خانه مبلمان مدل ناهار خوری نیمکتی با چند طراحی مدرن و زیبا

مدل ناهار خوری نیمکتی با چند طراحی مدرن و زیبا

میز ناهارخوری نیمکتی در واقع پدیده ای نو در طراحی میزهای غذاخوری محسوب می شوند که با بکارگیری آنها می توانید از فضای موجود نهایت بهره را برده و کارایی میز را بالا ببرید. استفاده از این میز می تواند شما را از مزایای بسیاری بهره مند کند که از اصلی ترین آنها می توان به بالا بردن کارایی و کاربردی بودن ناهارخوری اشاره داشت. با بکارگیری از این مدل مز ناهارخوری می توانید قابلیت نشستن افراد بالاتری را ایجاد کنید. در این مطلب می خواهیم ۴۰ مدل ناهار خوری نیمکتی را به نمایش بکشیم.

طرح هایی بینظیر از ناهار خوری نیمکتی

۴۰ مدل میز ناهارخوری نیمکتی شیک و کاربردی

همین طور که گفته شد میز ناهارخوری نیمکتی با اختصاص دادن کمترین فضا به خود، بیشترین کارایی را ارائه می دهند. این مدل میز غذاخوری دارای انواع مختلفی است که انتخاب از میان آنها کاملا متناسب با نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. از این طرح میز غذاخوری می توان در مکان های گوناگون بهره برد که در برخی از مکان ها همچون آشپزخانه هایی با فضای کوچک، رستوران و کافه هایی با ابعاد کم،و نیز فضای باز نظیر باغ و حیاط و تراس کاربردی تر و بهتر می باشد. در صورت استفاده در تراس و یا فضای بیرون بهتر است ناهارخوری از متریالی مناسب تهیه شده باشند.

انواع مدل ناهار خوری نیمکتی

مدل غذا خوری نیمکتی زیبا و خاص

انواع ساعت دیواری

انواع میز ناهارخوری نیمکتی

میزهای غذاخوری دارای انواع متنوع بسیاری هستند که این متنوع بودن در متریال ساخته شده، رنگ، طرح، اندازه، مدل خلاصه می شود. یکی از مدل های محبوب و شیک با طراحی های نو، مدل میز ناهارخوری نیمکتی است که در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.

ناهارخوری با متریال فلز و چوب

در این نوع میز ناهارخوری از متریال های فلز و چوب بهره گرفته شده ، به این صورت که تمامی سطح رویی نیمکت و میز از چوب یکدست و پایه های میز و نیمکت از فلز درست شده است. در رنگ های گوناگون سفید، رنگ چوب، رنگهای شاد و روشن، قهوه ای موجود می باشد.

مدل غذا خوری نیمکتی شیک و متفاوت

مبل و میز

 ناهارخوری با متریال چوب

این نناهارخوری نیمکتی در انواع طرح، مدل ها تولید می گردد، در برخی از آنها به طور کامل از چوب جهت تولید نیمکت و میزها بهره گرفته می شود. این مدل میزها دارای رنگ های گوناگون و متنوعی همچون رنگهای شاد و روشن، سفید، قهوه ای، رنگ چوب می باشند.

آشنایی با انواع مدل ناهار خوری نیمکتی

ناهارخوری دارای محفظه

برخی از میزهای نیمکتی طوری تولید می شوند که کمد و یا کشوهایی در قسمت پایین نیمکت به منظور جای دادن بعضی لوازم تعبیه شده است. این مدل ناهارخوری اغلب به دیوار متصل گردیده و میز غذاخوری در مقابل آن ها واقع می شود.

ناهارخوری نیمکت و میز معمولی

از جمله مدلهای تقریبا جدید در میز ناهارخوری، طرح هایی می باشند که فرمی مانند دیگر میزهای ناهارخوری دارا بوده ولی در یک سمت میز در عوض واقع شدن ۲ – ۳ صندلی، از ۱ عدد نیمکت بهره گرفته می شود. این نیمکت ها در رنگ و شکل ظاهری کاملا مشابه دیگر صندلی ها هستند.

مدل ناهار خوری نیمکتی برای فضاهای کوچک و جمع و جور

ناهارخوری نیمکتی دارای نشیمن مناسب

نوع دیگری از میز ناهارخوری نیمکتی وجود دارد که دارای چوب و نشیمنی از جنس پارچه و نرم می باشد. در آن قسمت نشیمن نیمکت ها با استفاده از لایه ای ابر و نیز پارچه ای شیک و نرم پوشیده شده اند. این نیمکت ها از نظر نشیمن همچون مبلمان و صندلی های عادی بوده که گاهی هم با لمسه کاری و تزیین های دیگر دیزاین می گردند.

مدل ناهار خوری نیمکتی برای فضاهای کوچک و جمع و جور

نیمکت ناهارخوری فاقد پشتی و جمع شونده

این مدل ناهارخوری دارای میز و نیمکتی می باشد که پس از استفاده، می توانید نیمکت را داخل قسمت زیر میز قرار دهید. نکته اای که لازم است به آن دقت نمایید, اندازه گیری میان ۲ پایه میز در صورت پایه دار بودن است. این مدل نیمکت ها خیلی برای فضاهای کوچک مناسب هستند.

مدل ناهار خوری نیمکتی برای فضاهای کوچک و جمع و جور

آشنایی با 40 مدل ناهار خوری نیمکتی

نیمکت کامل ناهارخوری

منظور از کامل، دقیقا برابر میز غذاخوری بودن است. از این نیمکت ها می توانید برای مدل های میز ناهارخوری با یک پایه، و نیز مدل هایی که پایه های میز در ۴ کنج واقع نشده باشد. جالب است بدانید استفاده از این نوع نیمکت ها به همراه میز دارای پایه مناسب نیست.

مدل غذاخوری خوری نیمکتی

نیمکت ال شکل

نیمکت های غذاخوری اِل شکل به صورت منحصر به فردی جهت استفاده با میزهای دارای یک پایه کامیلو، سانزا، میا طراحی گردیده اند. همچنین این نیمکت ها مناسب خانواده های با تعداد بیشتر از دو نفر می باشد.

آشنایی با طرح های شیکی از ناهار خوری نیمکتی

نیمکت دارای پشتی

این مدل نیمکت دارای طراحی ساده و پشتی می باشد که قابلیت لمیدن بر روی پشتی آن و استراحت را در اختیار شما قرار می دهد.که البته زیبایی ظاهری چشمگیری هم دارد.

مدل ناهار خوری نیمکتی برای فضاهای کوچک و جمع و جور

انواع مدل شیک و جدید ناهار خوری نیمکتی

انواع مدل شیک و جدید ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با طرح های جذاب و شیک ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با انواع مدل ناهار خوری نیمکتی

انواع نمونه های شیک و خاص ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با طرح هایی زیبا از ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با نمونه هایی زیبا از ناهار خوری نیمکتی  40 مدل غذا خوری نیمکتی    آشنایی با انواع مدل ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با انواع مدل ناهار خوری نیمکتی

آشننایی با انواع مدل ناهار خوری نیمکتی  مدل غذا خوری نیمکتی با طراحی های زیبا

 

آشنایی مدل غذا خوری نیمکتی با شکل، طرح، رنگ و اندازه های متنوع

آشنایی با مدلهایی لوکس از ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با مدلهایی کاربردی و متفاوت از ناهار خوری نیمکتی

مدلهایی زیبا و شیک از ناهار خوری نیمکتی

طرح هایی لوکس و شیک از ناهار خوری نیمکتی

انواع زیبا و جذابی از مدل ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با انواع طرح های زیبای ناهار خوری نیمکتی

مدلهای شیکی از ناهار خوری نیمکتی  آشنایی با انواع مدل ناهار خوری نیمکتی

مدل غذا خوری نیمکتی برای تمامی سلیقه ها

آشنایی با ایده هایی منحصر به فرد از ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با مدل ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با طرح های جذاب ناهار خوری نیمکتی

آشنایی با 40 طرح شیک ناهار خوری نیمکتی

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند را با نمونه هایی زیبا از مدل ناهار خوری نیمکتی آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه شما همراهان واقع شده باشد. همچنین برای آشنایی بیشتر با ۸۰ مدل مبل راحتی ۲۰۲۲، مدل میز ناهارخوری ایرانی بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *