خانه لوازم منزل مدل چراغ دیواری با انواع طراحی امروزی

مدل چراغ دیواری با انواع طراحی امروزی

مدل چراغ دیواری

مدل چراغ دیواری از اصلی ترین اجزاء در نورپردازی منزل به شمار می رود که متاسفانه نادیده گرفته می شود همچنین از این لامپ های دیواری علاوه بر جنبه دکوراتیو برای روشن کردن فضای اطراف تخت یا نور مطالعه استفاده می شود.

مدل چراغ دیواری با طرح های زیبا و شیک

از لامپ دیواری می توانید برای نورپردازی اتاق خواب و نورپردازی نشیمن و سایر بخش های منزل خود استفاده نمایید همچنین این لامپ ها مانند آباژور دیواری در انواع طرح های مدرن و کلاسیک و سلطنتی طراحی می شوند که انتخاب طرح لامپ به سبک دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل چراغ دیواری لوکس

طرح های لامپ دیواری برای نشیمن و پذیرایی

برای پذیرایی منزل بهتر است چراغی را انتخاب نمایید که ضمن طراحی لوکس و زیبا بتواند نور را به زیبایی به اطراف پخش نماید همچنین می توانید طرح لامپ دیواری را از بین طرح های خلاقانه و جذاب انتخاب نمایید که در این صورت جذابیت دکوراسیون منزل شما تکمیل می شود.

انواع ساعت دیواری

لامپ های دیواری مدرن دارای طرحی  ساده می باشند و برای پخش نور از تکنولوژی پیشرفته استفاده می کنند همچنین برخی از لامپ ها نیز نور را به صورت مارپیچ و طاووسی و سایر طرح ها و اشکال هندسی روی دیوار می اندازند.

توجه داشته باشید که لامپ دیواری برای نشیمن یا پذیرایی را بهتر است از بین طرح های لوکس و زیباتر انتخاب نمایید زیرا از فضای این بخش منزل برای پذیرایی از مهمانی ها و برگزاری دورهمی ها استفاده می شود همچنین در کنار این لامپ ها در فضای اتاق نشیمن و پذیرایی باید از لوستر و لامپ های سقفی برای ایجاد نورپردازی بیشتر استفاده نمایید.

انتخاب رنگ لامپ دیواری برای فضای پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ لامپ را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در پذیرایی منزل تان انتخاب کنید که در این صورت جذابیت طراحی داخلی پذیرایی بیشتر می شود.

مبل و میز

مدل چراغ دیواری کلاسیک چراغ دیواری فانتزی مدل چراغ دیواری فانتزی و ساده برای نشیمن   چراغ دیواری طلایی مدل لامپ دیواری شیک چراغ شیک دیواری مدل چراغ دیواری امروزی و مدرن مدل های شیک و ساده چراغ دیواری چراغ دیواری با طرح زیبا چراغ دیواری فانتزی برای نشیمن چراغ دیواری جدید چراغ دیواری زیبا و شیک مدل چراغ دیواری کلاسیک و خاص چراغ دیواری برای نشیمن و پذیرایی چراغ دیواری طرح چوب و فانتزی مدل چراغ دیواری برای نشیمن مدل لامپ دیواری نشیمن

طرح های لامپ دیواری برای سایر بخش های منزل

لامپ دیواری برای اتاق خواب در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و از آنجایی که رنگ دیوار بیشتر اتاق خواب ها سفید و روشن می باشد بهتر است شما رنگ لامپ دیواری را از بین رنگ های تیره نظیر مشکی و قهوه ای و … انتخاب نمایید همچنین می توانید از لامپ دیواری چوبی برای نورپردازی فضای داخلی اتاق خواب استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید فضایی آرامش بخش را در اتاق خواب منزل تان داشته باشید بهتر است لامپی را انتخاب نمایید که نور کمتری دارد و علاوه بر این لامپ را می توانید در قسمت بالایی تخت خواب نصب نمایید.

از لامپ دیواری علاوه بر فضای اتاق خواب می توانید در سایر بخش ها نظیر راهرو ورودی و بالکن و حیاط و سرویس بهداشتی و آشپزخانه  استفاده نمایید همچنین می توانید قسمت بالایی تابلوها را به کمک این لامپ ها نورپردازی نمایید. اگر تمایل دارید از این طرح لامپ برای نورپردازی حیاط و بالکن استفاده نمایید بهتر است سایز لامپ را بزرگ تر انتخاب کنید.

مدل چراغ دیواری برای بخش های مختلف منزل مدل های شیک چراغ دیواری چراغ دیواری برای اتاق خواب چراغ دیواری شیک و مشکی طرح شیک چراغ دیواری چراغ دیواری مدرن برای اتاق خواب چراغ دیواری مدرن و امروزی چراغ دیواری کلاسیک مدل چراغ دیواری طرح برگ لامپ دیواری چوبی مدل های چراغ دیواری ساده و تک رنگ چراغ دیواری برای تراس و بالکن چراغ دیواری ساده و زیبا مدل چراغ دیواری طرح طاووس لامپ دیواری خاص طرح های زیبا لامپ دیواری چراغ دیواری مشکی لامپ دیواری ساده

در این مطلب طرح هایی از لامپ دیواری را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *