خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون خانه آپارتمانی طراحی داخلی لاکچری با دیوارهای چوبی

طراحی داخلی لاکچری با دیوارهای چوبی

اتاق پذیرایی شیک و عالی

اگر چه در طراحی و معماری دیدها و نظرات متفاوتی برای دیزاین لاکچری وجود دارد اما معمولاً چندین اصل مشترک در تعریف طراحی داخلی لاکچری وجود دارد که در همه سبک ها رعایت می گردد. در ادامه با ویژگی های چنین سبکی آشنا خواهید شد.

ویژگی های طراحی داخلی لاکچری منزل با دیوارهای چوبی

استفاده از بافت سبک در طراحی

در زندگی اکنون معمولاً بافت های سبک به عنوان لاکچری شناخته می شوند. به عنوان مثال در طراحی بیشتر نواحی منزل از چوب استفاده شده و اعلب نواری از پانل چوبی محیط آشپزخانه را به اتاق نشیمن وصل می کند. پانل چوبی علاوه بر این که نمادی از طراحی داخلی لاکچری است، به عنوان بافت سبک امروزی نیز مطرح می گردد.

دیزاین شیک و زیبا

دیزاین جذاب

انواع ساعت دیواری

طراحی شیک اتاق نشیمن

اتاق نشیمن زیبا و متفاوت

نورپردازی ایده آل در اتاق پذیرایی

مبل و میز

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی جدید

دکوراسیون زیبای داخلی

دیزاین جالب منزل

منزل لاکچری

دکوراسیون داخلی لاکچری

دکوراسیون داخلی منزل

رنگ های روشن

برای طراحی داخلی لاکچری رنگ های روشن و خنثی استفاده می شود. البته این مورد به صورت حتمی و قطعی در سایر منازل ایجاد نمی شود. معمولاً بافت های خنثی و روشن را در دیزاین لاکچری ترجیح می دهند. منظور از رنگ روشن، رنگ هایی است که با شدت روشنایی زیاد و در تن ملایم قرار گرفته اند.

نورپردازی فوق العاده

بخش اعظم دکوراسیون منازل لاکچری صرف نورپردازی می گردد. نورپردازی های تاکیدی در این مجموعه بی نظیر هستند. این لامپ های تاکیدی را می توان در محیط آشپزخانه به صورت نواری در زیر کابینت یا اطراف دیوارها به کار برد و زیبایی منزل را دوچندان کرد.

سادگی

تقریباً در بسیاری از سبک های لاکچری امروزی, سادگی لحاظ می شود. طوری که در جلوه ای از سادگی می توان زیبایی و مدرن بودن را نمایان کرد. در بعضی از سبک ها مانند مینیمال نیز سادگی به عنوان اصل در نظر گرفته می شود. سادگی در چنین سبک هایی قرین با طراحی داخلی مطرح می شود و ابداً از آن جدا نیست.

نورپردازی فوق العاده

دیزاین زیبای منزل

چیدمان ایده آل منزل

طراحی شیک داخلی

اتاق نشیمن شیک

طراحی جذاب اتاق نشیمن

چیدمان شیک داخلی

چیدمان عالی منزل

طراحی داخلی منزل با دیزاین جذاب

طراحی داخلی لاکچری

دیزاین عالی اتاق

نور مخفی

نور مخفی با جلوه ای از جذابیت از ایده های عالی برای طراحی داخلی لاکچری است. این نورهای مخفی در طراحی اتاق خواب بسیار به کار می روند. ضمن اینکه معمولاً در شلف های دیواری تعبیه می شوند.

ایجاد فضای کافی

طراحی و چیدمان منزل مخصوصاً در نواحی در معرض دید مانند اتاق پذیرایی باید به گونه ای باشد که فضا را بزرگ جلوه دهد. بنابراین بهتر است از مبلمان مینیمال در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کنید. با چنین انتخاب هایی گام های ارزشمندی برای حفظ زیبایی و در عین حال چیدمان موفق برداشته ایم.

دیزاین داخلی لاکچری

طراحی شیک و زیبای منزل

طراحی داخلی لاکچری

طراحی زیبای داخلی

طراحی داخلی لاکچری

دیزاین داخلی متفاوت

دیزاین داخلی عالی

دیزاین داخلی ایده آل

دیزاین شیک منزل

دیزاین فوق العاده داخلی

دیزاین ظریف داخلی

دیزاین مدرن اتاق خواب

ترتیب و نظم(رعایت اعتدال در دکوراسیون)

نطم و ترتیب از امور مهم برای طراحی دکوراسیون منزل می باشد. بسیاری از دکوراتیوها در طراحی به این اصل پایبند هستند و بسیاری از اقدامات را با در نظر گرفتن ترتیب انجام می دهند. اگر این دو اصل از چیدمان لاکچری منزل حذف گردد، سایر دکوراسیون نیز مطرح نخواهد بود و همه چیز به شکل به هم ریخته جلوه خواهد کرد.

تمامی این ایده ها و طرح ها زمانی منجر به زیبایی منزل خواهند شد که به صورت نظام مند و در عین سادگی در کنار هم قرار بگیرند. یعنی همه چیز به درستی و در جایگاه واقعی خود منظور شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *