خانه دکوراسیون آشپزخانه ۷۰ مدل کابینت ایرانی زیبا و لاکچری پسند برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک

۷۰ مدل کابینت ایرانی زیبا و لاکچری پسند برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک

مدل کابینت ایرانی

کابینت ها مهم ترین اجزاء در فضای آشپزخانه به شمار می روند و می توان این کابینت ها هستند که سبک طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را مشخص می کنند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ انواع مدل کابینت های ایرانی حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل کابینت ایرانی با طرح های زیبا و شیک

طراحان داخلی آشپزخانه را به قلب تپنده در هر خانه ای تشبیه کرده اند بنابراین بهتر است برای تکمیل زیبایی و جذابیت طراحی داخلی آشپزخانه مدل کابینت های شیک و مناسبی را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کابینت ایرانی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کابینت آشپزخانه

طرح های کابینت آشپزخانه مدرن

قبل از انتخاب طرح کابینت بهتر است ابتدا سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان را مشخص کنید سپس با توجه به سبک انتخابی تان طرحی مناسب را برای کابینت آشپزخانه انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

کابینت ها در انواع طرح های مدرن و مینیمال موجود می باشند که این طرح کابینت ها برای آشپزخانه ها با طراحی داخلی امروزی و مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین این سبک کابینت ها هیچ وقت از مد نمی افتند و فضای آشپزخانه را ساده و امروزی تر نشان می دهند.

از کابینت های مدرن و مینیمال می توانید در فضای آشپزخانه های بزرگ و کوچک استفاده نمایید که برای آشپزخانه های بزرگ در انتخاب طرح و رنگ کابینت محدودیت زیادی وجود دارد ولی اگر آشپزخانه منزل شما دارای متراژی کوچک می باشد بهتر است کابینت های رنگ روشن را برای نصب در فضای آشپزخانه انتخاب نمایید همچنین کابینت های آشپزخانه کوچک بهتر است به گونه ای انتخاب شوند که تا سقف امتداد داشته باشند تا فضای ذخیره سازی مناسبی برای چیدن وسایل مورد نیاز و ظروف فراهم شود.

برای ساخت کابینت های آشپزخانه از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و هایگلاس و ملامینه استفاده می شود که کابینت های ام دی اف به دلیل تنوع زیاد و قیمت مناسب امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند.

مبل و میز

طرح کابینت آشپزخانه ایرانی کابینت سفید برای آشپزخانه کابینت قهوه ای آشپزخانه مدل کابینت ایرانی سفید مدل کابینت برای آشپزخانه کابینت آشپزخانه کابینت دو رنگ ایرانی کابینت مدرن مدل کابینت ایرانی ساده کابینت زیبا و مدرن برای آشپزخانه کابینت دو رنگ مدل کابینت آشپزخانه ایرانی کابینت جدید کابینت برای آشپزخانه کوچک مدل کابینت مشکی و سفید ایرانی مدل کابینت ساده مدل کابینت رنگ تیره مدل کابینت زیبا مدل کابینت ایرانی زیبا و مدرن

کابینت های هایگلاس نیز براق هستند و زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای آشپزخانه می بخشند. کابینت های چوبی و کابینت ها با روکش چوب بیشتر در فضای آشپزخانه های کلاسیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب رنگی مناسب برای کابینت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در هنگام انتخاب رنگ کابینت بهتر است شما به رنگ سایر وسایل موجود در آشپزخانه و رنگ کفپوش و رنگ کاشی ها و سرامیک توجه داشته باشید. اگر آشپزخانه منزل تان کوچک می باشد بهتر است برای بزرگ و دلباز تر به نظر رسیدن فضای از کابینت های رنگ روشن استفاده نمایید. برای آشپزخانه ها با فضای بزرگ نیز می توانید از کابینت ها با رنگ های تیره یا روشن استفاده نمایید.

در طراحی برخی از کابینت های آشپزخانه ایرانی از ترکیب دو یا چند رنگ استفاده می شود که این کابینت های رنگی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین شما می توانید رنگ کابینت های قسمت بالا و رنگ کابینت های قسمت پایین آشپزخانه را متضاد یا مکمل یکدیگر انتخاب نمایید.

کابینت رنگ روشن کابینت کرم و قهوه ای مدل کابینت ایرانی براق کابینت بنفش آشپزخانه کابینت آشپزخانه کوچک کابینت مدرن و زیبا کابینت مدرن دو رنگ مدل کابینت ایرانی مدرن و خاص طرح کابینت آشپزخانه ایرانی کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک کابینت ساده و شیک ایرانی مدل کابینت دو رنگ ایرانی مدل کابینت شیک کابینت شیک و ساده ایرانی مدل کابینت ایرانی سفید و زیبا مدل کابینت دو رنگ کابینت مدرن آشپزخانه مدل کابینت رنگ روشن کابینت جدید ایرانی مدل کابینت دو رنگ آشپزخانه کابینت ام دی اف ایرانی مدل کابینت برای آشپزخانه

طرح های کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت های کلاسیک ایرانی در انواع طرح های مختلف نظیر کابینت ممبران و کابینت انزو و … موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید آشپزخانه منزل تان طراحی داخلی لوکس و لاکچری داشته باشد بهتر است از این طرح کابینت های آشپزخانه ایرانی استفاده نمایید.

برای ساخت کابینت های کلاسیک از چوب استفاده می شود و رنگ این کابینت ها اغلب از بین رنگ های خاص نظیر سفید ، قهوه ای روشن و تیره ، کرم و … انتخاب می شود هچنین در طراحی برخی از کابینت های کلاسیک از رنگ طلایی برای تزیین استفاده می شود و شما می توانید با نصب این کابینت ها زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود را تکمیل نمایید.

در هنگام انتخاب کابینت بهتر است علاوه بر توجه به رنگ و طرح به قفسه بندی درونی کابینت ها و مدل دستگیره کابینت نیز توجه داشته باشید تا فضای آشپزخانه تان کاربردی تر به نظر برسد.

مدل کابینت ایرانی کلاسیک و شیک کابینت انزو کابینت سفید آشپزخانه کابینت ایرانی سفید و طلایی مدل کابینت قهوه ای ایرانی کابینت کلاسیک خاص کابینت سفید ایرانی کابینت ایرانی کابینت کلاسیک و لوکس ایرانی طرح کابینت ایرانی کلاسیک و شیک مدل کابینت ایرانی لوکس کابینت سفید و کلاسیک ایرانی کابینت برای آشپزخانه کلاسیک کابینت لوکس ایرانی کابینت زیبا ایرانی کابینت زیبا ایرانی کابینت شیک ایرانی کابینت رنگ روشن ایرانی کابینت آشپزخانه خاص مدل کابینت کلاسیک برای آشپزخانه کابینت چوبی ایرانی کابینت زیبا ایرانی مدل کابینت لوکس برای آشپزخانه کابینت زیبا و لوکس مدل کابینت ایرانی رنگ روشن و لاکچری کابینت کلاسیک کابینت آشپزخانه ایرانی کابینت کلاسیک

در این مطلب با انواع مدل کابینت ایرانی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کابینت با طرح و رنگی مناسب را برای فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در طراحی داخلی آشپزخانه منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *