خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت با تم تیره در سه آپارتمان امروزی

طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت با تم تیره در سه آپارتمان امروزی

دکوراسیون های تیره رنگ اگر بدرستی طراحی شوند می توانند فضای بی نظیر و متفاوتی را در بخش های مختلف منزل ایجاد نمایند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید دیزاین داخلی منزل تان منحصر به فرد به نظر برسد می توانید رنگ های تیره را با یکدیگر ترکیب نمایید همچنین برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل می توانید نورپردازی مناسبی را در بخش های مختلف ایجاد نمایید.

طراحی دکوراسیون سه آپارتمان مختلف با رنگ های تیره

امروزه اغلب افراد برای طراحی دکوراسیون منزل خود از دکوراسیون های رنگی استفاده می کنند که در بیشتر این دیزاین های داخلی رنگ های روشن و تیره با یکدیگر ترکیب می شوند ولی برخی از افراد نیز تمایل دارند از رنگ های تیره به مقدار بیشتری در دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایند که این رنگ ها اگر بدرستی انتخاب شوند می توانند فضای منزل را آرامش بخش و در عین حال متفاوت نشان دهند. در ادامه طراحی دکوراسیون سه خانه آپارتمانی با رنگ های تیره را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکوراسیون خانه آپارتمانی با تم تیره

دکوراسیون خانه آپارتمانی با تم تیره

اولین خانه آپارتمانی دارای دکوراسیون داخلی پویایی است و این خانه زیبا به صورت دوبلکس طراحی شده است و متعلق به یک زوج جوان می باشد.

انواع ساعت دیواری

این خانه آپارتمانی دارای دو بخش نشیمن است که این دو بخش توسط راه پله از یکدیگر جدا شده اند و در یکی از اتاق های نشیمن تلویزیون قرار داده شده است و در بخش دیگر نیز یک دست مبلمان در روبروی شومینه چیده شده اند و فضایی مناسب را برای استراحت اهالی منزل ایجاد کرده اند.

در فضای نشیمن اصلی همانطور که مشاهده می شود از ترکیب رنگ های خیلی تیره استفاده شده و حتی رنگ دیوارها نیز تیره می باشد همچنین برای اینکه فضای خانه از یکنواختی خارج شود برای پوشاندن کف نشیمن از فرش قرمز رنگ و ساده ای استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ تیره

مبل و میز

طراحی دکوراسیون متفاوت با تم تیره

دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون نشیمن با تم تیره

طراحی داخلی نشیمن

فضای بین نشیمن و آشپزخانه توسط جزیره از یکدیگر جدا شده اند و در قسمت انتهایی جزیره آشپزخانه یک سطح چوبی برای ایجاد فضایی غذاخوری طراحی شده همچنین برای روشنایی سطح جزیره چراغ آویز مدرن و شیکی از سقف آویزان شده است که این چراغ نورپردازی مناسبی را در قسمت جزیره آشپزخانه ایجاد می کند.

نورپردازی داخلی آشپزخانه دکوراسیون زیبا و شیک آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه

بخشی از منزل به عنوان سالن ورزشی در نظر گرفته شده و در فضای این سالن ترکیب رنگ های روشن و تیره به چشم می خورد و برای قرار دادن وسایل ورزشی کمدی مناسب در گوشه ای از سالن قرار دارد همچنین سالن ورزشی دارای نورپردازی مناسب و ایده آلی است.

طراحی داخلی خانه آپارتمانی با رنگ تیره طراحی دکوراسیون سالن ورزشی در منزل

در طبقه بالایی اتاق خواب قرار دارد و دور تا دور اتاق خواب توسط نرده های فلزی سیاه رنگ احاطه شده است. وجود یک حمام شیشه ای در اتاق خواب باعث شده تا فضای این اتاق بزرگ تر از اندازه طبیعی اش به نظر برسد.

طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب مدرن

دکوراسیون خانه اپارتمانی

در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز رنگ های تیره به چشم می خورند و دو عدد شمع تزیینی به همراه چراغ های آویز ساده نورپردازی مناسبی را برای فضای حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می کنند.

دکوراسیون اتاق خواب با تم تیره

دکوراسیون حمام با تم تیره
خانه دوم در بانکوک تایلند و در طبقه ۴۹ آپارتمانی لوکس واقع شده است و این خانه دارای یک اتاق خواب زیبا و نشیمن دلباز و بی نظیری است.

برای طراحی قسمت های مختلف این خانه از پانل های چوبی با زمینه گرم و ترکیب رنگ های تیره و روشن استفاده شده است. همانطور که تصاویر مشاهده می کنید اتاق نشیمن دارای پنجره های بزرگ و زیادی است که این پنجره ها فضای خانه را به سمت یک افق جالب از شهر باز می کنند.

در بخشی از نشیمن تلویزیون و مبلمان قرار داده شده اند و طرف دیگر نشیمن نیز به یک کتابخانه بزرگ اختصاص داده شده است همچنین در روبروی کتابخانه یک میز و صندلی برای مطالعه به چشم می خورد.

دکوراسیون داخلی نشیمن

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ تیره

دکوراسیون نشیمن شیک

طراحی دکوراسیون متفاوت با تم تیره     دکوراسیون اتاق نشیمن

فضای بین کتابخانه و آشپزخانه توسط میز جزیره سنگی از یکدیگر جدا شده اند و چراغ های استوانه ای که از بالای سقف جزیره آشپزخانه آویزان شده اند فضایی متفاوت را در این بخش از منزل ایجاد کرده اند.

دکوراسیون خانه ای با تم تیره

دکوراسیون کتابخانه در منزل

دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی

اتاق خواب و حمام و بالکن با تزیینات استراتژیک در فضای داخلی منزل پنهان شده اند. اتاق خواب دارای فضای بزرگ و خیره کننده ای است و قسمتی از فضای اتاق خواب توسط پارتشین چوبی جدا شده است که این بخش به اتاق کار اختصاص دارد همچنین در بخش انتهایی اتاق کار کمد دیواری با فضایی مناسب نصب شده است که از فضای این کمد برای قرار دادن لباس و سایر وسایل شخصی استفاده می شود.

طراحی دکوراسیون منزل با تم تیره

دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی

دکوراسیون اتاق خواب شیک

طراحی داخلی اتاق خواب    دکوراسیون داخلی اتاق خواب

آپارتمان سوم در کشور روسیه واقع شده است و متعلق به یک فرد جوان است. در فضای این خانه آپارتمانی رنگ های متضاد به چشم می خورند همچنین متراژ این خانه آپارتمانی ۸۱ متر مربع است.

فضای نشیمن دارای دکوراسیونی بی نظیر و ساده است و در طراحی این بخش از منزل از ترکیب رنگ های روشن و تیره و نورپردازی مناسبی استفاده شده است همچنین در جلوی پنجره ها مبلمانی همرنگ با پرده به چشم می خورد که از این مبلمان برای تماشای تلویزیون و استراحت استفاده می شود.

دکوراسیون نشیمن شیک

آشپزخانه نیز دارای فضایی دلباز و مناسب می باشد و بخشی از آشپزخانه به سالن غذاخوری اختصاص داده شده است که در این بخش یک میز ناهارخوری سه نفره به چشم می خورد.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون اتاق خواب توسط تم تیره رنگ طراحی شده و در بخش انتهایی اتاق خواب کمد لباس شیشه ای و سرویس بهداشتی وجود دارند.

دکوراسیون اتاق خواب با تم تیره
کمد لباس دارای فضای بزرگی برای ذخیره سازی است و برای روشن شدن فضای آن از لامپ های ال ای دی استفاده شده است.

طراحی داخلی اتاق خواب با تم تیره

دکوراسیون خانه ای با تم تیره

سرویس بهداشتی نیز دارای فضای کاربردی و مدرنی می باشد و در طراحی داخلی آن ترکیب رنگ های روشن و تیره به چشم می خورند همچنین برای طراحی نورپردازی سرویس بهداشتی از چراغ های ال ای دی و نور مخفی استفاده شده است.

دکوراسیون حمام   دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب با طراحی دکوراسیون سه خانه آپارتمانی و شیک با تم تیره رنگ آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این دکوراسیون ها بتوانید فضایی بی نظیر و متفاوت را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *