خانه لوازم ترئین منزل کفپوش تصاویر انواع مدل پارکت پذیرایی مدرن برای خانه های ایرانی

تصاویر انواع مدل پارکت پذیرایی مدرن برای خانه های ایرانی

مدل پارکت پذیرایی

کفپوش یکی از مهم ترین المان ها در دکوراسیون سالن پذیرایی محسوب می شود که تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت طراحی داخلی این بخش از منزل دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ و مدل پارکت پذیرایی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. 

پارکت ها از پرطرفدارترین انواع کفپوش ها در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند و اگر طرح و رنگ این مدل کفپوش ها بدرستی انتخاب شود فضایی بی نظیر و خاص در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی ایجاد می شود.

مدل پارکت اتاق پذیرایی

مدل پارکت پذیرایی با طرح و رنگ های متنوع

یکی از انواع محصولات مقاوم و شیک برای پوشاندن کف سالن پذیرایی پارکت است که این مدل کفپوش ها از چوب یا مواد چوب مانند ساخته می شوند و از نظر دوام و کیفیت بی نظیر هستند. در مطالب قبلی تفاوت پارکت و لمینت و مدل سرامیک طرح پارکت را مشاهده کردید در ادامه این مطلب توجه شما را به چند مدل پارکت پذیرایی جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

انواع ساعت دیواری

مدل پارکت رنگ روشن

انواع پارکت برای سالن پذیرایی

طرح و جنس و رنگ کفپوش در زیبایی سالن پذیرایی تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ پارکت به طرح و رنگ سایر عناصر موجود در دکوراسیون پذیرایی نظیر رنگ دیوارها و رنگ سقف و … و ابعاد سالن پذیرایی توجه کنید سپس از بین این مدل های متنوع پارکت با طرح بی نظیری را انتخاب نمایید.
اگر رنگ دیوار اتاق پذیرایی تیره است بهتر است از رنگ های روشن پارکت برای پوشاندن کف سالن پذیرایی استفاده کنید همچنین اگر اتاق پذیرایی شما دارای سقفی کوتاه است پارکت ها با رنگ روشن می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

پارکت اتاق پذیراییمدل پارکت اتاق پذیرایی پارکت طرح دار مدل پارکت برای سالن پذیرایی مدل پارکت برای پذیرایی مدل پارکت شیک و جدید مدل پارکت خاص و زیبا مدل پارکت شیک پارکت مخصوص سالن پذیرایی مدل پارکت پذیراییمدل پارکت ساده پارکت طرح دار و زیبا پارکت شیک و طرح دار

مبل و میز

اگر تمایل دارید فضای اتاق پذیرایی پهن تر از اندازه واقعی اش به نظر برسد بهتر است دیوارها و سقف را به کمک رنگ های روشن رنگ آمیزی کنید سپس از پارکت رنگ تیره برای پوشاندن کف اتاق پذیرایی استفاده نمایید.
مدل پارکت ها با رنگ های روشن نظیر بژ و کرم و … باعث روشن تر و بزرگ تر به نظر رسیدن سالن پذیرایی می شوند و این مدل کفپوش ها شادی و آرامش را برای فضای پذیرایی های کوچک و بزرگ به ارمغان می آورند.
پارکت ها با طیف رنگی قهوه ای فضای طبیعی و بی نظیری را در دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد می کنند همچنین شما می توانید برای ایجاد فضایی گرم در اتاق پذیرایی از پارکت های فندقی استفاده نمایید.

مدل پارکت شیک و زیبا پارکت زیبا و جدید مدل پارکت ساده پارکت طرح دار پارکت شیک و جدید مدل پارکت جدید پارکت اتاق پذیرایی پارکت مخصوص سالن پذیرایی پارکت سالن پذیرایی مدل پارکت زیبا برای سالن پذیرایی مدل پارکت شیک و خاص مدل پارکت پذیرایی

در این مطلب با انواع مدل پارکت پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کفپوش شیک و زیبایی را برای اتاق پذیرایی انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *