند گل استفاده می گردد همچنین مبلمان و پارچه های مورد استفاده در این سبک باید گران قیمت و لوکس باشند. برای پوشاندن دیوارها از کاغذ دیواری استفاده می شود و کفپوش اتاق ها نیز اغلب از جنس چوب و سنگ های با کیفیت می باشد.

در فضای اتاق خواب اغلب تخت خواب های بزرگ با تاج حکاکی شده و میز کناری کوچک و میز آرایش و آینه بزرگ داخل قاب به چشم می خورد.

دکوراسیون زیبا روکوکو

طراحی زیبا و کاربردی روکوکو دکوراسیون شیک اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون روکوکو اتاق خواب طراحی داخلی روکوکو دکوراسیون اتاق خواب دیزاین داخلی روکوکو طراحی زیبا و شیک اتاق خواب دکوراسیون شیک و لاکچری روکوکو دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون داخلی اتاق خواب با سبک روکوکو

آشپزخانه با سبک روکوکو دارای مبلمانی روشن یا کنده کاری است و برای طراحی داخلی آشپزخانه از ترکیب رنگ های طلایی و سفید و بژ استفاده می شود همچنین در فضایی از آشپزخانه میز غذاخوری گرد همراه با صندلی های ظریف به چشم می خورد و کابینت ها نیز اغلب دارای درب های شیشه ای یا دستگیره های چینی می باشند.

  طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی روکوکو دکوراسیون زیبا و شیک آشپزخانه دکوراسیون شیک طراحی داخلی روکوکو دکوراسیون داخلی روکوکو شیک دکوراسیون با سبک روکوکو   دکوراسیون آشپزخانه روکوکو

در این مطلب با ایده هایی برای طراحی دکوراسیون روکوکو آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این سبک بتوانید دیزاین داخلی شیک و متفاوتی را در بخش های مختلف منزل خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *