خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون سبک گلم و نکات طراحی آن

دکوراسیون سبک گلم و نکات طراحی آن

دکوراسیون سبک گلم

دکوراسیون سبک گلم از انواع دیزاین های داخلی شیک و لاکچری می باشد و اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان پر زرق و برق به نظر برسد بهتر است از این سبک برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل خود الگوبرداری نمایید.

دکوراسیون سبک گلم شیک و لاکچری

برای طراحی داخلی منزل سبک های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان سبک دیزاین مناسبی را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در فضای منزل تان ایجاد کنید. در ادامه این مطلب طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل به کمک سبک گلم را در مشاهده خواهید کرد.

دکوراسیون سبک گلم

طراحی داخلی با سبک گلم

سبک طراحی داخلی گلم از انواع دیزاین هایی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه کشورهای غربی قرار گرفته است و در این سبک سعی می شود تا با حفظ سادگی و زیبایی به خوبی لاکچری بودن فضای منزل برای دیگران به نمایش گذاشته شود.

انواع ساعت دیواری

در این سبک دکوراسیون داخلی از رنگ های طلایی و نقره ای و صورتی و رنگ های خنثی نظیر سیاه و سفید و خاکستری و فلزات طلایی یا نقره ای استفاده زیادی می شود.

به کار بردن عناصر  و المان ها مهم در دکوراسیون گلم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و یکی از اصلی ترین عناصر که در سالن پذیرایی به کار برده می شود میز بار طلایی و برنجی است همچنین پاف و مبل شزلون نیز یکی دیگر از عناصر می باشند که زرق و برق خاصی را به فضای منزل می بخشند. علاوه بر مبلمان شزلون نیز می توان از سایر مدل های مبلمان در فضای منزل با طراحی داخلی گلم استفاده کرد همچنین مبلمانی باید در این دکوراسیون استفاده می شوند که دارای پایه های طلایی یا نقره ای باشند و روکش آن ها نیز جلوه خوبی داشته باشد.

در این سبک دکوراسیون میز جلو مبلی یا قهوه خوری که در طراحی آن از ترکیب شیشه و آینه با فلز استفاده شده به چشم می خورد و طرح فرش و کفپوش نیز بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون انتخاب شود. فرش های شرقی در کنار زرق و برق مبلمان و پرده های لاکچری فضایی بی نظیر را در این سبک دکوراسیون داخلی خلق می کنند.

مبل و میز

دکوراسیون اتاق نشیمن گلم دکوراسیون داخلی گلم طراحی داخلی منزل به کمک سبک گلم   دکوراسیون لاکچری گلم طراحی داخلی گلم دکوراسیون گلم شیک دکوراسیون گلم شیک طراحی داخلی سبک گلم دکوراسیون سالن پذیرایی گلم دکوراسیون داخلی گلم دکوراسیون سبک گلم دکوراسیون گلم طراحی داخلی گلم دکوراسیون لاکچری گلم دیزاین داخلی گلم طراحی شیک گلم دکوراسیون گلم شیک و زیبا   دکوراسیون گلم

برای نورپردازی منزل با طراحی داخلی گلم از لوسترهای بلند و آویز با رشته های کریستالی درخشان استفاده می شود همچنین ممکن است لوسترها به گونه ای انتخاب شوند که دارای شکل هندسی خاصی باشند.

برای تزیین منزل نیز از آینه های دیواری یا آینه قدی که قاب آن ها طلایی یا نقره ای می باشد استفاده می گردد همچنین وسایل تزیینی و دکوراتیو لوکس با طرح و رنگ طلایی در فضای منزل با طراحی گلم به چشم می خورند که از این وسایل برای تزیین شلف و دیوار و … استفاده می شود.

در این سبک دکوراسیون وسایل به صورت نامنظم و شلوغ چیده نمی شوند و فضای منزل با وجود وسایل زرق و برق دار لاکچری و ایده آل به نظر می رسد همچنین در فضای اتاق خواب نیز از سرویس خواب با طرح جذاب استفاده می شود و برای طراحی نورپردازی در فضای اتاق خواب از آباژور و لوسترهای لاکچری استفاده می شود.

دکوراسیون لاکچری اتاق خواب دکوراسیون شیک گلم دکوراسیون سبک گلم لاکچری دکوراسیون داخلی گلم طراحی داخلی گلم دکوراسیون داخلی سبک گلم دکوراسیون اتاق خواب گلم

اگر شما تمایل فضای سالن پذیرایی و اتاق خواب را به کمک دکوراسیون گلم طراحی کرده اید بهتر است برای فضای آشپزخانه نیز از کابینت های جذاب و لاکچری استفاده کنید همچنین بهتر است برای تزیین سطح پیشخوان یا اپن آشپزخانه از وسایل دکوراتیو و ظروف گران قیمت استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی گلم دکوراسیون لاکچری گلم دکوراسیون شیک گلم دکوراسیون سبک گلم و شیک طراحی دکوراسیون سبک گلم دکوراسیون سبک گلم برای آشپزخانه طراحی داخلی گلم دکوراسیون داخلی سبک گلم دکوراسیون آشپزخانه سبک گلم دیزاین دکوراسیون سبک گلم دکوراسیون سبک گلم دکوراسیون گلم شیک دکوراسیون سبک گلم اشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه با سبک گلم

در این مطلب توجه شما عزیزان را به طراحی داخلی منزل به کمک سبک دکوراسیون گلم جلب کردیم که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه تان قرار گرفته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *