خانه هتل و رستوران طراحی داخلی اتاق هتل برای انواع هتل های لاکچری و زیبا

طراحی داخلی اتاق هتل برای انواع هتل های لاکچری و زیبا

طراحی داخلی اتاق هتل

به دلیل اینکه در هتل ها هدف بر این است که مشتریان تشویق شوند تا مدت زمان طولانی تری را در فضای هتل سپری نمایند از این رو طراحی داخلی اتاق هتل از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر این اتاق هتل باید دارای دکوراسیونی دلنشین و بی نظیر باشد.

ایده هایی برای طراحی داخلی اتاق هتل

هتل شامل قسمت های مختلف نظیر لابی و سالن غذاخوری و قسمت پذیرش و اتاق خواب و … می باشد که بهتر است هر یک از این بخش های هتل دارای دیزاینی متفاوت و بی نظیر باشند. در مطالب قبلی طراحی هتل و دکوراسیون داخلی هتل و لابی را مشاهده کردید در ادامه این مطلب تصاویری از انواع طراحی داخلی اتاق هتل را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکوراسیون داخلی اتاق هتل

دکوراسیون داخلی اتاق هتل

اتاق هتل علاوه بر اینکه باید دارای دکوراسیونی خاص و شیک باشد بهتر است از فضایی آرامش بخش و کاربردی نیز برخوردار باشد تا مشتریان شما از فضای اتاق لذت کافی را ببرند.

انواع ساعت دیواری

برای راحتی بیشتر مشتریان بهتر است در اتاق هتل عناصری نظیر پتو اضافی و تعدادی بالشتک را قرار دهید و علاوه بر این طراحی یک میز تحریر کاربردی و کوچک در قسمتی از اتاق هتل نیز می تواند ایده کاربردی و مناسبی باشد.

تعریف فضای مناسب جهت نشستن و مطالعه و استراحت نیز در اتاق هتل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید در این قسمت از فضای هتل مبلمان و صندلی یا نیمکت و میزی مناسب را قرار دهید.

قرار دادن تخت خواب در مکانی مناسب نیز دارای اهمیت زیادی می باشد و بهتر است شما تخت خواب را در فضایی مناسب قرار دهید تا مشتریان در هنگام خواب آرامش بیشتری داشته باشند توجه داشته باشید که برای تزیین تخت خواب می توانید از روتختی و کوسن ها با طرح و رنگی زیبا استفاده نمایید و بهتر است روتختی و ملحفه های روی تخت خواب را بعد از تحویل اتاق توسط مسافران به صورت مرتب عوض کنید تا تمیز باشند.

مبل و میز

انتخاب رنگ برای طراحی داخلی اتاق هتل نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ هایی را انتخاب نمایید که متضاد یا مکمل یکدیگر هستند. در صورت تمایل می توانید روی تخت خواب و مبلمان کوسن های رنگی قرار دهید و با پهن کردن قالیچه یا فرش رنگی در قسمتی از کفپوش اتاق بر زیبایی و صمیمت فضا بیفزایید.

دکوراسیون اتاق هتل دکوراسیون اتاق هتل دکوراسیون شیک اتاق هتل طراحی زیبا و شیک اتاق هتل طراحی اتاق هتل دکوراسیون داخلی هتل

دیزاین اتاق هتل دکوراسیون داخلی اتاق هتل با روش های جالب دیزاین داخلی اتاق هتل دکوراسیون داخلی اتاق هتل

اگر فضای اتاق هتل بزرگ نیست بهتر است از ترکیب رنگ های روشن برای دیزاین داخلی آن استفاده نمایید تا اتاق بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.

برای تزیین دیوار اتاق هتل نیز می توانید از تابلوهای هنری و فانتزی استفاده نمایید همچنین برای تزیین اتاق بهتر است گل و گیاهان طبیعی را در قسمت مناسبی قرار دهید و استفاده از شمع های تزیینی نیز می توانند آرامش را به فضای اتاق هتل بیفزاید.

پرده یکی دیگر از انواع وسایل تزیینی برای اتاق هتل محسوب می شود و شما نیازی به استفاده از پرده ها با پارچه های گران قیمت ندارید و می توانید به کمک پرده ها با پارچه های ارزان قیمت و طرح دار و رنگی فضای اتاق را به راحتی تزیین نمایید.

نگهداری آبزیان و ماهی در آکواریوم خانگی در فضای اتاق هتل علاوه بر اینکه دارای جنبه تزیینی است به چیدمان اتاق جلوه می بخشد و روی روحیه و سلامت مسافران می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد از این رو بهتر است در قسمتی از اتاق آکواریوم با ابعاد مناسبی را قرار دهید.

طراحی داخلی اتاق هتل دیزاین داخلی اتاق هتل دکوراسیون زیبا و شیک اتاق هتل طراحی اتاق هتل دکوراسیون داخلی اتاق هتل دکوراسیون اتاق هتل دکوراسیون داخلی اتاق هتل دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق هتل طراحی اتاق هتل

طراحی نورپردازی اتاق هتل

یکی دیگر از ابزاهای موثر در زیبایی اتاق هتل نورپردازی است و بهتر است شما با استفاده از لوسترها یا چراغ های آویز و دیواری نورپردازی مناسبی را در فضای اتاق ایجاد نمایید.
همچنین می توانید نورپردازی را روی گیاهان و وسایل دکوری انجام دهید و از این طریق فضای رمانتیک و دلچسبی را در اتاق ایجاد کنید.
استفاده از نورپردازی مخفی نیز یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی اتاق هتل محسوب می شود و شما می توانید این نورهای مخفی را در زیر تخت خواب و اطراف تابلوها و …ایجاد نمایید.

دیزاین اتاق هتل دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق هتل دکوراسیون زیبا و شیک اتاق هتل نورپردازی کاربردی اتاق هتل طراحی نورپردازی اتاق هتل دکوراسیون داخلی اتاق هتل دکوراسیون داخلی اتاق هتل طراحی نورپردازی اتاق هتل

در این مطلب با روش هایی برای طراحی داخلی اتاق هتل آشنا شدید که امیدواریم این ایده ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها دیزاینی متفاوت را در فضای اتاق های بزرگ و کوچک هتل ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *