خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی طراحی زیبای دکوراسیون زرد و سفید در سه واحد مسکونی امروزی

طراحی زیبای دکوراسیون زرد و سفید در سه واحد مسکونی امروزی

دکوراسیون زرد و سفید

رنگ زرد از انواع رنگ های زیبایی است که باعث ایجاد سرزندگی و نشاط در فضای خانه های آپارتمانی و ویلایی می شود و اگر شما تمایل دارید منزل تان طراحی داخلی متفاوت و بی نظیری داشته باشد بهتر است از ترکیب رنگ های سفید و زرد استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون زرد و سفید برای سه خانه آپارتمانی با متراژهای مختلف را مشاهده خواهید کرد.

طراحی دکوراسیون زرد و سفید برای سه خانه با متراژهای مختلف

دکوراسیون های رنگی نظیر دکوراسیون بنفش و دکوراسیون طلایی و دکوراسیون زرد امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و این دیزاین های رنگی داخلی باعث خلق فضایی متفاوت در قسمت های مختلف منزل می شوند. دکوراسیون هایی که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید پر انرژی و به رنگ سفید و زرد هستند و این دکوراسیون های رنگی فضایی متفاوت را در بخش های مختلف منزل ایجاد کرده اند.

طراحی دکوراسیون منزل

طراحی دیزاین داخلی منزل با رنگ سفید و زرد

اولین آپارتمان مربوط به یک زن و شوهر جوان می باشد که بازسازی شده است و این خانه زیبا دارای سه دیوار است که اولین دیوار آن مربوط به آشپزخانه می باشد که دارای ۷ متر است در فضای آشپزخانه از ترکیب رنگ های زرد و خاکستری استفاده شده به همین دلیل است که آشپزخانه به مکانی پرزرق و برق تبدیل شده است. دیوار دوم  فضای بین نشیمن و آشپزخانه را از یکدیگر جدا کرده است و در این قسمت مبل تاشو راحتی و قفسه های دیواری به چشم می خورند.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون زرد و سفید منزل

دکوراسیون زرد آشپزخانه دکوراسیون زرد

دکوراسیون زرد و سفید

مبل و میز

طراحی دکوراسیون منزل

طراحی داخلی زرد دکوراسیون زرد و سفید

دکوراسیون زرد و سفید

در طراحی اتاق خواب دیوار ها و کمد دیواری دارای رنگ سفید هستند و جزئیاتی نظیر چراغ خواب پایه دار و پتو به رنگ زرد انتخاب شده اند به همین دلیل است که اتاق خواب فضای آرامش بخش و متفاوتی دارد.

دکوراسیون اتاق خواب زرد و سفید

دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی زرد دکوراسیون سرویس بهداشتی دکوراسیون زرد سرویس بهداشتی

آپارتمان دوم نیز دارای دکوراسیون زرد و سفید است و در این همه بخش های این آپارتمان دیوارها و اجزای بزرگ به رنگ سفید انتخاب شده اند و سایر جزئیات نظیر میز و مبلمان و لوازم دکوری و … دارای رنگ زرد هستند که این ترکیب رنگی بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد.
این خانه آپارتمانی همچنین دارای سبک دکوراسیون مینیمالیستی است و در بخش های مختلف آن شلوغی به چشم نمی خورد و فضای خانه دارای نظم و ترتیب خاصی است.

دکوراسیون نشیمن زرد و سفید طراحی داخلی اتاق نشیمن

دکوراسیون زرد و سفید

دکوراسیون سفید و زرد

دکوراسیون خانه آپارتمانی

دکوراسیون سفید و زرد دیزاین داخلی سفید و زرد دکوراسیون مدرن خانه آپارتمانی

آخرین خانه آپارتمانی نیز دارای دکوراسیون مینیمالیستی بازسازی شده است که در طراحی آن از متریال هایی نظیر فلز و بتن و چوب استفاده شده است همچنین در این خانه زیبا فضای باز و دیوارهای شیشه ای به چشم می خورند.
دیوار اتاق نشیمن سفید رنگ است و همین دیوار فضای بین آشپزخانه و نشیمن را از یکدیگر جدا کرده است. مبلمان زرد رنگی که در نشیمن قرار داده شده اند باعث ایجاد فضایی متفاوت در این بخش از منزل شده اند.
در آشپزخانه و اتاق خواب این خانه آپارتمانی مدرن و ساده رنگ غالب سفید است و از رنگ زرد در این بخش ها کمتر استفاده شده است.

طراحی داخلی خانه آپارتمانی

دکوراسیون نشیمن زرد و سفید

دکوراسیون زیبا و مدرن خانه آپارتمانی

دکوراسیون داخلی خانه آپارتمانی

دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارنمانی دکوراسیون مینیمالیستی

دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی

طراحی داخلی خانه مدرن

دکوراسیون اتاق غذاخوری

طراحی داخلی زرد و سفید

دکوراسیون مدرن خانه آپارتمانی

دکوراسیون اتاق خواب سفید

دکوراسیون اتاق خواب سفید

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون زرد و سفید در خانه های آپارتمانی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این دیزاین های داخلی نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طراحی داخلی رنگی بی نظیری را در منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *