خانه دکوراسیون آشپزخانه ۵۶ مدل کابینت وکیوم در رنگ های متفاوت برای آشپزخانه های ایرانی

۵۶ مدل کابینت وکیوم در رنگ های متفاوت برای آشپزخانه های ایرانی

کابینت ها از زمان های گذشته تا به امروز عضو ثابت در آشپزخانه بوده اند و هیچ آشپزخانه ای پیدا نمی شود که فاقد کابینت باشد زیرا وجود کابینت ها در فضای آشپزخانه ضروری می باشد همچنین کابینت ها باعث می شوند تا فضای آشپزخانه دلباز و زیباتر به نظر برسد. مدل کابینت وکیوم از انواع طرح های خاص و جذاب محسوب می شود و اگر شما تمایل دارید فضایی بی نظیر را در آشپزخانه منزل تان ایجاد نمایید بهتر است این طرح کابینت ها را برای نصب انتخاب نمایید.

مدل کابینت وکیوم شیک و زیبا

کابینت وکیوم دارای طرحی خاص و جذاب می باشد که در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید این طرح کابینت ها را برای نصب در آشپزخانه های بزرگ و کوچک انتخاب نمایید. در مطالب قبلی طرح های کابینت ممبران و کابینت کلاسیک را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از کابینت آشپزخانه وکیوم را پیش رو خواهید داشت.

کابینت وکیوم

طرح های کابینت آشپزخانه وکیوم

وکیوم نام تکنولوژی می باشد که از آن برای ساخت روکش کابینت استفاده شده است همچنین روکش این طرح کابینت ها از نوع ام دی اف است و با استفاده از دستگاه CNG روی آن ها حکاکی هایی ایجاد می گردد و بعد از آن نیز یک لایه از جنس PVC روی سطح کابینت کشیده می شود تا در برابر رطوبت و حرارت در امان باشد همچنین با استفاده از تکنولوژی وکیوم هوای بین سطح و روکش تخلیه می گردد و خلاء بین آن ها ایجاد می گردد که این کار باعث می شود تا روکش کاملا روی سطح کابینت بچسبد و جلوه ای جذاب و صاف به آن ببخشد.

انواع ساعت دیواری

این طرح کابینت آشپزخانه دارای مدل هایی متنوع می باشد که هر یک از آن ها دارای زیبایی و جذابیت خاصی می باشند همچنین حکاکی های ایجاد شده روی سطح کابینت باعث می شود تا در دسته کابینت های کلاسیک قرار بگیرد و این طرح کابینت برای افرادی مناسب است که تمایل دارند دکوراسیون منزل شان سلطنتی باشد.

این طرح کابینت با طبیعت سازگار می باشند زیرا از ورقه های ام دی اف ساخته می شود و ورقه های ام دی اف نیز به صورت فشرده از ضایعات درختان ایجاد می گردند و در نتیجه هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی کنند همچنین این طرح کابینت ها از مقاومت خوبی برخوردار می باشند و رطوبت و آب به آن ها آسیبی وارد نمی کند.

مدل کابینت آشپزخانه وکیوممدل کابینت وکیوم سفید کابینت قهوه ای وکیوم مدل کابینت وکیومکابینت وکیوم سفید و طلایی کابینت آشپزخانه زیبا و شیک کابینت وکیوم قهوه ای کابینت وکیوم کابینت وکیوم آشپزخانه کابینت آشپزخانه مدل کابینت سفید آشپزخانه کابینت سفید آشپزخانه کابینت کلاسیک کابینت سفید و طلایی کابینت شیک و زیبا کابینت شیک کابینت آشپزخانه کابینت آشپزخانه وکیوم کابینت وکیوم کابینت وکیوم کابینت سفید آشپزخانه کابینت کلاسیک و زیبا کابینت وکیوم شیک و زیبا کابینت آشپزخانه طرح کابینت وکیوم

مبل و میز

از کابینت وکیوم می توانید در فضای آشپزخانه های مدرن نیز استفاده نمایید زیرا این طرح کابینت دارای انعطاف پذیری می باشند. توجه داشته باشید که در صورت تمایل به استفاده از این طرح کابینت در فضای آشپزخانه بهتر است مدل های ساده تر آن را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب کابینت وکیوم بهتر است از کیفیت آن مطمئن شوید زیرا اگر در طراحی کابینت از متریال های مرغوب استفاده نشود کابینت به مرور زمان افت شدید کیفیت پیدا می کند. این طرح کابینت ها در برابر نور آفتاب و منابع گرما زا دارای مقاومت پایینی می باشند و در برابر اجسام نوک تیز آسیب پذیر می باشند.

انتخاب رنگی مناسب برای کابینت وکیوم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و این طرح کابینت ها در انواع رنگ های روشن و تیره نظیر کرم و سفید و طوسی و قهوه ای و … موجود می باشند که رنگ های روشن برای استفاده در آشپزخانه های کوچک مناسب هستند و انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه های بزرگ دارای محدودیت چندانی نمی باشد. همچنین بهتر است رنگ کابینت ها را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در فضای آشپزخانه انتخاب نمایید.

در طراحی این کابینت ها اغلب از ترکیب دو رنگ استفاده شده است و حکاکی هایی که روی سطح کابینت وجود دارند اغلب با رنگی متفاوت ایجاد شده اند.

کابینت وکیوم شیک و زیبا کابینت وکیوم سفید کابینت زیبا و وکیوم کابینت وکیوم مدل کابینت قهوه ای کابینت سفید کابینت آشپزخانه کابینت سفید وکیوم طرح کابینت سفید کابینت سفید کابینت سفید رنگ کابینت آشپزخانه کابینت شیک کابینت کلاسیک و زیبا کابینت زیبا و کلاسیک طرح کابینت برای آشپزخانه کابینت آشپزخانه وکیوم کابینت آشپزخانه وکیوم کابینت زیبا وکیوم کابینت سفید برای آشپزخانه کابینت وکیوم زیبا و شیک کابینت زیبا و شیک کابینت رنگ روشن کابینت رنگ روشن کابینت آشپزخانه سفید و طلایی کابینت کرم مدل کابینت وکیوم دو رنگ طرح کابینت وکیوم کابینت آشپزخانه وکیوم

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های کابینت آشپزخانه وکیوم را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کابینتی با طرح و رنگی زیبا را برای آشپزخانه منزل تان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *