خانه دکوراسیون فضای باز بالکن تزیین بالکن با خلاقیت های زیبا و دوست داشتنی

تزیین بالکن با خلاقیت های زیبا و دوست داشتنی

تزیین بالکن

امروزه خانه های ویلایی و حیاط دار در سطح شهرها کمتر به چشم می خورند و جای این خانه ها را آپارتمان های بزرگ و آسمان خراش گرفته اند و زندگی آپارتمانی با همه امکانات و راحتی که دارد از فضای سبز دور است بنابراین بهتر است شما برای گذراندن لحظات آرامش بخش و با نشاط فضای سبز را به تراس یا بالکن خانه خود بیاورید. برای طراحی دکوراسیون و تزیین بالکن ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید با الگوبرداری از آن ها فضایی بی نظیر و متفاوت را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

تزیین بالکن با ۳۰ ایده خلاقانه

بالکن یا تراس با متراژ کوچک و بزرگ ظرفیت تبدیل شدن به مکانی آرامش بخش و رویایی را دارند و کافیست در هنگام تزیین بالکن و تراس کمی خلاقیت به کار برده شود تا این قسمت ها به فضایی دلنشین و آرامش بخش تبدیل شوند.

تزیین بالکن

تزیینات بالکن و تراس خانه های آپارتمانی

قبل از هر چیز بهتر است برای طراحی دکوراسیون تراس یا بالکن ابتدا مبلمان مخصوص فضای سبز را تهیه کنید و با چیدمان مبلمان در بالکن فضایی ایده آل و مناسب را برای مطالعه و خوردن غذا و استراحت ایجاد نمایید.
اگر بالکن منزل شما کوچک است می توانید مبل و صندلی های کوچک و تاشو را در قسمت مناسبی از بالکن بچینید و از این طریق مکانی مناسب را برای گذراندن اوقات فراغت خود و اعضای خانواده تان در دکوراسیون بالکن کوچک ایجاد نمایید.
اگر تمایل دارید بالکن منزل تان دارای طراحی و تزیینی بی نظیر باشد می توانید دیواره های آن را بردارید و به جای آن ها از نرده های فولادی یا پنل های شیشه ای استفاده کنید که در این صورت فضای بالکن مدرن و بزرگ تر به نظر می رسد و از چشم اندازی گسترده نیز برخوردار خواهد شد.
بهتر است برای پوشاندن کف بالکن از چمن مصنوعی و سرامیک و پارکت در انواع طرح و رنگ های مختلف استفاده نمایید و فضایی بی نظیر را دکوراسیون بالکن یا تراس منزل تان ایجاد کنید.
برای اینکه تزیین بالکن متفاوت تر به نظر برسد بهتر است گلدان ها را در ابعاد کوچک و بزرگ و رنگ های متنوع انتخاب نمایید سپس گلدان ها با طرح های مختلف را در کنار یکدیگر بچینید.
اگر تمایل دارید در بالکن منظره ای شخصی را بوجود آورید می توانید دور تا دور بالکن را به کمک گل های آویز پوشش دهید که در این صورت می توانید چند حلقه فلزی روی سقف نصب نمایید و گلدان ها با گل های آویز را از حلقه ها آویزان کنید که برای آویز کردن گلدان ها بهتر است از طناب های کنفی استفاده نمایید همچنین می توانید دیوارهای بالکن را قفسه بندی کنید و گلدان های رنگی را درون این قفسه ها قرار دهید.

انواع ساعت دیواری

ایده هایی برای تزیین بالکن طراحی دکوراسیون بالکن طراحی دکوراسیون داخلی بالکن تزیینات زیبا و شیک بالکن دکوراسیون بالکن دکوراسیون بالکن طراحی دکوراسیون بالکن دکوراسیون سبز بالکن تزیین بالکن با گل دیزاین داخلی بالکن دکوراسیون داخلی بالکن طراحی داخلی بالکن تزیین خلاقانه تراس نورپردازی بالکن
برای تزیین بالکن با روشی متفاوت بهتر است از قفس های خالی برای کاشت گل و گیاهان رنگارنگ استفاده کنید که این قفس ها را می توانید متناسب با تم رنگی بالکن رنگ آمیزی نمایید.
اگر فضای بالکن منزل شما به اندازه کافی بزرگ است بهتر است برای ایجاد تزیینات خاص و متفاوت از آبنما در فضای بالکن استفاده نمایید.
گیاهان رونده برای فضای بالکن و تراس انتخابی مناسب و ایده آل هستند و شما می توانید حصاری چوبی یا فلزی را در کنار دیوار و گیاهان رونده قرار دهید که به تدریج با رشد این گیاهان روی حصار به کمک ساقه و برگ های آن ها پوشیده می شود و نمایی متفاوت و جالب در فضای بالکن ایجاد خواهد شد.
اگر فضای بالکن کوچک است بهتر است گلدان ها را روی نرده ها یا دیواره های بیرونی نصب نمایید که در این صورت منظره بالکن از بیرون از منزل نیز جلوه ای خاص و جذاب تری پیدا می کند.
همچنین با قرار دادن کنسولی چوبی و باریک در کنار دیوار و چیدن گلدان های زیبا روی کنسول می توانید فضایی متفاوت را در بالکن منزل تان ایجاد کنید.
طراحی نورپردازی مناسب برای بالکن نیز از اهمیت زیادی برخودار است و شما می توانید برای نورپردازی این قسمت از منزل از چراغ های دیوارکوب و چراغ های آویز و … استفاده نمایید.

تزیین بالکن ایده هایی برای تزیین تراس تزیین خلاقانه بالکن طراحی دکوراسیون بالکن تزیین زیبا تراس ایده هایی برای طراحی دکوراسیون تراس تزیین شیک و خلاقانه بالکن تزیین دیوار بالکن طراحی داخلی تراس طراحی زیبا و شیک تراس دیزاین داخلی بالکن دکوراسیون داخلی بالکن تزیین بالکن با گل تزیین تراس با ایده های خلاقانه طراحی داخلی بالکن

در این مطلب تصاویری از انواع تزیین بالکن با روش های خلاقانه و جالب را مشاهده کردید که امیدواریم این تزیینات با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *