خانه لوازم ترئین منزل کاغذ دیواری طرح های زیبای کاغذ دیواری اکلیلی

طرح های زیبای کاغذ دیواری اکلیلی

کاغذ دیواری اکلیلی با طراحی های زیبا

روش و ایده های متفاوت جدید بسیاری جهت طراحی منزل ارائه و رونق گرفته است که موجب شده تا شیوه های قدیمی کمتر مورد استفاده قرار بگیرند. مثلا برای دیزاین دیوار امروزه انواع کاغذ دیواری با تنوع گسترده ای جایگزین رنگ آمیزی و … شده است. که با طی شدن مسیری آسان نتیجه ای دلچسب به دست خواهید آورد. یکی از طرح های فوق العاده زیبای کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری اکلیلی یا همان شاین دار می باشد که جلوه ای خیره کننده و درخشان دارد. یک نوع کاغذ دیواری وجود دارد که بعد از تولید شدن یک لایه شاین و اکلیل دار برای دکور بر روی سطح کاغذ دیواری جای می گیرد که با کاغذ دیواری اکلیل مورد بحث امروز ما متفاوت است. طرح هایی زیبا و شیک از کاغذ دیواری اکلیلی را در ادامه مشاهده و آشنا خواهید شد.

آشنایی با طرح های جذاب ازکاغذ دیواری اکلیلی

انواع طرح های کاغذ دیواری اکلیلی

کاغذ دیواری ایده است که جهت پوشش دادن و زیباسازی دیوارهای مختلف منزل مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ دیواری اکلیلی با طرح راه راه از جمله طرح های زیبا و پرطرفدار به خصوص در ایران محسوب می شود. این نوع کاغذ دیواری برای دیزاین تمامی دیوارهای یک اتاق به کار گرفت زیرا به دلیل دارا بودن همین طرح درخشش کمتری در مقایسه با طرح هایی که کلا اکلیلی هستند, دارند. و اما ایده ی جالب دیگری که در صورت خواهان متفاوت و شیک بودن دیزاین خود می باشید می توانید از کاغذ دیواری های دارای طرح مانند کاغذ دیواری گلدار برجسته، کاغذ دیواری نواری، کاغذ دیواری راه راه بدون اکلیل را به همراه کاغذ دیواری های شاین دار (اکلیلی) بکار ببرید.

کاغذ دیواری اکلیل دار برای دیزاین تمامی اتاق ها

کاغذ دیواری شاین دار با طراحی شیک و لوکس

انواع ساعت دیواری

تنوع کاغذ دیواری اکلیل دار

همانطور که گفته شد کاغذ دیواری های اکلیلی بسیار گوناگون هستند که این گوناگونی را در طرح، رنگ، سبک دارا می باشند. در سبک شامل انواع ساده، راه راه، گلدار با گلهای کوچک، گلدار با گلهای بزرگ و برجسته و در رنگ شامل انواع رنگ های نقره ای، طلایی، سفید، طوسی و … می باشد.

ایده هایی زیبا و خاص از کاغذ دیواری اکلیلی

 

مبل و میز

کاغذ دیواری اکلیل دار را در کدام نقاط خانه می توان به کار برد؟

در رابطه با اینکه که این نوع کاغذ دیواری ها را می توان در کدام نقاط منزل مورد ساتفاده قرار داد؟ می توان گفت که تمامی نقطه ها از جمله در اتاق پذیرایی، اتاق خواب، دیوار پشت تلویزیون، پشت شومینه در نشیمن، دیوار راه پله، دیوار پشت آینه سرویس بهداشتی به کار برد. تنها نکته اینکه با توجه به شاین دار و درخشان بودن اگر می خواهید تمامی دیوارهای اتاق را کاغذ دیواری نصب کنید, از نوع راه راه ان بهره ببرید.

مدل های زیبایی از کاغذ دیواری اکلیلی

کاغذ دیواری شاین دار زیبا و جذاب

کاغذ دیواری اکلیل دار برای طراحی منزل به شکلی زیبا

ایده ای جالب دیگری که می توانیم بازگو کنیم این است که می توانید سقف اتاق خود را نیز با کاغذ دیواری های اکلیل دار (رنگ های طلایی و نقره ای) دیزاین نمایید و جذابیت و متفاوت را در دکوراسیون خانه خود تجربه کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید که قصد دیزاین اتاق خواب را دارید؛ می توانید دیوارهای اتاق خواب را با استفاده از رنگهای خنثی زیبا نموده و سقف را نیز با کاغذ دیواری شاین دار نقره ای و طوسی مزین نمایید.

طرح هایی زیبا و جذاب از کاغذ دیواری اکلیلی

در رابطه با دیزاین منزل با کاغذ دیواری اکلیلی چه نکات هایی را مدنظر قرار دهیم؟

با در نظر گرفتن و رعایت یکسری موارد همچون طراحی کلی، نور طبیعی، تعداد دیوارها و اینکه کدام یک از اتاق ها (اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی، سرویس بهداشتی) را می خواهید دیزاین نمایید؛ می توانید کاغذ دیواری شاین دار مناسب را برگزینید.

کاغذ دیواری شاین دار برای دیزاین منزل

میزان نور طبیعی

چنانچه اتاقی که می خواهید با کاغذ دیواری شاین دار دیزاین نمایید، نورگیری خوبی دارد, بهتر است تصمیم خود را عض کنید چرا که این کاغذ دیواری ها موجب بازتاب بیشتر نور و روشن و درخشان تر بودن محیط می گردند. و برای استفاده از کاغذ دیواری شاین دار خیلی راغب هستید, بهتر است از پرده هایی با ضخامت بیشتر میزان نورگیری را کمتر کنید. همچنین می توانید از زیر پرده ای برای نورگیری کمتر بهره ببرید.

کاغذ دیواری اکلیل دار انتخاب مناسبی برای فضاهای تاریک

مکان های فاقد پنجره

برخی دیگر از اتاق ها نیز وجود دارند که پنجره نداشته و یا پنجره های کوچکی دارند که نور کمی را جذب و یا اصلا جذب نمی کنند. قطعا این فضاها تاریک هستند که برای روشن و درخشان کردن آنها طراحی مناسبی را برگزینید. در رابطه با دیوارها می توانید از کاغذ دیواری های اکلیلی یا همان شاین دار به همراه منبع نور مصنوعی بهره ببرید. با این کار و ایده در واقع شما فضایی روشن و بزرگ و زیباتر خواهید داشت. نکته ی دیگر اینکه شما در چنین اتاقی دستتان باز است تا هر تعداد از دیوارها را می خواهید با کاغذ دیواری بپوشانید.

کاغذ دیواری شاین دار با طراحی های مختلف

دیوارهای انتخابی برای دیزاین

بسته به نوع اتاق و فضا و ابعاد اتاق می توانید تعداد دیوارهایی که می خواهید با دیوار کاغذی اکلیل دار بپوشانید، را مشخص نمایید. مثلا در یک اتاق با ابعاد کم و دارای طراحی شلوغ و پیچیده بهتر است از فقط ۱ دیوار را با کاغذ دیواری بپوشانید. اما در غیر این صورت یعنی بزرگ بودن و طراحی ساده داشتن اتاق مختارید که دو یا چند دیوار را دیزاین نمایید.

انواع ایده های مختلف کاغذ دیواری اکلیلی

استفاده از دیوار کانونی

ایده ی استفاده از دیوار کانونی بسیار کارساز است که چنانچه می خواهید ۱ دیوار کانونی در اتاق پذیرایی خود و یا هر کدام از کنج های خانه ایجاد کنید, کاغذ دیواری اکلیلی مناسب می باشد. تفاوتی که در رابطه با این دیزاین وجود دارد این است کهباید از کاغذ دیواری های تیره بهره ببرید که هم میزان توجه زیادی را به خود جلب نموده و هم اینکه طراحی مدرن و لوکسی را ایجاد کنید. برای هرچه بهتر بودن این طراحی بهتر است ۳ نکته را مدنظر قرار داده و رعایت کنید:

  • در صورت دارای پنجره نبودن دیوار کانونی انتخابی حتما کاغذ دیواری شاین دار را برگزینید و به کار ببرید.
  • اگر می خواهید در اتاق خواب خود دیوار کانونی داشته باشید؛ بهتر است دیوار پشت تخت را برای آن در نظر بگیرید.
  • چنانچه دیزاین خانه شما خیلی شلوغ بوده و با استفاده از لوازم گوناگون و ناهماهنگ دیزاین شده است، بهتر است از کاغذ دیواری های پر نقش و نگار بهره نبرید.

طرح هایی متفاوت از کاغذ دیواری اکلیل دار

انواع نمونه هایی شیک از کاغذ دیواری اکلیلی    طرح های متنوع و متفاوتی از کاغذ دیواری اکلیلی   کاغذ دیواری اکلیل دار برای طراحی های مختلف  کاغذ دیواری شاین دار برای خوش سلیقه ها  کاغذ دیواری اکلیلی با طرح های لوکس و شیک

کاغذ دیواری شاین دار برای تنوع بخشیدن به فضای منزل

کاغذ دیواری شاین دار با طراحی زیبا

کاغذ دیواری شاین دار با طراحی های زیبا

کاغذ دیواری شاین دار برای خوش سلیقه ها

طرح هایی زیبا و شیک از کاغذ دیواری اکلیلی

کاغذ دیواری شاین دار برای طراحی زیباتر

کاغذ دیواری اکلیل دار با طراحی شیک

ایده هایی کاربردی و شیک از کاغذ دیواری اکلیلی

نمونه هایی لوکس از کاغذ دیواری اکلیلی

کاغذ دیواری شاین دار به شکل هایی زیبا و شیک

نمونه هایی زیبا و شیک از کاغذ دیواری اکلیلی

کاغذ دیواری شاین دار با طراحی های زیبا و منحصر به فرد  آشنایی با نمونه های زیبای کاغذ دیواری اکلیلی

کاغذ دیواری اکلیل دار برای طراحی های شیک

در این مطلب شما عزیزان همراه را با طرح های متفاوت و شیک کاغذ دیواری اکلیلی آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشد. همچنین برای آشنایی بیشتر با طرح های زیبای کاغذ دیواری تک رنگ، دیوار آجری در دکوراسیون داخلی بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *