خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون ترند ۲۰۲۳ برای خانه های مدرن و خاص

دکوراسیون ترند ۲۰۲۳ برای خانه های مدرن و خاص

دکوراسیون ترند 2023 برای سبک های مختلف

برای اجرای یک دکوراسیون داخلی شیک و جذاب قطعا باید سبک و نوع دکوراسیون مناسبی را انتخاب کرده و البته از ترندهای دکوراسیون سال آگاه بود و این در سال ۲۰۲۳ در مورد ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۳ هم صدق می کند. از دیگر مواردی که باید هنگام انتخاب سبک دکوراسیون در نظر بگیرید، این است ترند دکوراسیون با سلیقه اعضای خانواده دارای هماهنگی باشد تا احساس آرامش و راحتی بیشتری در منزل برای آنان فراهم شود. برای آشنایی با ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۳ دعوت می کنیم ما را همراهی نمایید.

طراحی و دیزاین ترند 2023

دکوراسیون ترند ۲۰۲۳ با طراحی های شیک و هدفمند

ترند یا همان مد ایده ها و مواردی هستند که هرساله متناسب با سلیقه، نیاز افراد و همچنین شرایط اقتصادی، فرهنگی و … جامعه و دنیا طراحی می گردد. پس ترند بودن چیز بدی نیست، بلکه گاهی مواقع می تواند کاربردی و خوب هم باشد. نکته ای که می توان در این میان گنجاند این است که چیدمان و دکوراسیون هایی که در حال حاضر برای منزل خود به اجرا درآورده اید، امکان دارد سالهای بعد مناسب نبوده و جدای از قدیمی و تکراری بودن، خیلی جذاب و کاربردی نباشد؛ پس هر از گاهی الزامی است که یکسری تغییرات به وجود آورید.

دکوراسیون ترند شیک و مدرن

ایده هایی منحصر به فرد از دکوراسیون ترند 2023

انواع ساعت دیواری

دیزاین منزل جدید 2023

ایده هایی منحصر به فرد از دکوراسیون ترند 2023

دکوراسیون ترند 2023 به شکلی متفاوت

طراحی و دیزاین ترند 2023

توجه به اصل سلامتی

توجه به سلامتی یکی از اولین ترندهای ۲۰۲۳ است که در همه عرصه ها چه عرصه آرایشی (سلامت پوست و مو) و چه عرصه طراحی داخلی بر آن متمرکزند. با تمرکز بر اصل سلامت نتایجی مانند آرامش، نشاط و پویایی را پیش رو خواهید داشت که خواسته و نیازهای اساسی هر فردی محسوب می شود. استفاده از صندلی ماساژ، یک حمام جهت آرامش و بازیابی انرژی، فضایی جهت مدیتیشن از جمله اقدامات در راستای این اصل است.

طراحی و دیزاین ترند 2023

دکوراسیون ترند 2023 به شکلی به روز و خاص

دکوراسیون ترند شیک و جدید

چاشنی طرح های نوستالژی در تغذیه مدرن

اشتباهی که امکان دارد مرتکب آن شوید، این است که گمان ببرید چون در سال ۲۰۲۳ به سر می برید، باید تمامی فضاها از طراحی مدرن و مینیمال پیروی کند، اما موضوع جذاب می شود اگر بگوییم که یکی از ترندهای ۲۰۲۳ حضور طرح های قدیمی مربوط به گذشته در کنار طراحی مدرن می باشد تا فضا را متعادل ساخته و حس خوب و آرامش بخش را در کنار زیبایی و به روز بودن همراه سازد.

مبل و میز

ایده هایی شیک و جذاب از دکوراسیون ترند 2023

هوم آفیس (فضای چندکاربره)

طراحی هوم آفیس یکی از ترندهای این سال محسوب می شود که ریشه شکل گیری آن به زمان کرونا بر می گردد و از آن پس مورد توجه قرار گرفت. در هوم آفیس و یا همان دفتر کار خانگی و حتی دفترهای کاری اغلب از فضاهای چند کاربره ، گل و گیاه، تهویه مناسب، فضای سبز به کار گرفته می شود.

ایده هایی متفاوت و خاص از دکوراسیون ترند 2023

مبلمانی با قابلیت تغییر به اشکال گوناگون

مبلمانی دارای شکلی پویا، فاقد پشتی و فقط ۱ نشیمن متصل به یکدیگر دارای قابلیت تغییر شکل که تمامی موارد در آن به مناسب ترین شکل در نظر گرفته شده است. این مبلمان که شبیه مبلمان ال هستند و قابل تغییر و چیدمان به اشکال گوناگون می باشند در سال ۲۰۲۳ ترند محسوب می شوند.

ایده هایی شیک و جدید از دیزاین ترند 2023

کاربردی بودن طراحی در تمامی فضاها

از جمله نکات و موارد جذاب و کاربردی در طراحی و دیزاین۲۰۲۳ تمرکز و در نظر گرفتن طراحی کاربردی هر یک از فضاها می باشد. در حقیقت طراح های دکوراسیون داخلی ۲۰۲۳ تمرکز خود را بر روی تمامی فضاها قرار می دهند. ایجاد یک ورودی مناسب در منازل، طراحی لاندری، آشپزخانه کثیف، کلوزت روم و … از جمله طراحی کاربردی در هر یک از فضاها محسوب می شود.

طراحی و دیزاین ترند 2023

بهره بردن از بیشترین میزان نور طبیعی

در بحث دکوراسیون ترند ۲۰۲۳ یکی از ترندها، استفاده از بیشترین میزان نور طبیعی در منزل می باشد، طراحی پنجره های بزرگ و سرتاسری با پرده هایی نازک که بتواند بیشترین میزان نور را جذب منزل نماید، اقدامی برای رسیدن به این هدف می باشد. بنابراین فراموش نکنید که بهره بردن از المان های انعکاس دهنده نور در این وضعیت بسیار مهم تر و قابل توجه تر می باشد.

طراحی و چیدمان ترند 2023 برای سبک های گوناگون

بهره بردن از مواد طبیعی (گچ و آهک)

چنانچه به طراحی داخلی و دیزاین سالهای قبل نظر بیندازید، قطعا حضور متریال کامپوزیت خواهید شد، متریال های غیرطبیعی که سعی بر شیک و مدرن کردن فضا و زندگی دارند، در دکوراسیون ۲۰۲۳ جایی ندارند. بهره بردن از مواد طبیعی مانند گچ و آهک خیلی زیاد مورد توجه قرار گرفته است.

مبلمان تاثیرگرفته از اقلیم و فضای باز

ممکن است طراحی دیزاین در قدیم فقط بر اساس سبک دکوراسیون بود و تمامی چیزها با سلیقه طراح انجام می شد، ولی اخیرا این عمل طبق اقلیم و الزام بهره گیری از حس و حال فضای طبیعت در منزل صورت می گیرد. همانطور که اطلاع دارید هنگام ایجاد یک سازه، اقلیم بر مکان قرار گرفتن سازه و نیز پنجره ها موثر می باشد، اندازه تابش آفتاب و باد هم بر سازه قادر به تغییرهای گوناگونی است. بر همین اساس از متریال های طبیعی (چوب، الیاف طبیعی) بهره برده می شود.

دکوراسیون ترند زیبا و مدرن

بازسازی و ورود دوباره وسایل قدیمی به چرخه مصرف

مصرف گرایی یکی از مضرات صنعت مد محسوب می شود که با بازسازی لوازم و بهره بردن دوباره از آن ها می تواند اقدامی کاربردی و پیشگیرانه در این زمینه باشد. جالب است بدانید این عمل یکی از ترندهای ۲۰۲۳ نیز محسوب می شود. تنها با رنگ آمیزی، تغییر شکل و فرم، تغییر کاربرد و یا نلفیق کاربرد می توانید از مصرف گرایی جلوگیری کرده و تغییری دلچسب به فضا ببخشید.

ایده هایی زیبا از دکوراسیون ترند 2023

بهره بردن از پارکت لمینت

پارکت و یا کفپوش لمینت از ترندهای سال ۲۰۲۲ بود که به دلیل استقبال بالا در این سال، دوباره در سال ۲۰۲۳ نیز ترند گردید. این کفپوش ساخته شده از چوب مصنوعی فیبردار دارای چگالی بالا، مقرون به صرفه، ضد خش، ضدآب، مقاوم در برابر شکستن، متنوع بودن در طرح و رنگ انتخاب فوق العاده ای محسوب می شود.

دکوراسیون ترند 2023 به شکلی دوست داشتنی

کاشی های طرحدار و رنگی

کاشی از جمله عنصرهای مهم در طراحی داخلی محسوب می شود که موجب افزایش زیبایی فضای داخلی می گردد، کاشی ها با رنگ و طرح های دارای تنوع قادر به نمایش کشیدن فضا به شکلی هنرمندانه هستند که کاشی های طرحدار و رنگی از ترندهای این سال به شمار می روند. کاشی های هندسی، سنتی دارای چیدمان نامنظم بر روی سطح خا به ویژه دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کف بالکن استفاده می شوند. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که کاشی منتخب باید با دیگر وسایل داخلی منزل و سبک طراحی دارای هارمونی باشد.

پارچه های مخملی

پارچه مخملی از جمله پارچه های خیلی گرانبها و سنگین می باشد که از دوران گذشته تا حال حاضر در طراحی مبلمان به کار گرفته شده و می گردد. مخمل نمایی زیبا و شیک دارد که می تواند آن را به فضا انتقال دهد و انتخاب فوق العاده ای برای سبک معماری سلطنتی و سبک معماری کلاسیک اروپایی محسوب می شود. از پارچه مخملی که ترند این سال است می توانید برای مبلمان، پرده ها، کوسن، روتختی بهره ببرید.

رنگ سفید

منازل مدرن دارای رنگهای یخی و روشن هستند، رنگ سفید یکی از ترندهای ۲۰۲۳ است که می توانید از آن برای سقف، کابینت، دیوارها، وسایل منزل و … بهره ببرید. سفید رنگی خنثی می باشد که حس تمیز بودن را در فرد ایجاد می کند، از ترکیب سفید با رنگ خاکستری روشن می توانید طراحی شیک و جدید را داشته باشید.

دکوراسیون ترند 2023 به شکلی زیبا و خاص

ایده هایی شیک از دکوراسیون ترند 2023

استفاده از رنگ سال ۲۰۲۳

رنگ سال ۲۰۲۳ قرمز پرشین یک رنگ میان قرمز و آبی و از طیف سرد و گرم است که یادآور قرمز بودن خاک خلیج فارس می باشد، اسم دیگر این رنگ خاص قرمز کارمینی می باشد که سمبلی از قدرت و پویایی بوده و آینده روشنی را بشارت می دهد. با استفاده از این رنگ در دیزاین منزل خود می توانید علاوه بر بهره بردن از تمامی این احساسات و نمادها، یک طراحی ترند ۲۰۲۳ داشته باشید.

و اما رنگ سبز نیز بعنوان رنگی با قدرت در سال ۲۰۲۳ مورد توجه می باشد که می توانید از آن نیز برای دکوراسیون بخش های مختلف منزلتان بهره ببرید.

ایده هایی شیک از دکوراسیون ترند 2023

ایده هایی زیبا و متفاوت از دیزاین ترند 2023

دکوراسیون ترند لوکس و مدرن

دکوراسیون ترند 2023 به شکلی زیبا

حضور سنگ مرمر در حمام

مرمر از سنگ های طبیعی پراستفاده در محیط داخلی می باشد که از ترندهای طراحی داخلی ۲۰۲۳ محسوب می گردد، بهره گیری از مرمر بر روی کانتر کابینت، حمام و سرویس بهداشتی باعث افزایش زیبایی محیط و جذاب تر شدن آن می گردد. سنگ مرمر بسیار مقاوم و بادوام است که البته ظاهری شیک نیز دارد.

طراحی و دیزاین ترند 2023

حضور آینه

آینه از عنصرهایی است که دارای جذابیت بالایی می باشد که در طراحی دیزاین داخلی به حد زیادی کاربرد دارد. آینه نیز ازجمله ترندهای ۲۰۲۲ می باشد که به سال ۲۰۲۳ راه یافته و برای سال دوم ادامه یافته است. شما می توانید بسته به سلیقه خود از آینه ها در محیط های مختلف منزل بهره ببرید ولی بهره بردن از آن ها بر روی دیوارهای نزدیک ورودی و یا در قسمت بالای کنسول باعث زیبا و جذاب تر شدن می شود. به خاطر بازتاب نور در آینه ها با حضور آنها در محیط های با نور کم می توانید فضا را بزرگتر جلوه بدهید.

طراحی و چیدمان ترند 2023 برای سبک های گوناگون

استفاده از عنصرهای شفاف و شیشه ای

در ۲۰۲۲ شیشه و فلز در طراحی های دیزاین زیادی به صورت تلفیقی مورد استفاده قرار می گرفت، ظهور دوباره آن را در سال ۲۰۲۳ نیز شاهد هستیم که با سبک های معماری معاصر مانند دکوراسیون مینیمال، دکوراسیون ساحلی، دکوراسیون مدرن، دکوراسیون فرانسوی و … مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه باعث روشنایی بیشتر در فضای داخلی و بازتاب نور می گردد، به همین خاطر شیشه در طراحی تعداد زیادی از وسایل داخلی منزل همچون میزهای عسلی، قاب عکس، گلدان و … به کار گرفته می شود و مدرن بودن را به رخ فرد می کشد.

طراحی و چیدمان ترند 2023 برای سبک های مختلف

ایده هایی منحصر به فرد از دیزاین ترند 2023

دکوراسیون ترند 2023 به شکلی متفاوت و زیبا

طراحی و چیدمان ترند 2023 برای سبک های متفاوت

طراحی و چیدمان ترند 2023 برای سبک های گوناگون

ایده هایی زیبا از دیزاین ترند 2023

طراحی و چیدمان ترند 2023 برای سبک های گوناگون

طراحی و دیزاین ترند 2023

طراحی و دیزاین ترند 2023

دیزاین منزل جدید 2023

در این مطلب شما عزیزان را با ایده هایی زیبا و جذاب از دکوراسیون ترند ۲۰۲۳ آشنا می کنیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *