خانه لوازم منزل فرش و قالیچه مدل موکت اتاق خواب با طراحی خاص و زیبا

مدل موکت اتاق خواب با طراحی خاص و زیبا

مدل موکت اتاق خواب

موکت از انواع لوازم کاربردی برای قسمت های مختلف منزل به شمار می رود و اگر کفپوش اتاق های منزل شما دارای طرح و جنسی مناسب نیستند می توانید از موکت با طرح و رنگی زیبا برای پوشاندن کف اتاق ها استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل موکت اتاق خواب را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید موکتی خوشرنگ و زیبا را انتخاب نمایید.

مدل موکت اتاق خواب شیک و جدید

موکت ها در انواع مدل های موکت سه بعدی و ساده و فانتزی و طرح دار موجود می باشند و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

موکت طرحدار برای اتاق خواب مدرن

طرح های موکت مخصوص اتاق خواب

برای انتخاب موکت یا فرش اتاق خواب باید علاوه بر طرح و رنگ موکت به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب صحیح تری داشته باشید که این نکات عبارتند از :

انواع ساعت دیواری

مدل موکت طرحدار و شیک برای اتاق خواب

۱٫ابعاد اتاق خواب

اولین نکته برای انتخاب موکت این است که فضای اتاق را اندازه گیری نمایید. اگر اتاق شما کوچک است می توانید از موکت رنگ روشن در فضای اتاق استفاده نمایید و برای اتاق خواب ها با فضای بزرگ در انتخاب رنگ موکت محدودیت زیادی نخواهید داشت.

مبل و میز

۲٫ توجه به رنگ دیوار

رنگ دیگر یکی دیگر از انواع عوامل مهم در انتخاب رنگ موکت می باشد و عدم هماهنگی بین رنگ دیوار و رنگ موکت باعث می شود تا ظاهر اتاق خواب نامطلوب به نظر برسد از این رو بهتر است به هماهنگی این دو المان توجه داشته باشید.

۳٫ رنگ موکت

رنگ موکت برای فضای اتاق خواب را بهتر است از بین رنگ های آرامش بخش و خنثی نظیر بژ و خاکستری و سفید و قهوه ای روشن و … انتخاب نمایید.

در صورت تمایل می توانید رنگ موکت را با رنگ سرویس خواب ست نمایید همچنین می توانید از رنگ مشابهی برای پرده و موکت استفاده نمایید که در این صورت فضای اتاق خواب جذاب و متفاوت تر به نظر خواهد رسید. اگر زمان کافی برای نظافت مدام موکت را ندارید بهتر است رنگ موکت را از بین رنگ هایی انتخاب نمایید که گرد و غبار را کمتر نشان می دهند.

موکت طرحدار و جذاب برای اتاق خواب موکت طوسی روشن موکت شیک و جذاب برای اتاق خواب موکت شیک و زیبا مخصوص اتاق خواب کوچک و بزرگ موکت قهوه ای روشن   موکت آبی روشن   موکت سبز برای اتاق خواب موکت طرحدار زیبا و جدید موکت شیک و طرح دار موکت زیبا و طرحدار مدل موکت طرح دار اتاق خواب موکت پرز بلند مدل موکت قهوه ای اتاق خواب موکت ساده و طوسی

۴٫ توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب 

اگر سبک دکوراسیون اتاق شما ساده و مینیمال می باشد به احتمال زیاد از رنگ های خاص برای طراحی داخلی منزل تان استفاده نکرده اید به همین دلیل می توانید به راحتی یکی از رنگ های به کار رفته در دکوراسیون اتاق را برای رنگ موکت انتخاب نمایید.

اگر سبک دکوراسیون اتاق کلاسیک می باشد بهتر است رنگ موکت را به گونه ای انتخاب نمایید که هماهنگی بیشتری را با رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون دارد.

اگر موکت را برای پوشاندن کف اتاق فرزندتان می خواهید بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های روشن نظیر صورتی و قرمز و آبی و … انتخاب نمایید و اگر موکت را برای اتاق بزرگسالان خریداری می کنید بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های سنگین تر نظیر قهوه ای و کرم و … انتخاب نمایید.

۵٫ طرح موکت

توجه به طرح موکت یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر طرح سایر وسایل شما ساده می باشد بهتر است موکت را طرح دار انتخاب نمایید تا فضای اتاق خواب یکنواخت به نظر نرسد و اگر سایر وسایل موجود در اتاق طرح دار هستند می توانید موکت را ساده و یک رنگ انتخاب نمایید تا جذابیت طراحی داخلی تکمیل شود.

موکت ساده و طوسی موکت طرحدار اتاق خواب موکت طرحدار زرشکی موکت ساده برای اتاق خواب موکت طرح دار اتاق خواب موکت رنگ روشن مدل موکت ساده اتاق خواب موکت کرمی اتاق خواب موکت آبی تیره موکت سفید

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های موکت مخصوص اتاق خواب را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد نوجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *