خانه لوازم ترئین منزل کاشی و سرامیک مدل سرامیک دیوار حیاط در طرح های زیبا و دلبرانه

مدل سرامیک دیوار حیاط در طرح های زیبا و دلبرانه

مدل سرامیک دیوار حیاط هم کاربردی و هم تزیینی

سرامیک دیوار حیاط از جمله مصالح کاربردی برای طراحی دیوار حیاط می باشد که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوبیت بالایی دارد. این سرامیک ها به علت اینکه دارای روکشی ۲ و ۳ پخت هستند، بسیار مقاوم و بادوام در مقابل نفوذ رطوبت، ضربه و شکستگی بوده و به همین خاطر نیز در مقابل نوسان های دمایی استحکام بالایی داشته و به سادگی دچار فرسودگی نمی گردند. در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از مدل سرامیک دیوار حیاط را به تصویر می کشیم.

مدل سرامیک دیوار حیاط زیبا و شیک

مدل سرامیک دیوار حیاط برای هم کاربردی و هم تزیینی

سرامیک دیوار حیاط یکی از گزینه های پراستقبال برای طراحی محوطه و دیوار حیاط محسوب می شود. در هر صورت سرامیک هم سکی از سنگ های ساختمانی می باشد که در شکل و اندازه گوناگون در بازار وجود دارد. سرامیک نامبرده غیر از پوشش دادن سطح دیوارها به تزیین دیوار نیز کمک می کند. اگر در تردید و دودلی انتخاب سرامیک برای دیوار حیاط هستید؛ تا انتهای مطلب همراه ما بمانید و سپس تصمیم قطعی خود را بگیرید. در ادامه به فهرست کردن مزایای مدل سرامیک دیوار حیاط می پردازیم.

انواع ساعت دیواری

مدلهای جدید و زیبای سرامیک دیوار حیاط

سرامیک دیوار حیاط سبک و متنوع

طرح هایی متنوع و کاربردی از سرامیک دیوار حیاط

دوام و ماندگاری بالا

سرامیک دیوار حیاط از سوی کارشناس ها به شکلی منحصر به فرد طراحی گردیده، به همین خاطر در مقایسه با دیگر سرامیک ها بسیار متفاوت می باشد. از جمله ی این متفاوت بودن می توان به دوام و مقاومت زیاد آن در مقابل نوسان های جوی اشاره داشت. در هر صورت مکان مناسب به کارگیری این نوع سرامیک فضای باز می باشد، بنابراین قطعا متحمل تغییر جوی خواهد بود و بر همین اساس نیاز مبرمی به دوام و مقاومت زیاد دارد. همچنین این نوع سرامیک در مقابل ضربه هم مقاوم می باشد.

مبل و میز

سرامیک دیوار حیاط و مرور مزایای آن

آسان بودن تمیز کردن

دیوار حیاط نسبت به دیوار سایر بخش های منزل بیشتر و زدوتر کثیف می شود, پس غیز از آلودگی هوا و نیز گرد و خاک ممکن مشکلات دیگری همچون خط حطی شدن توسط کودکان و … نیز قرار بگیرند که در صورت استفاده از متریال سرامیک برای پوشش دیوار می توان تمیز کردن و نظافت آن را ساده و شدنی تر کنید. 

سرامیک دیوار حیاط و مرور مزایای آن

نمایی شیک و مدرن به حیاط بخشیدن

البته که تزیین حیاط و نورپردازی حیاط  از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که می خواهید علاوه بر دکوراسیون داخلی منزل خود به حیاط خود نمایی شیک و مدرن ببخشید, می توانید از مدل سرامیک دیوار حیاط بهره ببرید. سرامیک دارای جلوه ای مدرن و نو می باشد که در کنار زیبا بودن بودن می توانید این ویژگی را به فضای حیاط شما نیز اتقال بدهد. نکته ی جذابی که جا دارد گفته شود، این است که سرامیک باعث بزرگ و بازتر دیده گردیدن فضای حیاط نیز می گردد.

مدل سرامیک دیوار حیاط شیک و منحصر به فرد

متنوع بودن

سرامیک دیوار حیاط در رنگ و طرح دارای تنوع بالایی است که در واقع از جمله ویژگی های مهم این متریال به شمار می رود. پس در نتیجه گزینه های انتخابی بیشتری پیش روی شما وجود داشته و آزادی انتخاب بیشتری خواهید داشت. همچنین هارمونی لازم میان عناصر گوناگون ساختمان با انتخاب رنگ و طرح مناسب به سادگی انجام می شود. به بیانی ساده تر امکان ناهماهنگی و متضاد بودن میان فضا و نمای حیاط با دیوار کمتر می باشد. چرا که انواع سرامیک شبیه شکل و ظاهر سایر مصالح ساختمان مناسب جهت نما مانند طرح سنگ و طرح چوب هم توسط تولید کنندگان عرضه می گردد, بنابراین قادر هستید با سبک طراحی و نوع مصالح استفاده شده در نما و محوطه بنای خویش، سرامیک مناسبی را برگزیده و خریداری کنید.

موجود بودن در رنج قیمتی مختلف و یا به بیانی متنوع بودن در قیمت از دیگر ویژگی های این مدل سرامیک محسوب می شود. سرامیک های طرح دیوار حیاط غیر از دارا بودن تنوع در طرح، رنگ و شکل از لحاظ نرخ هم متنوع اند که همین موضوع موجب شده تا افراد با درآمدهای متفاوت توانایی خرید این سرامیک ها را داشته باشند.

طرح هایی متنوع و کاربردی از سرامیک دیوار حیاط

سبک بودن

مدل سرامیک برای دیوار ایده ی مناسبی به شمار می رود چرا که غیر از مزایای ذکر شده، این متریال سبک بوده و به همین دلیل نیز در مقایسه با سنگ های طبیعی امنیت بیشتری دارند. چرا که اگر زمانی زمین لرزه و یا سایر عامل های تخریب کننده پیش بیاید, درصد ریختن این سرامیک ها از دیوار خیلی کم است و نیز اگر هم ریزشی وجود داشته باشد به دلیل کم بودن وزن آنها، خطر کمتری دارند.

غیر از سرامیک طرح سنگ، سرامیک دیوار حیاط دارای شکل و طرح های متنوع دیگری نیز می باشد که از جمله ی آن می توان به سرامیک طرح برجسته، سرامیک طرح سنگ آنتیک، سرامیک طرح سنگ مرمر، سرامیک طرح سنگی تراورتن، سرامیک طرح نما مناسب دیوار حیاط اشاره داشت.

سرامیک دیوار حیاط و مرور مزایای آن

مدل سرامیک دیوار حیاط مدرن و زیبا

سرامیک دیوار حیاط هم کاربردی و هم تزیینی

مدل سرامیک دیوار حیاط برای حیاط های زیبا

سرامیک دیوار حیاط بادوام و مقاوم

سرامیک دیوار حیاط هم کاربردی و هم تزیینی

طرح هایی متنوع و زیبا از سرامیک دیوار حیاط

مدل سرامیک دیوار حیاط برای حیاط های جدید

در این مطلب بار دیگر مطلبی را با همراهی یکدیگر به پایان رساندیم. در این مطلب با در مورد سرامیک دیوار حیاط سخن گفتیم و به مزایای آن پرداختیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *