خانه تخت و کمد مدل شلف دیواری و انواع باکس های تزیینی مدرن و جدید

مدل شلف دیواری و انواع باکس های تزیینی مدرن و جدید

مدل شلف دیواری و باکس های تزیینی با طراحی های جدید و متنوع

شلف های دیواری در واقع همان همان طاقچه های گچی و سنگی می باشند که در زمان های گذشته در دکوراسیون منازل از آن ها استفاده می شد ولی به مرور این طاقچه های سنگی از دکوراسیون داخلی حذف شدند و امروزه انواع مدل شلف دیواری جایگزین این طاقچه ها شده اند.

شلف های دیواری از دو قسمت رویه و پایه تشکیل شده اند و دارای رنگ های متنوعی هستند که از پر مخاطب ترین رنگ های شلف دکوری می توان به گردویی و سفید و مشکی اشاره کرد که بهتر است رنگ شلف را بر اساس رنگ های موجود در دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید تا بتوانید فضایی متفاوت را در منزل تان ایجاد کنید.

شلف دیواری با طراحی مدرن

انواع مدل شلف دیواری و تزیینی جدید و زیبا

شلف های دکوری مدرن امروزه در بیشتر دکوراسیون های مدرن به چشم می خورند و می توانند نقطه جذابی را در دکوراسیون داخلی خانه بوجود آورند. شلف های دیواری جنبه تزیینی دارند و باعث می شوند تا دیوارهای گچی و تک رنگ جذاب تر به نظر برسند و برای افرادی که امکان خرید بوفه دکوری و تزیینی را ندارند بهترین ایده محسوب می شوند. شلف های دیواری را می توانید در اتاق خواب و اتاق نشیمن و یا هر قسمت دیگر از منزل تان نصب کنید.

انواع ساعت دیواری

مدل های زیبا و متنوع شلف و باکس تزیینی

زیباترین و جدیدترین انواع مدل شلف دیواری ثابت و متحرک

مدل های مدرن و زیبا شلف و باکس تزیینی مدل های شلف دیواری با طراحی های متفاوتمدل های شلف دیواری برای اتاق خواب انواع شلف ها و باکس های تزیینی با طراحی های مدرن مدل شلف دیواری
طراحی شلف های دیواری به مدل های ثابت محدود نمی شود و امروزه طراحان مدل های متحرک را طراحی کرده اند که این مدل ها به راحتی قابلیت جابجایی را دارند.
بر روی قفسه دیواری می توانید انواع دکوری های تزیینی و زیبا و کتاب و گلدان های کوچک و تزیینی و مجسمه های مختلف و … را قرار دهید که چیدمان مناسب هر یک از این وسیله ها بر روی زیبایی و جذابیت مدل شلف دیواری و باکس های تزیینی تاثیرگذار است.

مبل و میز

مدل های شلف دیواری مدرن مدل های متنوع و جذاب شلف دیواری

انواع نمونه های شلف دیواری مدل شلف دیواری ساده مدل های متنوع شلف دیواری

مدل شلف دیواری ساده مدل شلف دیواری با طراحی مدرن زیباترین و جدیدترین طرح های شلف دیواری   انواع مدل های شلف دیواری مدل های شیک و زیبا شلف دیواری انواع مدل های زیبا و شیک شلف دیواری زیباترین و جدیدترین طرح های شلف دیواری مدل باکس تزیینی مدل های زیبا شلف دیواری

با زیباترین و جدیدترین انواع مدل شلف دیواری و باکس های تزیینی در این مطلب آشنا شدید, شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های مدرن و شیک شلف دکوری زیباترین شلف ها و باکس های تزیینی را برای منزل خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *