خانه راهرو و راه پله راه پله فضای زیر پله با طراحی های زیبا و ایده های خلاقانه و کاربردی

فضای زیر پله با طراحی های زیبا و ایده های خلاقانه و کاربردی

فضای زیر پله

در اغلب خانه از فضای زیر پله ها استفاده چندانی نمی شود و قابلیت خاصی برای این بخش از منزل تعریف نشده است در صورتی که می توان از این قسمت برای طراحی یک اتاق کار کوچک یا باغچه ای زیبا و … استفاده کرد.

طراحی فضای زیر پله با ۴۵ ایده کاربردی و خلاقانه

راهروی ورودی و راهرو بین اتاق ها و قسمت خالی موجود در زیر راه پله ها از انواع نقاطی هستند که اغلب نادیده گرفته می شوند ولی می توان در این قسمت ها دکوراسیون هایی خاص و بی نظیر را ایجاد کرد. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون زیر راه پله ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکوراسیون زیر پله ها

دیزاین دکوراسیون زیر پله ها

اغلب افراد از قسمت زیر راه پله های منزل خود برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده می نمایند و این قسمت از منزل را به مکانی شلوغ و بلا استفاده تبدیل می کنند و سعی دارند که جلوی فضای آن را به گونه ای بپوشانند در صورتی که از زیر راه پله می توان نهایت استفاده را برد و مکانی دنج و بی نظیر را در این بخش ایجاد کرد.
اگر شما تمایل دارید اتاق مطالعه یا دفتر کار کوچکی داشته باشید می توانید در زیر راه پله ها کتابخانه دیواری یا میز تحریر دیواری نصب کنید سپس صندلی مناسب را در این مکان قرار دهید و به راحتی به انجام فعالیت های روزانه خود مشغول شوید.
اگر تمایل دارید در فضای خانه تان باغچه ای کوچک یا تراریوم زیبایی داشته باشید می توانید از قسمت خالی زیر راه پله ها برای طراحی تراریوم و باغچه خانگی استفاده نمایید.
در صورت تمایل می توانید مبلمانی کوچک یا میز و صندلی کوچکی را در زیر راه پله قرار دهید و این قسمت را به مکان دنجی برای استراحت و مطالعه تبدیل نمایید.

انواع ساعت دیواری

دیزاین فضای زیر پله طراحی زیر راه پله دکوراسیون زیر پله ها دکوراسیون داخلی زیر راه پله طراحی زیر راه پله دکوراسیون زیر راه پله دکوراسیون آشپزخانه کوچک دکوراسیون زیر راه پله دکوراسیون زیر راه پله طراحی داخلی زیر راه پله فضای زیر راه پله با طراحی کاربردی ساخت خانه حیوانات زیر راه پله قفسه بندی زیر راه پله طراحی فضای زیر پله ها قفسه بندی زیر راه پله ها قفسه بندی زیر راه پله ها طراحی اتاق کوچک زیر راه پله ها طراحی زیر راه پله ها دکوراسیون اتاق مطالعه طراحی فضای سبز زیر راه پله ها قفسه بندی زیر راه پله ها دکوراسیون زیر پله ها
همچنین در این بخش سرویس بهداشتی یا آشپزخانه کوچکی را طراحی کنید. در صورت تمایل می توانید از قسمت زیر پله ها برای درست کردن انباری یا فضایی برای نگهداری وسایل مورد نیاز خود استفاده نمایید.
در زیر راه پله ها می توانید ماشین لباسشویی قرار دهید و محوطه ای مجزا را برای شستن لباس هایتان طراحی نمایید.
ساخت تعداد زیادی کشو در قسمت زیر راه پله یکی دیگر از انواع ایده های کاربردی است و در این کشوها می توانید وسایل شخصی تان را قرار دهید همچنین می توانید در زیر پله ها قفسه هایی را نصب نمایید و کفش هایتان را در قفسه ها بچینید.
اگر در منزل تان حیوانات خانگی نظیر گربه و سگ یا خرگوش و … را نگهداری می کنید در صورت تمایل می توانید زیر پله ها خانه ای کوچک را برای حیوان خانگی خود بسازید.
توجه داشته باشید همانطور که باید در انتخاب رنگ دیوار راه پله و نورپردازی راه پله حساسیت لازم را به خرج دهید در قسمت زیر راه پله نیز باید از نورپردازی مناسب و رنگی مشابه با دیوار راه پله و نرده راه پله استفاده نمایید.

طراحی فضای زیر پله دکوراسیون داخلی زیر راه پله طراخی اتاق کار زیر راه پله ها قفسه بندی زیر راه پله ها طراحی اتاق کار زیر راه پله دکوراسیون آشپزخانه زیر راه پله طراحی آشپزخانه طراخی باغچه زیر راه پلعه ایه هایی برای طراحی زیر راه پله طراحی زیر راه پله طراحی اتاق کار طراحی خانه حیوانات زیر راه پله طراخی اتاق کار زیر راه پله دکوراسیون کاربردی زیر راه پله طراحی زیر راه پله طراحی کاربردی زیر راه پله فضای زیر راه پله با دیزاین شیک فضای زیر راه پله طراحی فضای زیر راه پله دیزاین کاربردی زیر راه پله طراحی فضای زیر راه پله دکوراسیون زیر راه پله شیک طراحی زیر راه پله طراحی اتاق کوچک زیر راه پله ها

در این مطلب با انواع روش ها برای طراحی فضای زیر راه پله ها آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این ایده ها بتوانید این بخش از منزل تان را به راحتی طراحی کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *