خانه مبلمان ۳۳ مدل میز جلو مبلی ۲۰۲۳ با طراحی خاص و شیک

۳۳ مدل میز جلو مبلی ۲۰۲۳ با طراحی خاص و شیک

33 مدل میز جلو مبلی 2023 برای سبک های دکوراسیون مختلف

 میز جلو مبلی یکی از اجزای مهم و المان های دیزاین داخلی است که قادر به زیبا و شیک تر کردن منزل و یا اداره می گردد. میز جلو مبلی و میز عسلی از اجزای جدایی ناپذیر مبلمان هستند که در کنار آن قرار می گیرند. میز جلو مبلی از دو ویژگی کاربردی بودن (پذیرایی) و نیز زیبایی (شیک و زیباتر کردن دکوراسیون) مورد توجه بوده که در انتخاب هم باید این معیارها را مدنظر قرار داد. علاوه بر این معیارها باید به طراحی و شکل آن توجه نمایید تا با سایر المان های استفاده شده در دیزاین هارمونی داشته باشد. خوشبختانه وجود انواع میز جلو مبلی با مدل و متریال های گوناگون و متنوع این کار را برای شما آسان می کنند. در این مطلب ایده هایی شیک و دلخواه از مدل میز جلو مبلی ۲۰۲۳ را به تصویر می کشیم.

ایده های مدرن و شیک از مدل میز جلو مبلی 2023

۳۳ مدل میز جلو مبلی ۲۰۲۳ زیبا و مدرن با کلی تنوع

همان گونه که از اسم این مدل میز مشخص می باشد دارای ارتفاعی کم بوده و محل قرار گیری آن جلوی مبل جهت گذاشتن دکوری ها، ظرف های پذیرایی، مجله و کتاب و غیره است. حدودا ارتفاع میزهای جلو مبلی میان ۴۰-۴۵ سانتیمتر می باشد. در حال حاضر انواع مدل میز جلو مبلی و میز عسلی در طرح، اندازه، رنگ، متریال در بازار وجود دارد.

ایده هایی خاص از مدل میز جلو مبلی 2023

انواع ساعت دیواری

مدل میز جلو مبلی جدید و زیبا

انواع میز جلو مبلی 2023 با طراحی های خیره کننده

انواع میز جلو مبلی 2023 با طراحی های لاکچری

مبل و میز

33 مدل میز جلو مبلی 2023 برای سبک های دکوراسیون مختلف

مدلهای بینظیر و جذاب از میز جلو مبلی 2023

مدل چوبی

مدل میز جلو مبلی چوبی معمولا برای مبلمان کلاسیک و کلاسیک به کار گرفته می شود و منبت کاری های روی آن باعث شده تا به یکی از زیباترین میزهای جلومبلی تبدیل گردد. مدل میز جلو مبلی در رنگ های شیری، فندقی، گردویی و ورق طلا موجود است.

ایده هایی زیبا از مدل میز جلو مبلی 2023

مدل کلاسیک

میز جلو مبلی و میز عسلی کلاسیک اغلب از چوب خالص ساخته شده و دارای رنگهای طلایی، قهوه ای روشن و تیره و به صورت کلی رنگهای گرم می باشند. با استفاده از این مدل میز جلو مبلی می توانید به زیبایی و چشم نوازی مبلمان کلاسیک بیفزایید. اصالت و زیبایی این میزها و طرح های لمسه کاری، منبت کاری باعث گردیده که بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوب واقع شود. این میزهای جلو مبلی با در نظر گرفتن بزرگ بودن اندازه آنها مناسب فضاهای متراژ زیاد می باشند.

انواع میز جلو مبلی 2023 با طراحی های خیره کننده

مدل فلزی

اخیرا مدل های میز جلومبلی و میز عسلی فلزی خیلی پرطرفدار هستند که می توان به آسانی همراه مبلمان به کار برد. اغلب رنگ پایه های مدل جلومبلی فلزی از نوع بژ، کروم و آبکاری طلایی بوده که بر روی صفحه میزهای شیشه رنگی، میز MDF و در بعضی اوقات سنگ طبیعی استفاده گردیده است.

انواع میز جلو مبلی 2023 با طراحی های دوست داشتنی

انواع میز جلو مبلی 2023 با طراحی های متنوع

مدل شیشه ای

مدل میز جلو مبلی شیشه ای به شکلی بینظیر و چشم نواز زیبا هستند که به طور کامل از شیشه ساخته شده اند و در کنار ظریف بودن بسیار مستحکم هستند. این مدل میز جلو مبلی به علت بازتاب نوری که دارند انتخابی فوق العاده جهت به کارگیری در فضاهای با متراژ پایین و کوچک بوده و اغلب ترکیب شده با فلز و چوب ساخته می شوند. مدل میز جلو مبلی شیشه ای برای دکوراسیون مدرن و زیبا عالی به حساب می آیند اما قابل به کارگیری و هارمونی با سایر سبک های دیزاین همچون دکوراسیون مینیمال، دکوراسیون کلاسیک و … است.

33 مدل میز جلو مبلی 2023 در طرح و رنگ و متریال های گوناگون

مدل میز جلو مبلی جدید و مدرن

مدل MDF

از متدوال ترین مدل های میز جلو مبلی میز جلو مبلی ام دی اف می باشند که در واقع با روکش ام دی اف تولدی گردیده اند. اغلب این مدل میز جلو مبلی ها برای مبلمان ال شکل، مبلمان راحتی، مبلمان چستر و … انتخاب می شوند. این مدل جلو مبلی ها هزینه مناسبی دارند که در مقایسه با مدل میز جلو مبلی چوبی به صرفه می باشند و تنوع رنگی زیادی را نیز دارا هستند.

ایده هایی زیبا و جذاب از مدل میز جلو مبلی 2023

مدل میز جلو مبلی جدید

مدل میز جلو مبلی جدید شیک

ایده های شیکی از مدل میز جلو مبلی 2023

مدل میز جلو مبلی سال جدید

مدلهایی زیبا و لاکچری از میز جلو مبلی 2023

مدل میز جلو مبلی در رنگ و طرح جدید و شیک

33 مدل میز جلو مبلی 2023 برای سبک های دکوراسیون مختلف

مدلهایی شیک و منحصر به فرد از میز جلو مبلی 2023

مدلهای جدیدی از میز جلو مبلی 2023

33 میز جلو مبلی 2023 برای زیبایی و کاربردی بودن بیشتر

 

33 مدل میز جلو مبلی 2023 برای سبک های دکوراسیون مختلف

33 میز جلو مبلی 2023 برای زیبایی و کاربردی بودن بیشتر

ایده های دوست داشتنی از مدل میز جلو مبلی 2023

تصاویر شیک و جدیدی از مدل میز جلو مبلی

میز جلو مبلی 2023 زیبا

انواع میز جلو مبلی 2023 با طراحی های دوست داشتنی

33 مدل میز جلو مبلی 2023 برای سبک های دکوراسیون مختلف

مدلهایی لاکچری از میز جلو مبلی 2023

چگونه بهترین انتخاب میز جلو مبلی جدید و زیبا را داشته باشیم؟

میز جلو مبلی از اجزای مهم در دیزاین خانه است که در صورت خرید میز جلو مبلی مناسب از نظر مدل، اندازه، رنگ، متریال و نیز هارمونی داشتن با مبلمان و سبک و طراحی منزل می توانید موجب تغییر چهره و چشمگیر تر شدن فضا گردید. نکته دیگری که بهتر است هنگام انتخاب میز جلو مبلی مدنظر قرار داده و به کار ببرید متناسب بودن این میز با ابعاد و شکل نشیمن و نیز شکل مبلمان است. اگر متراژ نشیمن خانه تان پایین می باشد خوب است از مدل میز جلو مبلی بیضی و مدل میز جلو مبلی گرد و در صورت متراژ بالا بودن نشیمن می توانید از مدل های دارای شکل مربع و مستطیل بهره ببرید. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با ایده های شیک مدل میز ناهارخوری ۲۰۲۳ و میز جلو مبلی چند کاره به لینک ها مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *