خانه دکوراسیون اتاق کودک اتاق نوزاد دیزاین اتاق نوزاد با ۴۰ طرح دوست داشتنی و متفاوت

دیزاین اتاق نوزاد با ۴۰ طرح دوست داشتنی و متفاوت

دیزاین اتاق نوزاد

دیزاین اتاق نوزاد نیازمند صرف زمان زیاد و ذهن خلاق و نقشه ریزی دقیقی می باشد و برای طراحی این بخش از منزل باید توجه ای ویژه را به خرج داد و از جزئیات نیز غافل نشد زیرا والدین رفت و آمد زیادی در این اتاق دارند و علاوه بر این مهمان ها نیز از آن بازدید می کنند.

دیزاین اتاق نوزاد با ایده های خلاقانه و جالب

در هنگام طراحی اتاق نوزاد دختر و پسر باید تعادل بین کارآیی و زیبایی برقرار شود تا فضای این اتاق آرامش بخش و علاوه بر این کاربردی باشد. در ادامه روش هایی برای دیزاین اتاق نوزاد دختر و پسر را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

دیزاین اتاق نوزاد

طراحی اتاق مدرن برای نوزاد

برای طراحی اتاق نوزاد ابتدا باید وسایل مورد نیاز نظیر سرویس خواب نوزاد و فرش و پرده و وسایل غیر ضروری را تهیه کنید سپس اقدام به چیدمان این وسایل در فضای اتاق نمایید.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که چیدمان وسایل در فضای اتاق نوزاد باید به گونه ای باشد که شما در هنگام رفت و آمد دچار مشکل نشوید از این رو بهتر است گهواره یا تخت نوزاد را در کنار دیوارها قرار دهید همچنین اگر وسیله ای در اتاق جا نمی شود و فضای رفت و آمد شما را می گیرد بهتر است آن را در مکانی دیگر از منزل تان قرار دهید.

بعد از اینکه همه وسایل ضروری را در مکانی مناسب از اتاق قرار دادید می توانید چیزهایی را که از قلم افتاده اند به دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد اضافه نمایید که در این صورت باید کمی خلاقیت به خرج دهید و وسایلی را تهیه نمایید که با تم اتاق همخوانی و مطابقت داشته باشند.

اگر تمایل دارید از وسایلی نظیر تابلو و استیکر دیواری و چراغ خواب و … در فضای اتاق نوزاد استفاده نمایید بهتر است طرح و رنگ این وسایل با تم اتاق هارمونی داشته باشند.

مبل و میز

طراحی داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد دیزاین اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون زیبا و شیک اتاق نوزاد دکوراسیون شیک اتاق نوزاد دیزاین اتاق نوزاد با ایده های خلاقانه دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون بنفش اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دخترانه دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون خاکستری اتاق نوزاد

اگر اتاق نوزاد شما دارای پنجره است بهتر است از پرده ها با پارچه ضخیم برای پوشاندن پرده ها استفاده نمایید تا در طول روز فضای اتاق تاریک و گرم تر باشد.

وقتی نوزاد متولد می شود مادر باید حضور نسبتا مداومی در اتاق او داشته باشید از این رو بهتر است شما صندلی ننویی و پوف مقابل آن را تهیه نمایید همچنین می توانید در کنار صندلی ننویی شلف دیواری نصب نمایید و وسایل مورد نیاز خود را درون شلف بچینید.

در نظر گرفتن فضایی برای تعویض نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید جزء اولویت ها در نظر گرفته شود. شما می توانید برای تعویض نوزاد از قسمت روی دراور مخصوص لباس استفاده نمایید یا یک میز شلف مانند را تهیه نمایید و در قسمتی مناسب از اتاق قرار دهید و لوازم مورد نیاز برای تعویض نوزاد را روی میز قرار دهید.

دیزاین اتاق نوزاد شیک نورپردازی اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دخترانه طراحی زیبا و شیک اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دیزاین مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون مدرن اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دیزاین صورتی اتاق نوزاد دخترانه دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد

دیزاین اتاق سلطنتی برای نوزاد

برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد می توانید از انواع سبک های مدرن و کلاسیک استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این سبک ها به نوع دکوراسیون سایر بخش های منزل شما بستگی دارد.

اگر تمایل دارید فضای اتاق نوزاد سلطنتی باشد و علاوه بر این از نظر مالی محدودیتی ندارید می توانید سرویس خواب نوزاد را به صورت سلطنتی انتخاب نمایید.

طراحی شیک اتاق نوزاد طراحی اتاق نوزاد دخترانه دیزاین اتاق نوزاد سفید دکوراسیون اتاق نوزاد طراحی دکوراسیون اتاق برای نوزاد طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق کلاسیک برای نوزاد

در هنگام طراحی اتاق نوزاد دختر و پسر به صورت سلطنتی بهتر است از رنگ های خاص و سنگین استفاده شود و در فضای اتاق خواب نوزاد با دیزاین کلاسیک استفاده از رنگ های جیغ نظیر قرمز و آبی و … مناسب نمی باشد.

نورپردازی اتاق نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از چند منبع نورپردازی در اتاق نوزاد استفاده نمایید. چراغ های دیوار کوب و لوسترهای فانتزی می توانند برای ایجاد نورپردازی مناسب در اتاق نوزاد انتخابی مناسب و ایده آل باشند همچنین بهتر است شما در بالای میز یا فضای مخصوص تعویض نوزاد یک چراغ دیوارکوب را نصب نمایید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده نمایید.

دیزاین اتاق نوزاد دیزاین اتاق نوزاد طراحی اتاق خواب نوزاد دکوراسیون زیبا اتاق نوزاد طراحی زیبا و شیک اتاق نوزاد دیزاین اتاق نوزاد

در این مطلب با انواع روش ها برای دیزاین اتاق نوزاد آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر و کاربردی را در اتاق نوزاد خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *