خانه دکوراسیون کامل خانه نمونه های طراحی سقف شیشه ای در خانه های امروزی

نمونه های طراحی سقف شیشه ای در خانه های امروزی

ایده هایی شیک از طراحی سقف شیشه ای

سقف شیشه ای از سازه های شیشه ای مدرن و جدید در صنعت ساختمانی ورود پیدا کرده است که توانسته توجه اغلب را به خود جذب نماید.  در حال حاضر سقف های شیشه ای از جمله زیبا و خاص ترین سازه های سازه ای به شمار می رود که در بناهای لوکس زیادی از انواع سقف های شیشه ای مقاوم و نشکن مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر تاثیر مثبت در نمای بیرونی در طراحی داخلی نیز موثر می باشد.

طراحی سقف خانه با شیشه

تعریف سقف شیشه ای

شیشه سکوریت از جمله متریال ها جهت مدرنیته گردیدن بناها در طی این سالهای پیش رو است که در بخش های مختلفی همچون نورگیر، نما، سقف، درب های داخلی و ورودی به کار گرفته می شوند. سقف شیشه ای یکی از سقف هایی است که در قدیم بعنوان نورگیر مورد استفاده قرار می گرفته که در حال حاضر با مدرن تر شدن طراحی های منزل، از شیشه برای سقف کامل منزل بهره گرفته می گردد. با در نظر گرفتن مهیا شدن بستر شرایط نگاه کردن به آسمان از فضای داخلی به این سقف ها «اسکای لایت» هم می گویند که برای بخش های مختلف منزل و نیز کافی شاپ ها و رستوران ها به وجود می آورد. سقف های مذکور به خاطر دارا بودن بدنه ای به طور کامل از شیشه سکوریت با قطری دستکم ۱۰ میلی متری از مقاومت زیادی در مقابل ضربه و نیز نوسان های دما و جو محیطی است.

نمونه هایی ایده آل و منحصر به فرد از سقف شیشه ای

انواع ساعت دیواری

طراحی سقف شیشه ای و معرفی مزایا و معایب آن

سقف شیشه ای مختلف

سقف های شیشه ای را با در نظر گرفتن اندازه، مساحت آنها و نیز شکل بیرونی آنها به ۲ نوع متحرک و ثابت تقسیم می گردند که سقف های شیشه ای ثابت به طور یکپارچه نصب گردیده و امنیت خوبی دارد. ولی سقف های شیشه ای متحرک به طور ریل دار و یا بازشو وجود دارند که به همین شکل هم نصب می گردند. جهت به حرکت انداختن این سقف ها قادر هستید از موتور الکتریکی بهره ببرید و یا به وسیله ی گیربکس دستی آنها را باز و نیز بسته نمایید. با وجود این در طراحی های داخلی ایرانی شاهد استفاده از سقف های شیشه ای ثابت هستیم که آن هم در منازل لوکس و منحصر به فرد مشاهده می شود.

ایده هایی جذاب و شیک از طراحی سقف شیشه ای

مبل و میز

طراحی سقف شیشه ای

سقف شیشه ای یا همان اسکای لایت یکی از المان های کاربردی و زیبا در طراحی داخلی محسوب می شود که صد البته متناسب با قیمتی که دارد، مناسب و پر از مزایا می باشد. از این سقف ها می توانید برای نقاط گوناگون منزل از جمله تراس، اتاق خواب، پاسیو استفاده نمود.

ایده هایی نو و زیبا از طراحی سقف شیشه ای

-قابلیت خود پاک کنندگی

از جمله قابلیت هایی که موجب محبوبیت سقف های شیشه ای شده، شرایط خود پاک شوندگی می باشد که با پیشرفته شدن فناوری ایجاد شده است.

طرح هایی خاص و خاص پسند از سقف شیشه ای

-تابیدن نور مستقیم به درون بنا در تمامی روز

سقف های شیشه ای غیر از آنکه زیبایی بسیاری به منزل شما می بخشد، موجب بیشتر شدن ارز منزل و نیز افزودن به جلوه شیک بودن آن می گردد. سقف های شیشه ای نور طبیعی در خانه را تقویت و به به دنبال به رفع کمبود ویتامین دی در بدن منجر می شود. همچنین سقف شیشه ای باعث متعادل ساختن روشنایی و رنگ شده و در صورت استفاده از سقف های شیشه ای سانرژی گرما و حرارتی به داخل نفوذ نمی کند زیرا این نوع از شیشه ها ضد حرارت هستند.

ایده هایی نو و زیبا از طراحی سقف شیشه ای

-کم کردن مصرف انرژی در زمستان و تابستان

غیر از دارا بودن ویژگی عایق صدا بودن، یک عایق خیلی کاربردی در مقابل سرما و گرما بوده که بی آنکه تهویه هوا یا بخاری لازم باشد، هوای محیط را خوب و یکسان می کند. به همین دلیل اگر خانه ای بزرگ دارید که قبض هایی با رقم بالا برای شما می آید؛ می توانید برای کاهش دادن این رقم از سقف های شیشه ای بهره ببرید.

ایده هایی زیبا از طراحی سقف شیشه ای

-استفاده به عنوان عایق صدای پرقدرت

این گونه از سقف ها عایقی خیلی مقاوم در مقابل آلودگی های صوتی خارجی می باشند که این شیشه ها قابلیت دارند تا صدایی را که با دسی بل بسیار انتشار می یابد را مهار نمایند. اغلب متریال این نوع سقف های شیشه ای از شیشه سکوریت می باشد.

طراحی سقف منزل با استفاده از شیشه

عیوب استفاده از سقف شیشه ای

هر متریال و یا عنصر و وسیله ای هرچقدر هم که خوب و عالی باشد، باز هم دارای معایبی می باشد که این موضوع در مورد سقف های شیشه ای نیز صدق می کند.

-در صورت ترک برداشتن بخشی از شیشه باید همه ی آن را عوض نمایید. به همین خاطر استفاده از سقف شیشه ای نسبت به سقف هایی با متریال چوب، فولاد و آجر و … پر هزینه تر می باشد.

-در صورتی که به روش صحیح و با توجه لازم نصب نگردد، ممکن است نشت آب داشته باشد.

-به دلیل دارا بودن ویژگی ذره بینی، در صورت استفاده از پارکت برای کف امکان سوزاندن پارکت هست.

تفاوت سقف شیشه ای با سقف کاذب شیشه ای

سقف شیشه ای اغلب از جمله شیک ترین عناصر و متریال های موجود برای منزل به شمار می رود که ممکن است با سقف کاذب شیشه ای اشتباه گرفته شود. سقف های کاذب شیشه ای برخلاف سقف های شیشه ای از متریال های طلق، پلاستیک و نظیر آن ساخته شده اند که البته مقرون به صرفه تر اما زیبایی و شیک بودن کمتری را ایجاد می کنند.

زیباترین ایده برای دیزاین سقف با شیشه

طراحی سقف شیشه ای

دیزاین سقف بخش های مختلف منزل با شیشه   طراحی سقف شیشه ای و معرفی مزایا و معایب آن

نمونه هایی زیبا و بینظیر از سقف شیشه ای  انواع نمونه های ایده آل و زیبای طراحی سقف شیشه ای

طراحی سقف با استفاده از شیشه

دیزاین سقف منزل با شیشه

سقف شیشه ای و زیبایی و شیک بودن  طراحی سقف با استفاده از شیشه ئ مزایا و معایب آن  ایده هایی نو و زیبا از طراحی سقف شیشه ای

طراحی سقف با شیشه به شکلی زیبا و جذاب  ایده هایی شیک از طراحی سقف شیشه ای  نمونه هایی خاص و منحصر به فردطراحی سقف شیشه ای

ایده هایی شیک و منحصر به فرد سقف شیشه ای

ایده هایی نو و شیک از سقف شیشه ای

دیزاین سقف منزل لاکچری با شیشه  ایده هایی زیبا و منحصر به فرد ازطراحی سقف شیشه ای

طراحی سقف با استفاده از شیشه

 

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آرگا بودید، بی نهایت از شما ممنون و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. اگر از مطالعه این مطلب لذت بردید و مفید واقع شده دعوت می کنیم تا با کلیک بر روی طرح کناف مربع برای سقف نقاط مختلف منزل  با دیگر مطلب منتشر شده در بیوتی هوم نیز آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *