خانه لوازم منزل تصاویر مدل های لوستر اتاق خواب جدید و لوکس

تصاویر مدل های لوستر اتاق خواب جدید و لوکس

مدل های لوستر بزرگ اتاق خواب

لوستر یکی از لوازم تزیین منزل به شمار می رود که جلوه زیبایی به فضا و سقف منزل می بخشد. اتاق خواب یکی از مهمترین فضاهای خانه های امروزی محسوب می شود که زیبایی آن اهمیت بسیاری دارد. در این مطلب با مدل های لوستر اتاق خواب جدید و لوکس آشنا می شویم.

جدیدترین مدل های لوستر اتاق خواب لوکس

یکی از فاکتورهای مهم در تزیین اتاق خواب, نورپردازی است. نورپردازی اتاق خواب موجب روشنایی و جلوه ی بیشتر وسایل درون اتاق می شود. امروزه مدل های مختلفی از لوستر اتاق خواب ساخته می شود که با توجه به سلیقه افراد و دکوراسیون داخلی اتاق خواب می توان هر یک از این مدل ها را انتخاب نمود. لوسترها انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها دست ساز, کریستالی, کنفی و برخی دیگر چوبی هستند. با توجه به فضای اتاق خواب, توجه به اندازه لوستر مهم است. یکی از پرطرفدارترین لوسترهای تزیینی اتاق خواب, لوسترهای ساخته شده از برنج و کریستال می باشد. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین این مدل لوستر ها را نشان می دهد.

لوستر اتاق خواب

انواع ساعت دیواری

نورپردازی در اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

تزیین اتاق خواب با لوستر فلزی

مبل و میز

لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

امروزه در ساخت برخی از لوسترها از طناب کنف استفاده می شود. این لوسترها گزینه بسیار خوبی برای تزیین اتاق خواب های فانتزی و رمانتیک محسوب می شوند. زیرا علاوه بر زیبایی, تفاوت ویژه ایی با دیگر لوسترهای اتاق خواب دارند. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل لوستر اتاق خواب را نشان می دهد.

مدل های لوستر کوچک اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

لوستر دستی اتاق خواب

تصاویر زیر ایده های دکوراسیون و تزیین اتاق خواب با استفاده از انواع مدل های لوستر را نشان می دهد. همان طور که مشاهده می کنید لوسترها علاوه بر زیبایی موجب روشنایی و رومانتیک شدن فضای اتاق خواب می شوند و جلوه زیبایی به وسایل اتاق خواب می بخشند.

لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

لوستر برای اتاق خواب شیک و مدرن

تزیین اتاق خواب با لوستر

لوستر اتاق خواب

در سه تصویر زیر می توانید ایده های طراحی لوستر برای اتاق خواب کودکان را مشاهده کنید. این لوسترها در عین زیبایی, جذابیت بیشتری به اتاق خواب کودک می دهند و جزء وسایل تزیین اتاق خواب کودک به شمار می روند.

لوستر اتاق خواب

شیک ترین لوسترهای اتاق خواب کودک

مدل لوستر اتاق خواب کودک

امروزه برای انتخاب لوستر اتاق خواب, علاوه بر زیبایی باید فاکتورهای دیگری مانند اندازه اتاق خواب, میزان نور اتاق خواب و …  را نیز مدنظر قرار داد. برای آشنایی بیشتر با انواع لوستر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *