خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی تصاویر دکوراسیون خانه ویلایی لاکچری و متفاوت

تصاویر دکوراسیون خانه ویلایی لاکچری و متفاوت

دکوراسیون خانه ویلایی

اغلب خانه های ویلایی و دوبلکس از طراحی داخلی شیک و لوکسی برخوردار هستند و علاوه بر این طراحی داخلی این خانه ها کار نسبتا دشواری است بنابراین بهتر است شما قبل از هر چیز با ترفندهایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه هایی ویلایی آشنا شوید. 

طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی شیک و بزرگ

اغلب خانه های ویلایی دارای متراژ بزرگی هستند و طراحی دکوراسیون این خانه ها به صورت لوکس و شیک انجام می شود و اگر سونا و استخر و جکوزی نیز به فهرست امکانات خانه های ویلایی اضافه شود ارزش مادی این ساختمان ها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی و ساخت این خانه ها حساسیت لازم را به خرج دهید.

دکوراسیون خانه ویلایی شیک

ایده هایی برای طراحی داخلی خانه ویلایی

این خانه ویلایی مجهز به چهار اتاق خواب و یک بالکن با دکوراسیونی بی نظیر است که از فضای بالکن برای استراحت استفاده می شود و وجود استخری سرپوشیده و به رنگ آبی زیبایی این خانه ویلایی را تکمیل کرده است. فضای سبز اطراف این خانه ویلایی توسط درختان سر به فلک کشیده احاطه شده و نمای بیرونی خانه ویلایی به رنگ سفید طراحی شده است که زیبایی خیره کننده ای در هنگام شب دارد.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون زیبا و شیک خانه ویلایی

دکوراسیون زیبا و شیک خانه ویلایی

مبل و میز

 

دکوراسیون خانه ویلایی طراحی دکوراسیون خانه ویلایی

طراحی داخلی خانه ویلایی
اتاق نشیمن این خانه ویلایی دارای دکوراسیونی زیبا و شیک است و در قسمتی از فضای اتاق نشیمن مبل بزرگ U شکلی قرار داده شده است و تلویزیون روی دیوار با زمینه سفید نصب شده و برای جذابیت بیشتر طراحی دیوار پشت تلویزیون پانل های چوبی در اطراف دیوار نصب شده اند.

طراحی داخلی اتاق نشیمن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
آشپزخانه نیز دارای دکوراسیونی مدرن و شیک است و برای نورپردازی آشپزخانه چهار چراغ آویز روی میز ناهارخوری نصب شده و منطقه اصلی ناهارخوری در معرض آب و هوای دلپذیری قرار گرفته است.
در فضای آشپزخانه دو ردیف کابینت چوبی به چشم می خورد که وجود این کابینت ها باعث شده که فضای آشپزخانه به صورت مدرن و کاربردی تر به نظر برسد.

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون اتاق ناهار خوری

طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون خانه ویلایی
در طراحی اتاق خواب اصلی این خانه ویلایی از سنگ سفید و زمینه های طبیعی چوب استفاده شده و این اتاق خواب لوکس دارای طراحی دکوراسیون بی نظیری است و زیبایی این اتاق خواب را وسایل فلزی تکمیل می کنند.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب
دکوراسیون حمام نیز مجلل به نظر می رسد و در طراحی دکوراسیون داخلی حمام سنگ ها با بافت و پوشش ملایم به چشم می خورند.

دکوراسیون حمام طراحی داخلی حمام
اتاق خواب دوم نیز دارای دکوراسیونی رمانتیک و جذاب است و در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دو نفره دوم از ترکیب رنگ مسی و سفید استفاده شده است همچنین نورپردازی اتاق خواب به گونه ای انجام شده است که فضای اتاق خواب در هنگام شب بی نظیر و خاص به نظر می رسد.
در طراحی حمام دوم حوضچه های سیاهی به چشم می خورند و فضای اصلی حمام نیز توسط درب شیشه ای از سرویس بهداشتی جدا شده است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
اتاق خواب سوم نیز دکوراسیونی کاربردی و در عین حال بی نظیری دارد و در طراحی این اتاق خواب رنگ مسی با تن های تیره و روشن به چشم می خورد و دیوار اتاق خواب نیز داری تزیینات بی نظیری است همچنین سرویس بهداشتی با دکوراسیونی لوکس و کاربردی در قسمتی از فضای این اتاق خواب زیبا و بزرگ ساخته شده است.

طراحی داخلی اتاق خواب دو نفره طراحی داخلی سرویس بهداشتی
آخرین اتاق خواب و سرویس بهداشتی این خانه ویلایی نیز دارای دکوراسیون و نورپردازی ایده آلی هستند و در طراحی دکوراسیون این بخش از خانه ویلایی از ترکیب رنگ های قهوه ای و مسی و سفید استفاده شده است.

تزیین اتاق خواب دکوراسیون حمام
این خانه ویلایی همچنین مجهز به مکانی برای ورزش یوگا است و در طبقه دوم این خانه شیک و بی نظیر بالکنی با دکوراسیون شیک و خاص وجود دارد که فضای سبز اطراف ساختمان به راحتی از بالکن قابل مشاهده است.
دکوراسیون بالکن همچنین به گونه ای طراحی شده است که می تواند مکانی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت باشد.

دکوراسیون اتاق یوگا
دکوراسیون بالکن بزرگ دکوراسیون بالکن
در این مطلب دکوراسیون خانه ویلایی بزرگ و لوکسی را مشاهده کردید که امیدواریم این طراحی داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *