خانه راهرو و راه پله راه پله راه پله شیشه ای در طرح ها و مدل های شیک و مدرن

راه پله شیشه ای در طرح ها و مدل های شیک و مدرن

راه پله شیشه ای

راه پله تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت نمای خارجی و معماری داخلی ساختمان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ راه پله حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های راه پله شیشه ای را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل راه پله شیشه ای شیک و زیبا

برای ساخت راه پله ها از متریال های مختلف نظیر چوب و سنگ و استیل و شیشه و … استفاده می شود و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه شخصی تان از بین این طرح های مختلف راه پله های مناسبی را برای فضای داخلی و خارجی ساختمان تان انتخاب نمایید. انواع مدل راه پله گرد و راه پله دوبلکس در طراحی خانه های امروزی از متریال شیشه استفاده نمی نمایند.

راه پله شیشه ای

طرح های پله شیشه ای

برای ساخت پله های شیشه ای از چند لایه سکوریت یا لمینیت استفاده می شود که این لایه ها روی یکدیگر پرس می شوند. پله های شیشه ای مانند پله های چوبی دارای مقاومت بالایی هستند و علاوه بر این پله های شیشه ای دارای رنگ های متفاوتی نیز می باشند.
پله های شیشه ای باعث بزرگ تر و پر نورتر به نظر رسیدن فضا می شوند و علاوه بر این انعکاس نور در این مدل پله ها باعث می شود تا فضا بزرگتر به نظر برسد.
شیشه جزء مواد با قابلیت انعطاف پذیری بالا است به همین دلیل راه پله های شیشه ای در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر گرد و مارپیچ و مستطیل و … ساخته می شوند.
برای نصب پله های شیشه ای از جداره های شیشه ای و استیل استفاده می شود و این جداره ها به کمک میخ روی سطح دیوار به صورت مخفی نصب می شوند به همین دلیل است که پله های شیشه ای به صورت معلق در هوا به نظر می رسند.
از پله های شیشه ای در فضای داخلی ساختمان های دوبلکس و ساختمان های مسکونی و ساختمان های تجاری و اداری و … می توانید استفاده کنید همچنین از این طرح پله ها می توانید در نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده نمایید. پله های شیشه ای اگر در فضای خارجی ساختمان به کار برده شوند با جذب نور طبیعی زیبا و جذاب تر به نظر می رسند و باعث تکمیل زیبایی نمای خارجی ساختمان می شوند.

انواع ساعت دیواری

راه پله مدرن و شیک مدل پله شیشه ای مدل راه پله ساده مدل راه پله شیشه ای ساده راه پله زیبا و شیشه ای مدل راه پله راه پله شیشه ای راه پله ساده پله زیبا و شیشه ای پله زیبا و شیشه ای مدل راه پله مارپیج

طرح نرده راه پله تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت طراحی پله ها از جنس شیشه دارد و برای این مدل پله ها اغلب از نرده های استیل یا نرده های استیل شیشه ای استفاده می شود.
پله های شیشه ای فضای کمی را اشغال می کنند و نور را به خوبی انعکاس می دهند بنابراین بهتر است از این طرح پله ها در ساختمان های کوچک استفاده نمایید تا فضا بزرگ و زیباتر به نظر برسد.
نورپردازی پله یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در زیبایی طراحی راه پله ها است و اگر شما تمایل دارید راه پله های داخلی یا خارجی ساختمان جذاب تر به نظر برسند بهتر است از نورپردازی مناسبی در سطح راه پله ها با جنس شیشه استفاده کنید.
برای تکمیل زیبایی پله ها با جنس شیشه می توانید بعد از نصب آن ها به تزیین راه پله بپردازید و فضایی متفاوت و بی نظیر را در راه پله های منزل تان ایجاد نمایید.

طرح راه پله دیزاین راه پله منزل راه پله مدرن و شیک راه پله زیبا و شیک مدل راه پله شیک راه پله زیبا و شیشه ای راه پله زیبا و شیشه ای مدل راه پله زیبا و جدید راه پله با جنس شیشه راه پله مارپیچ راه پله مدرن و زیبا مدل راه پله مدرن

مبل و میز

در این مطلب تصاویری از انواع مدل راه پله شیشه ای را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پله ها با طراحی بی نظیر و کاربردی را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *