خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه سنتی شیک و دوست داشتنی برای خانه های ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه سنتی شیک و دوست داشتنی برای خانه های ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه سنتی

مدرنیته و سنت دو سبکی هستند که امروزه در طراحی داخلی منزل یکدیگر را به چالش می کشانند و هر کدام از این سبک دیزاین ها دارای زیبایی قابل توجهی می باشند که توجه هر فردی را به سمت خود جلب می کنند. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه سنتی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه سنتی با ایده های خلاقانه

برای طراحی داخلی آشپزخانه از سبک های مختلف نظیر سنتی و کلاسیک و مدرن و … استفاده می شود که انتخاب هر یک از آن ها به سبک طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل شما بستگی دارد.

طراحی داخلی آشپزخانه سنتی

دیزاین داخلی آشپزخانه سنتی

آشپزخانه های سنتی از نظر قابلیت و امکانات فرق زیادی با آشپزخانه های مدرن ندارند و برخی از آن ها دارای جدیدترین امکانات می باشند ولی ظاهر و معماری داخلی آن ها به صورت سنتی طراحی شده است که هر انسانی را به حس و حال زمان های گذشته می برد.

انواع ساعت دیواری

آشپزخانه سنتی در انواع سبک های مختلف ایرانی و رومی و اروپایی و … طراحی می شود که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی شما و تجهیزاتی که در دسترس دارید بستگی دارد.

کابینت ها مهم ترین اجزای یک آشپزخانه به شمار می رود و در فضای یک آشپزخانه سنتی نمی توان از کابینت های مدرن استفاده کرد بنابراین بهتر است شما کابینت های آشپزخانه را از بین طرح های روستیک و کلاسیک و ممبران و .. انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای اجزای آشپزخانه و کابینت ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در این سبک دیزاین داخلی آشپزخانه اغلب رنگ های آبی آسمانی و آبی فیروزه ای و سبز تیره و زرد و کرم به چشم می خورند. توجه داشته باشید که در سبک طراحی داخلی سنتی شما مجاز نخواهید بود از رنگ های پرانرژی و خاص استفاده کنید.

مبل و میز

دیزاین داخلی آشپزخانه سنتی دیزاین سنتی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه سنتی و قدیمی طراحی داخلی آشپزخانه سنتی دکوراسیون سنتی برای آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه زیبا و سنتی طراحی داخلی آشپزخانه سنتی دکوراسیون آشپزخانه سنتی و شیک دکواسیون آشپزخانه دکوراسیون شیک آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه سنتی دکوراسیون شیک آشپزخانه سنتی دکوراسیون آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه

چوب یکی از اصلی ترین اجزاء در معماری داخلی سنتی به شمار می رود بنابراین بهتر است شما از چوب برای کفپوش و کابینت ها استفاده نمایید. قفسه های چوبی بدون درب نیز از شاخصه های یک آشپزخانه سنتی به شمار می روند و شما می توانید در فضای این قفسه ها بشقاب و لیوان و کاسه و گلدان و قابلمه مسی و ظروف سفالی و … را بچینید.

در فضای آشپزخانه سنتی بهتر است وسایل برقی خود را پنهان کنید همچنین می توانید هود آشپزخانه را در یک حفاظ چوبی زیبا قرار دهید و سایر لوازم برقی را هم درون کابینت ها بچینید.

اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه سنتی و قدیمی به نظر می رسد بهتر است سبد سیب زمینی و پیاز را از بین مدل های حصیری انتخاب نمایید همچنین جانونی حصیری را می توانید روی کابینت ها قرار دهید. سرویس کفگیر و ملاقه را هم بهتر است چوبی انتخاب نمایید.

برای پوشاندن کفپوش آشپزخانه از فرش سنتی یا گلیم استفاده نمایید همچنین پرده های حصیری و چوبی نیز می توانند برای پوشاندن پنجره های آشپزخانه انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

دکوراسیون شیک آشپزخانه آشپزخانه آبی سنتی آشپزخانه سنتی آشپزخانه سنتی رنگ روشن

دکوراسیون آشپزخانه سبز طراحی زیبا و شیک آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه سنتی دکوراسیون آشپزخانه سنتی
در این مطلب روش هایی برای طراحی داخلی آشپزخانه سنتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن بتوانید فضایی قدیمی و در عین حال زیبایی را در آشپزخانه منزل تان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *