خانه راهرو و راه پله راه پله مدل راه پله حیاط با متریال های مختلف و طرح های زیبا

مدل راه پله حیاط با متریال های مختلف و طرح های زیبا

مدل راه پله حیاط

در زمان های گذشته برای طراحی مدل راه پله حیاط از متریال هایی نظیر سنگ و فلز استفاده می شد ولی امروزه علاوه بر متریال های ذکر شده از چوب و شیشه و بتن اکسپوز نیز در ساخت پله ها استفاده می شود.

مدل راه پله حیاط با طرح های متنوع

اگر تمایل دارید ورودی منزل تان شیک و لوکس به نظر برسد بهتر است پله های حیاط و ورودی منزل تان را به گونه ای طراحی نمایید که لوکس و کاربردی باشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل های پله حیاط را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها  پله هایی شیک و خاص را برای حیاط منزل تان انتخاب کنید.

پله حیاط

راه پله حیاط با طراحی شیک و لوکس

انتخاب متریالی مناسب برای ساخت پله های حیاط از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما مصالحی را انتخاب نمایید که دارای مقاومت باشند تا پله ها در اثر قرار گرفتن در برابر عوامل طبیعی دچار آسیب نشوند. بتن از انواع متریال های مناسب و کم هزینه برای ساخت پله ها می باشد و دارای دوام بالایی است و نگهداری از آن نیز آسان می باشد همچنین طرح های بتن امروزه تنوع زیادی پیدا کرده اند و به راحتی می توان به کمک آن پله هایی کاربردی و زیبایی را ساخت همچنین می توانید روی سطح بتن را رنگ آمیزی کنید یا روی سطح بتن را موزاییک و کاشی کاری نمایید. فرم دادن بتن به کمک فرم های مختلف به سادگی امکان پذیر می باشد و شما می توانید پله ها را به صورت گرد یا مستطیل و … فرم بدهید.

انواع ساعت دیواری

برای ساخت پله ها از گرانیک و سنگ مرمر نیز می توان استفاده کرد که این مصالح نمایی کلاسیک و لوکس را به پله ها می بخشند همچنین انتخاب نرده ای مناسب برای پله های حیاط از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید نرده پله ها را به کمک متریال هایی نظیر فلز و شیشه ای و … طراحی نمایید.

مدل پله حیاط مدل راه پله سنگی حیاط   پله زیبا و شیک برای حیاط نورپردازی راه پله حیاط پله حیاط زیبا مدل های راه پله حیاط تزیین پله حیاط مدل راه پله ساده برای حیاط مدل پله حیاط شیک راه پله حیاط ساده مدل راه پله حیاط شیک و زیبا راه پله زیبا برای حیاط پله شیک برای حیاط راه پله برای حیاط مدل راه پله حیاط زیبا و کاربردی پله حیاط

برای ساخت راه پله چوبی هزینه زیادی را باید صرف کنید و علاوه بر این از آنجایی که سطح چوب لغزنده می باشد باید از روکش های ضد لغزش استفاده نمایید تا ایمنی پله ها افزایش پیدا کند همچنین این مدل پله ها دارای دیزاینی شیک و بی نظیر می باشند و اگر تمایل دارید زیبایی شان تکمیل شود بهتر است نرده ها را هم چوبی بسازید.

مبل و میز

تزیین پله ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای تزیین پله های حیاط آن ها را گلکاری یا سبزه کاری نمایید همچنین در صورت بزرگ بودن اندازه پله ها می توانید در گوشه آن ها و کنار نرده گلدان هایی سرسبز را قرار بدهید. سبزه ها و گل های مینیاتوری را هم می توانید در بین فضای خالی بین پله ها بکارید.

نورپردازی پله های حیاط از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما پله ها و اطراف آن ها را به گونه ای نورپردازی کنید تا در هنگام شب فضای حیاط به اندازه کافی روشن شود.

پله حیاط نورپردازی راه پله های حیاط مدل زیبا راه پله حیاط پله حیاط پله زیبا برای حیاط پله مخصوص حیاط تزیین راه پله حیاط مدل پله حیاط پله برای حیاط پله زیبا مخصوص حیاط مدل راه پله حیاط زیبا و شیک مدل راه پله مخصوص حیاط مدل پله برای حیاط نورپردازی پله های حیاط پله سنگی حیاط مدل نورپردازی راه پله حیاط مدل های راه پله شیک حیاط مدل پله حیاط مدل راه پله زیبا برای حیاط طرح های راه پله مخصوص حیاط مدل راه پله حیاط

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدلهای پله حیاط جلب کردیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و همیشگی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *