خانه پارتیشن ۳۳ مدل پاراوان شیک و لاکچری برای خانه های ایرانی ( انواع پارتیشن متحرک و مدرن)

۳۳ مدل پاراوان شیک و لاکچری برای خانه های ایرانی ( انواع پارتیشن متحرک و مدرن)

مدل پاراوان

اگر شما تمایل دارید قسمتی از منزل تان را بپوشانید تا از دید بقیه پنهان شود مدل پاراوان می تواند برایتان انتخاب مناسب و ایده آلی باشد همچنین به کمک این پارتشین های متحرک و مدرن می توانید قسمتی از دیوار که ترک خورده است را به راحتی بپوشانید و نقاط مختلف منزل تان را به آسانی تزیین نمایید. 

پارتیشن های متحرک و مدرن به دلیل سبکی و تنوع در طرح و رنگ و قابلیت جابه جایی آسان و نوع متریال امروزه توجه اغلب افراد و طراحان دکوراسیون داخلی را به سمت خود جلب کرده اند.

پاراوان رنگی

مدل پاراوان با جدیدترین طرح و رنگ ها

پاراوان در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است و از آن به عنوان یک عنصر تزیینی و کاربردی استفاده می شود و شما می توانید در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی برای جداسازی نقاط مختلف و … از پارتیشن های متحرک با طرح و رنگ مناسبی استفاده کنید. در ادامه انواع مدل پاراوان برای افراد با سلیقه های مختلف را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را ببرید.

انواع ساعت دیواری

پارتیشن چوبی زیبا و خاص

طرح های پاراوان شیک و جدید

پاراوان ها به دو شکل پایه دار و بدون پایه طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید از طرح های پایه دار استفاده نمایید بهتر است مکان مناسبی را برای قرار دادن پارتیشن انتخاب نمایید تا زمان رفت و آمد به مشکل نخورید.
پاراوان های بدون پایه نیز باید به گونه ای انتخاب شوند که عرض لته های آن ها حدود ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر باشد و اگر عرض لته ها از مقدار ذکر شده بزرگ تر یا کوچک تر باشد مقاومت ایستایی آن ها کمتر می شود و با ضربه ای کوچک پاراوان روی زمین رها می شود.

پارتیشن چوبی و زیبا پارتیشن طرح دار و شیک پارتیشن شیک و ساده مدل پارتیشن متحرک پارتیشن فانتزی پاراوان زیبا و مدرن پارتیشن طرح دار و جالب پاراوان فانتزی پارتیشن طرح دار و زیبا پارتیشن طرح دار و خاص پارتیشن طرح دار
برای ساخت این مدل پارتیشن های متحرک و مدرن از متریال های خاص استفاده می شود که چوب و ام دی اف بهترین نوع متریال است و پارتیشن های چوبی و ام دی اف اغلب پرطرفدارتر هستند و می توانند تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون منزل باشند. توجه داشته باشید که طرح و مدل پرده پارتشین نیز باید به گونه ای انتخاب شود که با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگی و مطابقت داشته باشد.
اگر تمایل دارید دکوراسیونی زیبا و متفاوت را برای منزل تان طراحی نمایید بهتر است طرح و رنگ و جنس پرده پاراوان با طرح و رنگ و جنس پارچه مبلمان و پارچه پرده هماهنگی و مطابقت داشته باشد.
مدل پارتیشن های متحرک در انواع طرح های کلاسیک و مدرن طراحی می شوند که بهتر است طرح آن ها را با توجه به سبک طراحی داخلی منزل تان انتخاب نمایید.

مبل و میز

مدل پارتیشن متحرک پارتیشن چوبی و زیبا پارتیشن طرح دار و زیبا پارتیشن طرح دار و زیبا پارتیشن طرح دار و شیک پارتیشن طرح دار و زیبا مدل پاراوان شیک پارتیشن طرح دار و زیبا پاراوان چوبی و زیبا پارتیشن ساده مدل پاراوان ساده و جذاب پارتیشن زیبا و جذاب پارتیشن چوبی پارتیشن زیبا و جدید پارتیشن شیک مدل پاراوان

در این مطلب انواع مدل پاراوان طرح دار و ساده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پارتیشن متحرک و زیبایی را برای قسمت های مختلف منزل تان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *