خانه دکوراسیون آشپزخانه کابینت به سبک بوهمیان در مدل های شیک و امروزی

کابینت به سبک بوهمیان در مدل های شیک و امروزی

مدل کابینت به سبک بوهمیان

کابینت یکی از مهم ترین اجزاء در هر خانه ای به شمار می رود و بهتر است شما طرح و رنگ کابینت های آشپزخانه را با توجه به سبک طراحی داخلی این بخش از منزل انتخاب نمایید. در ادامه مدل هایی از کابینت به سبک بوهمیان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

مدل های کابینت به سبک بوهمیان برای آشپزخانه

دیزاین داخلی بوهمیان برای افرادی که تمایل دارند زندگی پر از آرامشی داشته باشند و دکوراسیون منزل خود را به گونه ای که تمایل دارند طراحی نمایند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما همه بخش های منزل تان را به کمک دکوراسیون بوهمیان طراحی کرده اید بهتر است برای دیزاین داخلی آشپزخانه نیز از کابینت با طرح بوهمیان استفاده نمایید.

طرح های کابینت زیبا به سبک بوهمیان

طرح های کابینت بوهمین

کابینت بوهمیان دارای طرح و رنگ های متنوع می باشد و برای ساخت این کابینت ها از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید آشپزخانه منزل تان را به یک اثر هنری تبدیل نمایید این طرح کابینت آشپزخانه می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد.

انواع ساعت دیواری

در صورتی که فضای آشپزخانه شما کوچک است می توانید از یک ردیف کابینت در قسمت پایین آشپزخانه استفاده نمایید و به جای نصب کابینت در قسمت بالای دیوار آشپزخانه از شلف دیواری استفاده نمایید که شلف های دیواری فضای مناسبی را برای چیدن وسایل مورد نیاز در فضای آشپزخانه فراهم می کنند و علاوه بر این شلف دیواری به فضای آشپزخانه نظم می بخشد.

توجه داشته باشید که این طرح کابینت را می توانید در قسمت زیر اپن نیز نصب نمایید و فضای مناسبی را برای چیدمان وسایل و ظروف آشپزخانه فراهم کنید. کابینت بوهمیان مانند سایر طرح های کابینت آشپزخانه به صورت کشودار نیز طراحی می شوند که از فضای کشوها می توانید استفاده بهینه ای را ببرید.

مدل کابینت به سبک بوهمیان کابینت سفید آشپزخانه مدل کابینت سبز به سبک بوهمیان   کابینت زیبا به سبک بوهمیان مدل کابینت بوهمیان مدل کابینت نارنجی به سبک بوهمیان کابینت رنگ تیره به سبک بوهمیان کابینت چوبی برای آشپزخانه کابینت ساده مدل کابینت سفید رنگ به سبک بوهمیان کابینت آشپزخانه سفید

مبل و میز

انتخاب رنگی مناسب برای این طرح کابینت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ کابینت را با توجه به رنگ سایر وسایل در فضای آشپزخانه انتخاب نمایید.

رنگ کابینت بوهمیان اغلب از بین رنگ هایی نظیر کرم و خاکی و قهوه ای تیره و سبز و طوسی روشن و طوسی تیره و سفید و بنفش و نارنجی و آبی کهربایی انتخاب می شود و علاوه بر این برای تزیین کابینت نیز می توانید از ظروف عتیقه و ظروف چوبی و گل ها و گیاهان استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اگر فضای آشپزخانه تان کوچک می باشد بهتر است رنگ کابینت ها را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید تا به فضای آشپزخانه عمق بخشیده شود. علاوه بر این کابینت با رنگ روشن باعث می شود تا فضای آشپزخانه دلباز و روشن تر به نظر برسد. برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه بزرگ محدودیت زیادی وجود ندارد و شما می توانید در صورت تمایل رنگ کابینت ها را با رنگ فرش و دیوار پوش و … ست کنید.

کابینت آشپزخانه سفید کابینت سبز تیره به سبک بوهمیان طرح های کابینت برای آشپزخانه کابینت آشپزخانه بوهمی طرح کابینت بوهمیان مخصوص آشپزخانه کابینت رنگ روشن به سبک بوهمیان کابینت بوهمیان مخصوص آشپزخانه بزرگ و کوچک مدل کابینت چوبی مدل کابینت آشپزخانه چوبی

کابینت بوهمیان

در این مطلب با انواع طرح های کابینت بوهمیان آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *