خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی طراحی دکوراسیون خانه ۱۰۰ متری با ایده های مدرن و خلاقیت های زیبا

طراحی دکوراسیون خانه ۱۰۰ متری با ایده های مدرن و خلاقیت های زیبا

دکوراسیون خانه 100 متری

امروزه اغلب خانه های آپارتمانی در متراژ ۱۰۰ متری یا کوچک تر ساخته می شوند که طراحی دکوراسیون آن ها اگر با رعایت ترفندهایی انجام شود همه بخش های خانه دکوراسیونی منظم و ایده آل پیدا خواهند کرد. در ادامه طراحی دکوراسیون خانه ۱۰۰ متری را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکوراسیون خانه ۱۰۰ متری برای بخش های مختلف منزل

در هنگام طراحی دکوراسیون خانه های آپارتمانی بهتر است از روش هایی استفاده نمایید که فضای خانه بزرگ و دلباز تر به نظر برسد تا شما و اعضای خانواده تان در هنگام استراحت و انجام فعالیت های روزانه احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید.

طراحی داخلی خانه 100 متری

طراحی دکوراسیون خانه صد متری

آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید دارای مساحت ۱۰۰ متر مربع است و دکوراسیون آن به صورت تلفیقی از سبک سنتی و مدرن طراحی شده است. برای دیزاین داخلی این خانه آپارتمانی از تکنیک هایی هوشمندانه استفاده گردیده به همین دلیل فضای بخش های مختلف خانه دلباز و جادارتر به نظر می رسند.

انواع ساعت دیواری

در فضای اتاق نشیمن فرش با طرح سنتی و کفپوش چوبی به چشم می خورد همچنین فضای اتاق نشیمن از نورپردازی کاربردی و مناسبی برخوردار می باشد. در فضای اتاق نشیمن همچنین شومینه ای با طرح سنتی به چشم می خورد که برای تزیین شومینه از شمع های تزیینی و خاص استفاده گردیده است برای پوشاندن پنجره ها نیز از پرده ای ساده و زیبا استفاده شده است.

دیزاین داخلی خانه 100 متری

دکوراسیون داخلی خانه صد متری

مبل و میز

طراحی داخلی خانه صد متری طراحی داخلی خانه 100 متری دکوراسیون خانه صد متری    دکوراسیون خانه 100 متری

آشپزخانه دارای دکوراسیونی با رنگ تیره می باشد و برای روشنایی جزیره آشپزخانه از چراغ های آویز استفاده شده است همچنین بین دو کابینت نیز نور مخفی به چشم می خورد و در اطراف جزیره آشپزخانه صندلی های پایه داری برای ایجاد فضای غذاخوری چیده شده اند.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه طراحی دکوراسیون آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه

دکوراسیون خانه 100 متری دکوراسیون منزل 100 متری دکوراسیون خانه صد متری

اتاق خواب این خانه صد متری دارای دکوراسیونی ساده و در عین حال مدرن می باشد که در بخشی از فضای اتاق خواب میز مطالعه و صندلی مناسبی برای ایجاد فضای مطالعه چیده شده است همچنین در دیزاین دکوراسیون اتاق خواب رنگ های طوسی و سفید به چشم می خورند.

دیزاین داخلی خانه صد متری دکوراسیون اتاق خواب طوسی دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون شیک خانه صد متری

در فضای این خانه آپارتمانی دو سرویس بهداشتی وجود دارد که هر دو دارای تم مشابه ای می باشند و تفاوت اصلی آن ها در جزئیات می باشد. در دکوراسیون حمام برای روکش دوش از پانل چوبی استفاده شده است به همین فضای حمام دارای دیزاینی آرامش بخش و جذاب می باشد.

دکوراسیون شیک سرویس بهداشتی دیزاین داخلی خانه 100 متری دکوراسیون حمام دکوراسیون حمام دکوراسیون شیک حمام دکوراسیون داخلی خانه صد متری دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب با ایده هایی برای طراحی دکوراسیون خانه صد متری آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی متفاوت و در عین حال شیک را در خانه آپارتمانی خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *