خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل های پرده برای درب ورودی و درب تراس و بالکن

مدل های پرده برای درب ورودی و درب تراس و بالکن

مدل هایی زیبا از پرده برای در ورودی در انواع طرح و رنگ و اندازه

انواع درب های کشویی و ورودی از جمله درب هایی می باشند که در حال حاضر بهره بردن از آنها در طراحی داخلی خانه حسابی رواج پیدا کرده است. البته که طرح درب به میزان زیادی در زیبا و شیک بودن طراحی داخلی موثر می باشد، ولی اغلب این درب ها را شیشه هایی ساده و فاقد نقش و طرح پوشانده است که قطعا انتخاب خوبی در یک طراحی لوکس و منحصر به فرد محسوب نمی شود. همچنین به علت بزرگی شیشه ی این درب ها گرما و نور بالایی داخل خانه می گردد. البته که نورو گرما به میزان مناسب لازم و مفید می باشد, اما وقتی از حد بگذرد باید چاره ای برای آن اندیشیده شود. تهیه یک پرده مناسب می تواند به شما در این راه کمک نماید. در این مطلب طرح هایی زیبا و متفاوتی از پرده برای درب ورودی به نمایش خواهیم کشید.

انواع طراحی های شیک و منحصر به فرد از پرده برای درب ورودی

پرده پشت دری از جمله لوازم محبوب و پرکاربردی است که امروزه جهت دیزاین منازل از آن بهره گرفته می گردد؛ این پرده ها قابل نصب در مقابل درب ورودی و یا درب تراس می باشند. این پرده ها البته در زمان های قدیم نیز مورد استفاده قرار می گرفته که با بکارگیری بسیار درب و پنجره مجددا به طراحی راه یافته و بازگشته اند. این پرده ها از منزل در برابر نور و گرما، نفوذ حشره، هوای سرد و باد محافظت کرده و حریم شخصی خانه را حفظ می کنند. همچنین تاثیر بالایی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد.

طرح هایی زیبا از پرده درب ورودی

انواع ساعت دیواری

انواع طرح های شیک و جدیدپرده برای درب ورودی

آشنایی با پرده های پشت دری متنوع

این مدل پرده ها از لحاظ اندازه، متریال (پارچه ساده، توری، حریر)، چگونگی بسته شدن، طرح و رنگ دارای تنوع زیادی هستند.در صورتی که پرده شما دارای طرح ساده می باشد، می توانید با انجام تزییناتی همچون پاپیون و …. از سادگی و یکنواختی آن بکاهید.

نمونه هایی زیبا از پرده درب ورودی

مبل و میز

پرده زبرا

پرده های زبرا را می توان از جمله برترین پرده های پشت دری دانست که از تور و پارچه ساخته شده و دارای طرح راه راه می باشند. از ویژگی های این پرده می توان به ظریف بودن منحصر به فرد، متنوع بودن رنگ اشاره داشت. برای دیزاین درب تراس و آشپزخانه می توانید از پرده زبرا بهره ببرید.

پرده لوردراپه

این مدل پرده از پره هایی به شکل عمودی ساخته گردیده اند که به میزان زیادی شبیه پرده های سابق هستند. این پرده ها از قیمت مناسبی برخوردارند که می توانید بر روی آنها عکس های گوناگونی را طراحی نمایید. هر بخش از عکس بر روی قسمتی از تیغه جای می گیرند که تیغه ها در جوار یکدیگر نقش کلی را نمایش می دهد. از این پرده ها که دارای ویژگی شستشو نیز می باشند، در اداره ها و رستوران بیشتر استفاده می شود.

 

پرده رومن

این مدل پرده گونه ای پرده ظریف با طرح ساده می باشد که به شکل کرکره ساخته می شود، و ااز همین لحاظ هم بسیار شبیه پرده شید رول است. پرده رومن تعداد زیادی چین داشته که به جمع شدن پرده کمک می نماید. کناره های این پرده زیبایی بینظیری دارد.از این پرده اغلب در طراحی های کلاسیک بهره برده می شود.

انواع مدل های پرده برای درب ورودی

پرده کرکره آلومینیومی

پرده کرکره فلزی از آلومنیوم ساخته شده که به همین خاطر هم مقرون به صرفه بوده و دارای نصب راحت است. از قابلیت هایی که این پرده دارد, این است با چرخاندن اسلیت ها، می توانید میزان ورود نور را کنترل نمایید.

انواع طرح های جدید پرده برای درب ورودی

نمونه های زیبا و متفاوت از پرده برای درب ورودی

نمونه هایی شیک از پرده های پشت دری

آشنایی با پرده در ورودی

طرح هایی لاکچری از پرده برای درب ورودی

آشنایی با پرده در ورودی

انواع نمونه های لوکس پرده برای درب ورودی

پرده زیبا مناسب درب ورودی

نمونه هایی خاص و زیبا از پرده برای در ورودی

طرح هایی لاکچری از پرده برای درب ورودی  انواع طرح های شیک و کاربردی از پرده پشت دری

آشنایی با نمونه های متفاوتی از پرده پشت دری

پرده های زیبا و جذاب برای در ورودی

طرح هایی خاص و زیبا از پرده برای درب ورودی

طرح هایی لاکچری و خاص از پرده درب ورودی

آشنایی با طرح هایی جذاب از پرده برای درب ورودی

نمونه هایی زیبا و منحصر به فرد از پرده پشت دری

نمونه هایی لوکس از پرده پشت دری

مدل هایی زیبا از پرده برای درب ورودی

در این مطلب شما را با مدل های زیبا و شیکی از پرده برای درب ورودی آشنا ساختیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد و با استفاده از آنها بتوانید طراحی منحصر به فردی را برای این بخش از منزل خود ایجاد نمایید که البته زیاد بی تاثیر در زیبایی کلی طراحی منزل نیست. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با مدل پرده های پذیرایی شیک سال ۲۰۲۲، ۴۰ مدل پرده تیره و ساده مدرن و کلاسیک، و مدل پرده اتریشی بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *