خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه ویلایی خانه ویلایی با نمای داخلی و خارجی مدرن و زیبا

خانه ویلایی با نمای داخلی و خارجی مدرن و زیبا

این خانه ویلایی مدرن در هند واقع شده است و نمای خارجی و داخلی آن دارای فرم منحصر به فردی می باشد. برای طراحی نمای خارجی آن نیز از ترکیب بتن سفید و روکش چوب استفاده شده است و فضای داخلی نیز دارای دیزاینی ساده و جادار می باشد.

طراحی دکوراسیون خانه ویلایی

طراحی نمای ساختمان امروزه مانند طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار شده و با توجه به اینکه نمای خارجی ساختمان نشان دهنده سبک دکوراسیون داخلی می باشد از این رو طراحان داخلی اهمیت زیادی را به دیزاین نمای داخلی و خارجی ساختمان می دهند.

طراحی خانه ویلایی

دیزاین نمای خارجی و داخلی خانه ویلایی

ترکیب بتن سفید و چوب باعث خلق نمای بیرونی بی نظیری برای این خانه ویلایی شده است همچنین دیوار ها به صورت شیب دار طراحی شده اند که همین امر باعث شده است تا نمای خارجی ساختمان متفاوت تر به نظر برسد همچنین روکش چوبی نیز به فضای بیرونی ساختمان روح و نشاط بخشیده است. گیاهانی که در نمای خارجی ساختمان وجود دارند باعث شده اند تا فضای بیرونی متفاوت و دلبازتر به نظر برسد و علاوه بر این وجود گیاهان در ورودی ساختمان باعث خلق فضایی منحصر به فرد شده است.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون نمای سفید ساختمان دیزاین نما ساختمان طراحی دکوراسیون نما برای ساختمان طراحی دکوراسیون نمای ویلایی ساختمان

طراحی داخلی خانه ویلایی شیک دکوراسیون شیک خانه ویلایی

اتاق نشیمنی در طبقه همکف ساختمان وجود دارد که برای طراحی اتاق نشیمن از مبلمان زرد و میز شیشه ای و صندلی قهوه ای استفاده شده است همچنین در روبروی مبلمان نیز میز تلویزیون قهوه ای رنگی قرار داده شده که اعضای خانواده می توانند به راحتی روی مبل بنشینند و تلویزیون تماشا کنند. در فضای این اتاق نشیمن وسایل دکوری و تزیینی زیبایی به چشم می خورد که این وسایل تزیین کننده باعث می شوند تا فضای نشیمن متفاوت تر به نظر برسد.

مبل و میز

 دکوراسیون نشیمن

طراحی داخلی نشیمن

این ساختمان زیبا دارای اتاق غذا خوری وسیعی می باشد و فضای غذا خوری به صورت ساده دیزاین شده است و برای طراحی نورپردازی اتاق غذاخوری از لوستر آویز و شیکی استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق نهار خوری دکوراسیون اتاق غذاخوری شیک و مدرن

دیزاین داخلی آشپزخانه و اتاق غذاخوری

آشپزخانه دارای فضایی مجلل و سفید می باشد و کابینت ها دارای طرح براق و رنگ سفیدی هستند همچنین برای نورپردازی آشپزخانه نیز از چراغ های آویز مشکی استفاده شده است.

 دکوراسیون آشپزخانه سفید و مدرن دکوراسیون آشپزخانه

در طبقه اول ساختمان نیز اتاق نشیمنی کوچک وجود دارد که در فضای این اتاق مبل و میزی کوچک قرار داده شده است همچنین فضای اتاق نشیمن غیر رسمی است و برای استراحت خانوادگی مناسب می باشد.

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن دکوراسیون نشیمن کوچک

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

این خانه ویلایی در هر طبقه دارای اتاق خواب هایی مجزا می باشد همچنین در هر طبقه سرویس بهداشتی های مجزایی ساخته شده اند که اعضای خانواده می توانند به راحتی از فضای آن ها استفاده کنند.

دکوراسیون شیک اتاق خواب دکوراسیون زیبا اتاق خواب دکوراسیون مدرن خانه ویلایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دو نفره دکوراسیون داخلی اتاق خواب دو نفره

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

اتاق خواب سوم نیز دارای فضایی لوکس و لاکچری می باشد و برای پوشاندن پنجره ها از پرده های حریر استفاده شده است به همین دلیل فضای اتاق خواب دارای نور کافی می باشد.

دکوراسیون اتاق خواب لاکچری

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی لاکچری

در قسمت پشتی ساختمان نیز حیاط خلوتی زیبا طراحی شده است که در فضای آن باغچه و گیاهان سرسبز و متنوعی وجود دارد که وجود گیاهان باعث شده است تا فضای حیاط خلوت دلبازتر به نظر برسد.

طراحی داخلی فضای سبز طراحی داخلی فضای سبز

در این مطلب توجه شما عزیزان را به دیزاین خارجی و داخلی یک ساختمان ویلایی بزرگ جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *