خانه مبلمان ۴۲ مدل میز نهار خوری ۲۰۲۴ برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک

۴۲ مدل میز نهار خوری ۲۰۲۴ برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک

انواع میز نهار خوری 2024 برای همه سلیقه ها

در طراحی و دکوراسیون اتاق نهارخوری یکی از عناصر مهم و کاربردی میز نهار خوری می باشد که علاوه ر انجام بر وظیفه اش یعنی صرف وعده های غذایی، تاثیر زیادی در زیبایی و شیک بودن فضا نیز دارد. این میز از اهمیت بالایی برخوردار است که چگونگی چیدمان کنسول، لوستر و صندلی ها بر اساس آن صورت می گیرد. و اما به منظور داشتن یک انتخاب بهتر در رابطه با میز نهار خوری خوب است ابتدا اندازه و تعداد نفرات میز نهار خوری را تعیین نمایید و با در در نظر گرفتن سبک طراحی میز، صندلی ها را نیز هماهنگ با رنگ چوب میز و شکل پایه ها تهیه نمایید و همچنین آباژور، لوستر و کنسول و غیره را به عنوان مکمل طراحی داخلی به کار ببرید. در این مطلب مدل های زیبایی از میز نهار خوری ۲۰۲۴ را با شما به اشتراک می گذاریم.

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های زیبا

میز نهار خوری ۲۰۲۴ با طراحی های زیبا و شیک

البته این گفته که میل کردن غذا در محیطی زیبا و شیک تاثیر مثبت چشمگیری در خوردن غذا دارد، راه ها و وسایل مختلفی برای این منظور وجود دارد که از جمله آن می توان به انتخاب و به کارگیری میز نهار خوری زیبا و لوکس اشاره داشت. انواع میز نهار خوری اعم از میز ناهار خوری کلاسیک، میز ناهار خوری مدرن و میز ناهار خوری اسپرت با تنوع بالا در رنگ، طرح، اندازه، متریال و چند نفره بودن موجود هستند که شرط انتخاب میز نهار خوری در کنار مطابقت داشتن با سلیقه و دلخواه شما، زیبا و بادوام بودن، هارمونی داشتن با سبک طراحی فضای اتاق ناهار خوری می باشد، به این معنی که اگر سبک دکوراسیون کلاسیک به کار رفته و از مبلمان کلاسیک بهره گرفته اید، به هیچ وجه جایز نیست از میز نهارخوری مدرن و یا اسپرت بهره ببرید. در واقع اینکه می گوییم یک میز نهارخوری مناسب را برگزینید به این معنی است که همان که نسبت به سایر مدل های میزهای نهار خوری با شرایط موجود سازگاری بیشتری دارند را انتخاب کنید.

میز نهار خوری جدید و لاکچری

انواع ساعت دیواری

انواع میز نهار خوری برای منازل با سبک های طراحی مختلف

میز نهار خوری جدید و زیبا

42 میز نهار خوری 2024 برای سبک های دکوراسیون مختلف

انواع میز نهار خوری

میزهای نهار خوری بسته به اینکه برای چه فضا و چه کاربردی تهیه می شوند می تواننند متفاوت باشند، در بالاتر به متفاوت بودن و موارد موثر در انتخاب آنها پرداختیم؛ در ادامه به انواع مدل های این میز می پردازیم:

مبل و میز

42 میز نهار خوری 2024 برای خانه های لوکس

مدل میز نهار خوری سلطنتی

میز نهار خوری سلطنتی به دلیل تهیه شدن از پارچه جنس خوب و چوب خالص و نیز بدنه ای چوبی تماما دارای نقش و نگار و منبت کاری شده در خانه های شیک و شکوهمند همراه مبلمان سلطنتی به کار می رود. بادوام و مستحکم بودن از ویژگی های میزهای نهارخوری و صندلی های آن به شمار می رود. زیرا از چوب های بادوام و اصل تهیه گردیده و محصولات نهایی دارای عمر زیاد هستند.

صندلی های نهارخوری اغلب دارای ارتفاع زیادی هستند و در مقایسه با صندلی های مدرن از راحتی کمتری برخوردارند. پشتی صندلی های سلطنتی نهارخوری بلند و تخت بوده و تاج صندلی ها مملو از حکاکی های دارای ظرافت و ماهرانه می باشد. بر روی پایه های میز نیز همچون صندلی های آن منبت کاری و حکاکی وجود دارد. سطح میز نهارخوری نیز با MDF و یا مغزی نئوپان پوشانده شده است. میز نهارخوری دارای رنگبندی های طلایی- سفید و نقره ای است.

42 میز نهار خوری 2024 برای سبک های دکوراسیون مختلف

مدل میز نهارخوری اسپرت

میز نهارخوری اسپرت برخلاف میز نهارخوری سلطنتی از طراحی ساده و بدون منبت کاری و حکاکی برخوردارند و در تولید آنها امکان دارد از چوب های نامرغوب به کار رفته باشد. صندلی های این سبک میز نهارخوری در مقایسه با میز نهارخوری سلطنتی از نظر رنگ تنوع بیشتری داشته و کوتاه تر می باشد و از راحتی زیادتری هم برخوردار است.

اگر از چوب مرغوب مانند چوب راش تولید گردد قیمت آن نیز افزایش می یابد ولی چنانچه از چوب های سبک و قیمت پایین تر در تولید آن استفاده شود، میز نهار خوری اسپرت نیز کاهش قیمت خواهد داشت ولی این موضوع را در نظر بگیرید که با کاهش قیمت کاهش کیفیت به وجو.د می آید.

مدل های منحصر به فرد از میز نهار خوری 2024

مدل میز نهار خوری مستطیل

میز نهار خوری مستطیل شکل از میزهای نهار خوری محبوب و پرکاربرد به خصوص در کشور ایران می باشد. این میز غذا خوری به دلیل شکل خاصش برای مراسم و مهمانی ها مناسب است و به میز نهار خوری شناخته می شود. این میز ویژگی های مثبت زیادی دارد که از جمله آن می توان به نیاز کمتر به فضا، پر کردن گوشه و کنج ها، قرار گرفتن صندلی های زیادتر در گرداگرد آن و … اشاره داشت. و اما خطرناک بودن گوشه های میز، دشوار بودن ایجاد ارتباط و صحبت و … از جمله معایب آن محسوب می گردد.

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های منحصر به فرد

میز نهار خوری جدید و لوکس

میز نهار خوری جدید و زیبا

42 میز نهار خوری 2024 برای خانه های زیبا

مدل میز نهارخوری گرد

میز نهار خوری گرد از دیگر مدل های محبوب و پرکاربرد میز نهارخوری می باشد که طراحی آن مناسب خانواده های کم جمعیت و فضاهای کوچک است. این میز هم مانند سایر میزهای ناهار خوری یکسری ویژگی های مثبت و منفی دارد؛ به عنوان مثال این میز غذاخوری به دلیل نداشتن گوشه و کنج های تیز و بی خطر بودن، همچنین امکان صحبت آسان برای افراد دور میز مناسب خانواده ها به شمار می رود.

اما از سویی این میز گزینه مناسبی برای جشن و مراسم های بزرگ نبوده و جاگیر است، به این صورت که کنج های خالی و بدون استفاده در منزل وجود خواهد داشت.

میز نهار خوری و نکات انتخاب میز نهارخوری مناسب

انواع میز نهار خوری برای منازل با سبک های طراحی مختلف

مدل میز نهار خوری فرانسوی

شاید با شنیدن نام این مدل میز ناهار خوری گمان ببرید که اصالت این میز به فرانسه باز می گردد، اما باید بگوییم که «فرانسوی» نام مدل این میز می باشد. این میز نهار خوری اغلب دارای یک سبک میان کلاسیک و مدرن می باشد که قابل استفاده در تمامی منازل دکوراسیون شده با هر سبک است. بخش اصلی و عمده این میز با استفاده از چوب تولید شده است. به طور اصولی از رنگهای سبز، زرد، آبی نفتی، آجری و قرمز در دیزاین سبک فرانسوی بهره گرفته می گردد.

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های به روز

مدل های لاکچری و زیبای میز نهار خوری 2024

مدل های شیک میز نهار خوری 2024

میز نهار خوری و نکات انتخاب میز نهارخوری مناسب

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های زیبا

42 میز نهار خوری 2024 برای خانه های امروزی

مدل لوکس میز نهار خوری 2024

مدل میز نهار خوری چستر 

میز نهار خوری چستر همانند لوازم خانگی و نیز مبلمان آن دارای لمسه دوزی است که این ویژگی از مشخصات بارز و شاخص آن به شمار می رود. این مدل میز که به سبک مدرن نزدیکتر است از جمله مدل های میز غذاخوری لوکس به شمار می رود. در صورت تمایل می توانید علاوه بر به کارگیری در سبک دکوراسیون مدرن از آن برای سبک تلفیقی دیزاین بهره ببرید. در تولید صندلی های این مدل میز پارچه های ضد لک دارای طرحی ساده به کار رفته است، پایه های آن مستحکم بوده و در اشکال مستطیل و گرد و نیز تعداد نفرات ۴ – ۶ – ۸ نفره و یا بالاتر وجود دارد.

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های لوکس

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های جدید

انواع میز نهار خوری برای منازل با سبک های طراحی مختلف

مدل میز ناهار خوری چوبی زیبا و شیک

مدل هایی شیک از میز نهار خوری 2024

میز نهار خوری و نکات انتخاب میز نهارخوری مناسب

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های متفاوت

میز نهار خوری جدید

42 میز نهار خوری 2024 برای خانه های مجلل

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های متفاوت

انواع میز نهار خوری برای منازل با سبک های طراحی مختلف

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های شیک

میز نهار خوری و نکات انتخاب میز نهارخوری مناسب

 

مدل های لاکچری میز نهار خوری 2024

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های زیبا

مدل میز ناهار خوری 2024 با طراحی های جدید

میز نهار خوری و نکات انتخاب میز نهارخوری مناسب

مدل های زیبا و شیکی از میز نهار خوری 2024

سخن پایانی

در انتخاب میز نهار خوری ۲۰۲۴ مانند سایر لوازم خانگی و مبلمان و … و مانند تمام سالهای پیش ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رعایت یکسری نکات و موارد الزام می باشد، از نظر ابعاد و اندازه میز نهار خوری باید با فضای موجود هماهنگی داشته باشد، از میزهای نهار خوری که از متریال خوب و مرغوب ساخته شده اند، بهره ببرید. و اینکه میز انتخابی با سبک دکوراسیون اتاق ناهار خوری هماهنگی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *