خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی طراحی ویلای چوبی بزرگ و لاکچری و ایجاد هارمونی زیبا در آن

طراحی ویلای چوبی بزرگ و لاکچری و ایجاد هارمونی زیبا در آن

ویلای چوبی بزرگ

دکوراسیون چوبی امروزه توجه اغلب طراحان و افراد را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید منزل یا ویلای خصوصی تان دارای دکوراسیونی گرم و صمیمی باشد بهتر است از این مدل طراحی داخلی ایده بگیرید. در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون ویلای چوبی بزرگ را پیش رو خواهید داشت. 

دکوراسیون ویلای چوبی بزرگ و شیک

برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلا ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان دکوراسیونی متفاوت و خاص را برای ویلاهای بزرگ یا کوچک طراحی کنید.

دکوراسیون ویلای چوبی بزرگ

طراحی داخلی ویلا چوبی

در طراحی این ویلا بزرگ از پالت رنگی قهوه ای و خاکستری و پنل چوبی استفاده شده است همچنین قسمت های مختلف این ویلا شیک دارای طراحی نورپردازی زیبا و کاربردی هستند.

انواع ساعت دیواری

مبلمانی با طرح و رنگ خاص در فضای اتاق نشیمن قرار داده شده است و رنگ قهوه ای مبلمان با رنگ خاکستری فرش هماهنگی خاص و متفاوتی را ایجاد کرده اند همچنین میز جلو مبلی کوچکی در قسمت روبرویی مبلمان به چشم می خورد که برای تزیین میز از گندم خشک و مخروط های کاج و بریدگی درختان استفاده شده است.

دیزاین داخلی ویلای چوبی بزرگ دکوراسیون ویلای شیک

طراحی داخلی ویلای چوبی

مبل و میز

طراحی داخلی ویلای چوبی

آشپزخانه بخشی دیگر از این ویلای مجلل است که میز ناهارخوری شیک و بزرگی فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه را از یکدیگر جدا کرده است همچنین چراغ های ال ای دی درخشش ملایمی را به فضای آشپزخانه بخشیده اند.

دکوراسیون اتاق غذاخوری چوبی

دکوراسیون ویلای چوبی دکوراسیون اتاق غذاخوری

اتاق نشیمن بعدی دارای فضایی دلنشین و آرامش بخش است و یک مبلمان ال در فضای اتاق قرار داده شده است همچنین در طراحی داخلی اتاق نشیمن سایه هایی از رنگ قهوه ای طلایی و رنگ های پاییزی به چشم می خورند.

طراحی داخلی ویلا چوبی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

طراحی داخلی اتاق نشیمن

طراحی نورپردازی ویلا

آشپزخانه نیز دارای دکوراسیونی کاربردی و ساده است و برای جذابیت و گرمای بیشتر فضای آشپزخانه از کابینت های چوبی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ویلای چوبی طرحی داخلی آشپزخانه چوبی

طراحی داخلی ویلای چوبی

طراحی داخلی آشپزخانه

اتاق خواب این ویلای شیک دارای دکوراسیون مینیمالیستی است و برای طراحی نورپردازی فضای اتاق خواب از چراغ های آویز استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

ویلای چوبی بزرگ و شیک طراحی زیبا و شیک اتاق خواب

دیزاین داخلی اتاق خواب

در فضای حمام ترکیب رنگ های سبز و قهوه ای و خاکستری به چشم می خورد همچنین قاب مشکی آینه نیز تضاد کاملی را با پس زمینه روشن ایجاد کرده است.

دکوراسیون حمام

در دکوراسیون ویلای بعدی گیاهان فضای سبزی را به داخل ویلا آورده اند همچنین این ویلای شیک و خاص از نورپردازی مناسبی برخوردار است.

طراحی داخلی ویلا چوبی زیبا دکوراسیون ویلای شیک

در طراحی آخرین ویلا فرشی گرد در قسمتی از فضای اتاق نشیمن پهن شده است همچنین میز قهوه ای دایره ای شکلی روی فرش گذاشته است. کاکتوس هایی زیبا نیز در اطراف اتاق نشیمن قرار داده شده اند که مکانی دلچسب را در اتاق نشیمن ایجاد کرده اند.

دیزاین داخلی ویلا چوبی دکوراسیون ویلا بزرگ طراحی زیبا و شیک ویلا طراحی داخلی ویلای چوبی

دیزاین ویلای چوبی بزرگ

در دکوراسیون تراس بزرگ صندلی هایی مدرن و راحت به چشم می خورند همچنین تراس دارای دکوراسیون داخلی چوبی و گرمی است در قسمتی دیگر از تراس باربیکیو با طراحی بی نظیر و کاربردی قرار داده شده است.

دکوراسیون چوبی تراس دیزاین داخلی تراس

طراحی داخلی ویلا چوبی

اتاق خواب دارای فضایی ساده و دلچسب است همچنین این ویلای لوکس به صورت دوبلکس طراحی شده و اتاق خواب در طبقه فوقانی قرار دارد.

طراحی داخلی ویلا

دکوراسیون چوبی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب شیک و چوبی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی

در این مطلب انواع دیزاین ویلای چوبی بزرگ با دکوراسیون های لوکس و مدرن را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این دیزاین ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *