درب های ضد سرقت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت ایتالیایی و درب ضد سرقت چینی، در این مقاله سعی داریم به بررسی درب ضد سرقت لوکس ترکیه ای برای آپارتمان ها و محیط های اداری بپردازیم.

درب ضد سرقت آپارتمان

در ابتدا باید در مورد ساختار درب ضد سرقت ترکیه ای و نحوه ی قیمت گذاری آنها آشنا شویم:

انواع ساعت دیواری

قیمت درب ضد سرقت بر مبنای عوامل و پارامترهای مختلفی تعیین می شود. اولین عامل در نرخ گذاری قیمت درب ضد سرقت ضخامت فلز مورد استفاده در درب های ضد سرقت تولید شده می باشد. درب ضد سرقت ترکیه ای مونتاژ ایران ، دارای چهارچوب و اسکلت بندی فلزی داخلی می باشد که ضخامت ورق های فلزی مورد استفاده در چهارچوب ۱٫۵ میلی متر می باشد.

درب ضد سرقت آپارتمان

در ساختار درب ضد سرقت ضخامت چهارچوب و شاسی کشی فلزی داخل لنگه درب نیز عامل دیگر تاثیرگذار بر قیمت درب ضد سرقت می باشد. ضخامت درب ، کیفیت و نوع یرآق آلات مصرفی در داخل و روی درب ضد سرقت پارامتر دیگر متاثر در قیمت درب ضد سرقت می باشد. به طور مثال قیمت درب ضد سرقت با قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه ترک بیشتر از قفل های هفت زبانه می باشد. بعضی از خریداران تمایل دارند که از قفل های شب بند و روزبند نیز استفاده کنند که در ابتدا باید بیان شود که تولید این نوع درب های دست کم نیاز به دو هفته زمان برای تولید دارد و از طرف دیگر این نوع اکسسوری ها باعث بهبود امنیت در در ضد سرقت ترک می باشند. پس بطور کلی می توان بیان کرد نوع چهارچوب فلزی، ضخامت چهارچوب فلزی درب ضد سرقت و نوع کلاف کشی داخلی در ضد سرقت از عوامل تاثیرگذار در قیمت درب ضد سرقت می باشد.

مبل و میز

درب ضد سرقت آپارتمان

از طرف دیگر باید توجه داشت که یرآق آلاتی مانند قفل چنگکی ، قفل اتوماتیک ، قفل های مولتی سیستم و پین های پشت لولا و دور آلومینیوم می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشند. علاوه بر هزینه های قیمت درب ضد سرقت ، در پروژه های بازسازی و تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت جدید ، قیمت در ضد سرقت در صورت استفاده از روکش های وارداتی درجه یک از نظر زیبایی نیز شکل می شود. درب ضد سرقت لوکس با روکش های متنوع و یرآق آلات متنوع مورد توجهی افراد زیادی قرار گرفته است. عدم مشاهده زمختی فلز با استفاده از روکش های لوکس و زیبا باعث شده است امنیت درب های ورودی نیز افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *