خانه مبلمان اکسسوری های شیک برای میز ناهار خوری

اکسسوری های شیک برای میز ناهار خوری

اکسسوری میز ناهار خوری

میز غذا خوری امروزه به یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای تبدیل شده است و برخی از فرد به صورت مداوم و روزانه از این میز استفاده می کنند. اغلب خانم های خوش سلیقه تمایل دارند میز غذا خوری شان را به شیوه ای خاص و متفاوت دیزاین کنند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است برای تزیین میز غذا خوری از اکسسوری میز ناهار خوری استفاده کنید.

 اکسسوری میز ناهار خوری شیک و زیبا

اکسسوری های میز غذاخوری در انواع مدل های مختلف موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از بین آن ها اکسسوری شیک و کاربردی را انتخاب نمایید همچنین از این اکسسوری ها برای تزیین میز غذاخوری نیز استفاده می شود.

اکسسوری بی نظیر مخصوص میز غذاخوری

اکسسوری برای میز غذا خوری

اولین چیزی که روی میز ناهار خوری ایرانی می تواند جلب توجه کند رومیزی می باشد و بهتر است شما در زمان انتخاب طرح و رنگ رومیزی حساسیت لازم را به خرج دهید علاوه بر این رومیزی می تواند رنگ و لعابی خاص را به فضای اتاق غذاخوری و میز ببخشد.

انواع ساعت دیواری

دستمال سفره یکی دیگر از انواع اکسسوری های مناسب برای میز غذا خوری به شمار می رود و شما می توانید دستمال سفره را به کمک مدلی خاص تا بزنید و جذابیت میز غذاخوری تان را تکمیل نمایید. بهتر است دستمال سفره را به صورت مثلثی تا بزنید سپس آن را زیر لیوان ، روی بشقاب یا در قسمت کناری بشقاب قرار دهید.

با قرار دادن گلدان و گل های طبیعی روی میز غذا خوری می توانید فضایی خاص را در اتاق غذا خوری تان ایجاد نمایید همچنین می توانید گلدان را از بین مدل های عمودی انتخاب کنید و گل ها با شاخه های بلندی را درون گلدان قرار دهید.

مدل اکسسوری غذا خوری تزیین میز غذاخوری اکسسوری برای میز ناهار خوری شیک اکسسوری مخصوص میز غذاخوری شیک تزیینات میز غذاخوری اکسسوری شیک برای میز غذاخوری با طرحی زیبا تزیین میز با شمع تزیینات میز ناهار خوری با رومیزی   اکسسوری های خاص برای میز غذا خوری مدل های اکسسوری میز غذا خوری تزیین میز با اکسسوری های خاص

مبل و میز

زیر لیوانی و زیر بشقابی از انواع اکسسوری های خاص و متفاوت به نظر می رسند و شما می توانید زیر بشقابی ها را در انواع طرح و رنگ های متنوع تهیه کنید سپس آن ها را زیر بشقاب قرار دهید. زیر بشقابی ها در انواع جنس های مختلف پلاستیکی ، حصیری و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

تزیین میز با شمع باعث می شود تا شما انرژی مثبت قابل توجهی را دریافت نمایید همچنین می توانید برای تزیین میز غذا خوری از شمع های تزیینی و گل طبیعی استفاده نمایید. قرار دادن شمعدان شیشه ای روی میز نیز باعث می شود تا فضایی شاعرانه ای در اتاق غذاخوری ایجاد شود. قرار دادن شمع های بلند روی میز غذا خوری باعث می شود تا دیزای میز بی نظیر و جذاب تر به نظر برسد.

 اکسسوری برای میز ناهار خوری مدل اکسسوری جذاب برای میز غذاخوری اکسسوری ساده برای میز غذا خوری تزیین میز غذا خوری با دیزاینی شیک تزیین میز ناهارخوری با شمع تزیینات جذاب میز غذا خوری اکسسوری حصیری برای میز ناهار خوری اکسسوری فانتزی برای میز ناهار خوری اکسسوری جذاب و متفاوت برای میز غذاخوری اکسسوری برای میز ناهار خوری

و در پایان به شما این توصیه را می کنیم که اکسسوری میز غذا خوری را باید به صورتی انتخاب نمایید که دیزاین میز مرتب و منظم به نظر برسد همچنین می توانید در مواقعی که مهمان دارید روی میز ست کامل سرویس غذا خوری ، دسر ، ست قاشق و چنگال ، دسر و … را قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *