خانه دکوراسیون کامل خانه دکوراسیون رنگی دکوراسیون سرمه ای و ترکیب رنگ های جذاب برای آن

دکوراسیون سرمه ای و ترکیب رنگ های جذاب برای آن

دکوراسیون سرمه ای

سرمه ای از انواع رنگ های بی نظیر و لوکس می باشد و از این رنگ زیبا می توان برای طراحی داخلی بخش های مختلف منزل استفاده کرد. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل های دیزاین دکوراسیون سرمه ای را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

طراحی دکوراسیون سرمه ای شیک

تیرگی و جذابیت رنگ سرمه ای توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب می کند و اگر این رنگ با رنگ های روشن ست شود جذابیت خاصی پیدا می کند و در نتیجه طراحی داخلی منزل خاص تر به نظر می رسد.

دیزاین داخلی منزل

طراحی داخلی بخش های مختلف منزل با رنگ سرمه ای

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید از رنگ مشکی در دیزاین داخلی منزل تان استفاده نمایید ولی نگران دلگیر به نظر رسیدن فضا هستید بهتر است رنگ سرمه ای را جایگزین این رنگ نمایید.

انواع ساعت دیواری

رنگ سرمه ای با رنگ های سفید ، طلایی و اغلب رنگ های روشن همخوانی و مطابقت دارد همچنین شما می توانید رنگ دیوارها ، مبلمان را سرمه ای انتخاب نمایید ولی رنگ سایر وسایل را از بین رنگ های زرشکی ، زرد لیمویی و طوسی انتخاب نمایید که در این صورت جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان چند برابر به نظر می رسد.

در صورتی که تمایل دارید از رنگ سرمه ای در دیوارهای منزل تان استفاده کنید بهتر است از این رنگ برای رنگ آمیزی یکی از دیوارها استفاده نمایید و جالب است بدانید دیوار تک رنگ باعث می شود تا جلوه اتاق چند برابر شود و طراحی منزل نیز ویژه به نظر برسد.

  طراحی دکوراسیون سرمه ای   دکوراسیون شیک سرمه ای طراحی شیک پذیرایی دکوراسیون جذاب سرمه ای طراحی پذیرایی شیک دکوراسیون داخلی سرمه ای دکوراسیون سالن پذیرایی سرمه ای دکوراسیون اتاق پذیرایی طراحی داخلی منزل با رنگ سرمه ای دکوراسیون جذاب سرمه ای دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سرمه ای دکوراسیون سرمه ای

مبل و میز

رنگ سفید یکی از بهترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ سرمه ای می باشد که ترکیب این دو رنگ باعث می شود تا فضای منزل شما از حالت رسمی که دارد خارج شود و آرامش بخش تر به نظر برسد همچنین اگر تمایل دارید فضای منزل تان کلاسیک و باشکوه تر به نظر برسد بهتر است رنگ سرمه ای را با رنگ طلایی در طراحی داخلی منزل تان ترکیب نمایید.

رنگ های خنثی نظیر کرم ، طوسی و … از انواع رنگ های مناسب برای ترکیب با رنگ سرمه ای در طراحی داخلی منزل می باشند و اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان ساده و مدرن به نظر برسد بهتر است از ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ های خنثی در دیزاین منزل غافل نشوید.

نارنجی و زرد نیز از انواع رنگ هایی هستند که اگر با رنگ سرمه ای ترکیب شوند باعث خلق فضایی متفاوت در طراحی داخلی منزل می شوند همچنین شما می توانید برای طراحی داخلی منزل تان از ترکیب دو رنگ سرمه ای و سبز زیتونی استفاده نمایید.

از رنگ سرمه ای برای طراحی داخلی اتاق خواب نیز می توانید استفاده کنید و اگر فضای اتاق خواب منزل شما کوچک می باشد بهتر است از این رنگ تیره در جزئیات استفاده نمایید زیرا رنگ های تیره باعث دلگیر و کوچک تر به نظر رسیدن فضا می شوند.

 طراحی داخلی اتاق خواب سرمه ای دیزاین داخلی اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب زیبا و مدرن دکوراسیون سرمه ای و سفید دکوراسیون داخلی اتاق خواب مدرن و شیگ دکوراسیون اتاق خواب شیک و زیبا دکوراسیون اتاق خواب زیبا و مدرن طراحی داخلی سرمه ای مخصوص اتاق خواب طراحی اتاق خواب مدرن طراحی داخلی اتاق خواب مدرن

از رنگ سرمه ای علاوه بر استفاده در فضای اتاق خواب و سالن پذیرایی می توانید در فضای سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید رنگ کابینت ها یا کفپوش آشپزخانه را سرمه ای انتخاب نمایید همچنین می توانید رنگ سایر وسایل آشپزخانه را از بین رنگ های روشن و خنثی انتخاب نمایید که در این صورت جذابیت طراحی داخلی آشپزخانه تکمیل می شود.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ کاشی و کفپوش سرویس بهداشتی را سرمه ای انتخاب نمایید همچنین اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک می باشد بهتر است رنگ جزئیات سرویس بهداشتی را به رنگ سرمه ای انتخاب نمایید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن دکوراسیون سرمه ای برای آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون داخلی سرمه ای و شیک دکوراسیون سرمه ای برای آشپزخانه طراحی دکوراسیون سرمه ای دکوراسیون سرمه ای و جدید دکوراسیون سرمه ای برای آشپرخانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک دکوراسیون آشپزخانه سرمه ای

دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی دکوراسیون سرمه ای سرویس بهداشتی دکوراسیون سرمه ای برای بخش های مختلف منزل دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک دکوراسیون طلایی و سرمه ای طراحی داخلی سرویس بهداشتی شیک و مدرن دکوراسیون سفید و سرمه ای دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و جذاب دکوراسیون سرمه ای جدید دکوراسیون سرویس بهداشتی سرمه ای

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طراحی داخلی سرمه ای جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *