خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده پانچ با طرح های جذاب و زیبا (۳۰ مدل)

مدل پرده پانچ با طرح های جذاب و زیبا (۳۰ مدل)

مدل پرده پانچ

مدل پرده پانچ از انواع پرده های مدرن است که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و از این مدل پرده می توان برای پوشاندن پنجره های سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه استفاده کرد. در ادامه تصاویری از انواع مدل های پرده پانچ برای نقاط مختلف منزل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. 

پرده های مدرن در انواع مدل های مختلف نظیر پرده پانچ و پرده کرکره ای و پرده زبرا موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل پرده ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد همچنین اگر شما خواهان ایجاد دکوراسیونی مدرن در فضای منزل خود هستید بهتر است از این مدل پرده ها استفاده نمایید.

مدل پرده ساده

مدل پرده پانچ با جدیدترین طرح های مد سال

پرده های پانچ از انواع مدل پرده های ساده و در عین حال شیک هستند و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون منزل تان خلوت و جذاب تر به نظر برسد این مدل پرده ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

انواع ساعت دیواری

مدل پرده شیک و پانچ

مدل های پرده پانچ برای قسمت های مختلف منزل

مدل و رنگ پرده تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد به همین دلیل است که اغلب افراد در هنگام انتخاب پرده برای منزل خود سخت گیر می شوند. پرده پانچ دارای ایستایی بی نظیری است از این رو در اغلب منازل مورد استفاده قرار می گیرند و از این مدل پرده علاوه بر دکوراسیون داخلی منزل می توان در مکان های عمومی نظیر تالار و هتل و … استفاده کرد.
این مدل پرده ها همچنین باعث می شوند سقف منزل بلندتر به نظر برسد به همین دلیل برای منازل آپارتمانی کوچک بهتر است از پرده های پانچ استفاده کنید.

مدل پرده پانچ طرح دار مدل پرده طرح دار و شیک مدل پرده حریر مدل پرده طرح دار پرده ساده مدل پرده زیبا و شیک مدل پرده زیبا و شیک پرده طرح دار مدل پرده پانچ گلدار پرده زیبا و طرح دار پانچ مدل پرده پانچ شیک مدل پرده شیک

مبل و میز

پرده های پانچ به راحتی نیز دوخته می شوند و اگر شما کمی مهارت در زمینه خیاطی دارید می توانید خودتان این مدل پرده ها را در منزل بدوزید همچنین می توانید این مدل پرده ها را به راحتی و با کمک یک چوب پرده نصب کنید و با کنار زدن آن حضور نور را در منزل خود احساس کنید. مدل پرده پانچ همچنین دارای یالان یا والان نیست و به همین دلیل با اغلب سلیقه ها جور در می آید.
پرده های پانچ دارای مدل های متنوعی نیز می باشند و در دوخت آن ها از پارچه هایی ساده و حریر و کتان و … استفاده می شود که شما می توانید طرح و رنگ این پرده ها را متناسب با فضای دکوراسیون داخلی منزل تان انتخاب نمایید.

مدل پرده زیبا و ساده مدل پرده پانچ برای اتاق کودک مدل پرده حریر پرده کتان دو رنگ مدل پرده کتان ساده مدل پرده طرح دار پرده زیبا و شیک پانچ پرده شیک پانچ مدل پرده برای سالن پذیرایی پرده شیک و زیبا برای پذیرایی مدل پرده طرح دار مدل پرده شیک پانچ مدل پرده طرح دار برای سالن پذیرایی پرده طرح دار برای پذیرایی پرده فانتزی و طرح دار مدل پرده پانچ ساده

در این مطلب با انواع مدل پرده پانچ با جدیدترین طرح های مد سال آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها پرده زیبایی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *