خانه دکوراسیون فضای باز طراحی راهرو باغ برای مسیر باغ و ویلا

طراحی راهرو باغ برای مسیر باغ و ویلا

طراحی راهرو باغ

طراحی راهرو باغ اگر بدرستی انجام شود می تواند زیبایی و شیک بودن را برای فضای باغ به ارمغان بیاورد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب متریال و پوشش گیاهی برای دیزاین راهروی باغ حساسیت لازم را به خرج دهید.

طراحی راهرو باغ با کمک ایده های خلاقانه

راهرو و مسیرهایی که در باغ وجود دارند علاوه بر اینکه می توانند باعث جذابیت بیشتر فضای باغ شوند باعث متصل شدن بخش های مهم باغ نیز به یکدیگر می شوند و شما نیز از این فضا به صورت متناوب می توانید استفاده کنید. در مطالب قبلی محوطه سازی باغ و طراحی باغچه ویلا را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای طراحی راهرو باغ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی راهرو باغ

دیزاین راهروی باغ

هر چقدر مسیرها و راهروهای موجود در باغ دارای دیزاینی متفاوت و بی نظیر باشند بر ارزش مادی باغ افزوده می شود بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرحی زیبا برای پیاده سازی در راهروی باغ دقت لازم را داشته باشید و نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید.

انواع ساعت دیواری

اغلب راهروی باغ ها دارای دیزاینی متفاوت و ایده آل می باشند و اگر شما نیز تمایل دارید راهروی باغ خود را بازسازی و مرمت کنید بهتر است از متریال های خاص و متفاوت استفاده نمایید.

برای دیزاین راهرو باغ می توانید متریال هایی نظیر چوب و سنگ و پارکت و سنگ های دایره ای شکل و فانوس های زیبا و سنگ های رودخانه ای و چمن و قلوه سنگ و آجرهای سرخ و کاشی و موزائیک و سنگ های طبیعی را به کار ببرید همچنین در صورت تمایل می توانید از این نوع متریال ها به صورت ترکیبی با یکدیگر استفاده نمایید.

طراحی راهرو باغ با آجر طراحی راهرو برای باغ طراحی ساده راهرو باغ راهروی باغ .طراحی شیک راهروی باغ طراحی راهرو برای باغ راهروی زیبا برای باغ دیزاین زیبا و شیک برای راهرو باغ

مبل و میز

نورپردازی راهروی باغ طراحی نورپردازی باغ راهروی باغ ایده هایی برای دیزاین راهروی باغ نورپردازی شیک راهروی باغ طراحی راهروی باغ با سنگفرش

چوب و سنگ از پرطرفدارترین متریال ها برای پوشاندن کف راهروی باغ محسوب می شوند و چوب ها در انواع طرح های ساده و خرده چوب و … موجود می باشند همچنین می توانید در اطراف کفپوش راهروی باغ چمن های زیبا و سرسبزی را بکارید یا از چمن مصنوعی استفاده نمایید که این طرح کفپوش نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.
نورپردازی راهروی باغ نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای نورپردازی این قسمت از فانوس و چراغ های آویز و … استفاده نمایید همچنین می توانید چراغ ها را در قسمت کفپوش باغ به کار ببرید و جذابیت راهرو را افزایش دهید.

طراحی زیبا و شیک راهروی باغ طرح راهروی باغ طراحی زیبا و شیک راهروی باغ طراحی لاکچری راهروی باغ دیزاین زیبا و متفاوت راهروی باغ طراحی ساده راهروی باغ طرح راهروی باغ طراحی شیک راهروی باغ طراحی زیبا برای راهروی باغ محوطه سازی باغ دیزاین ساده راهرو باغ

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه برای طراحی راهرو باغ آشنا شدید که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طرحی متفاوت را برای دیزاین راهروی باغ خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *