خانه دکوراسیون آشپزخانه مدل کابینت جزیره در ۳۰ طرح جدید و لاکچری

مدل کابینت جزیره در ۳۰ طرح جدید و لاکچری

مدل کابینت جزیره

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کلاسیک و مدرن برخی اوقات یک کابینت یا ردیفی از آن ها در مکانی جدا از باقی کابینت ها قرار داده می شوند و با آن ها هیچ تماسی ندارند که به این نوع کابینت ها جزیره گفته می شود. در ادامه تصاویری از انواع مدل کابینت جزیره را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل کابینت جزیره با طراحی شیک و بی نظیر

کابینت های جزیره در مرکز یا یکی از گوشه های آشپزخانه قرار داده می شوند و طرح این کابینت ها باید به صورتی باشد که با طرح و سبک سایر کابینت های آشپزخانه همخوانی و مطابقت داشته باشد تا فضای آشپزخانه کاربردی و جذاب تر به نظر برسد.

کابینت سفید برای آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه جزیره

امروزه کابینت های جزیره در انواع طرح های مختلف موجود هستند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه شخصی تان از بین این مدل ها ، کابینت شیک و باکلاسی را انتخاب نمایید.
کابینت های جزیره در فضای آشپزخانه باید به گونه ای قرار داده شوند که با یکی از اضلاع آشپزخانه هم جهت و موازی باشند و این طرح کابینت ها دارای کارکردهای متفاوتی هستند و شما می توانید از آن ها به عنوان میز غذاخوری استفاده نمایید همچنین از این طرح کابینت ها به عنوان فضایی برای نگهداری وسایل آشپزخانه استفاده می شود.
کابینت های آشپزخانه جزیره اگر در مرکز یا به عنوان تعیین حریم برای آشپزخانه در ضلع روبرویی قرار داده شوند شما می توانید ضلع بیرونی آن ها را تبدیل به کتابخانه یا قفسه ای زیبا کنید تا فصل مشترکی بین طراحی داخلی سالن پذیرایی و آشپزخانه ایجاد شود.

انواع ساعت دیواری

مدل کابینت جزیره کابینت آشپزخانه مدل کابینت برای آشپزخانه طرح کابینت آشپزخانه طرح کابینت آشپزخانه کابینت آشپزخانه کابینت جزیره کابینت مدرن آشپزخانه طرح کابینت آشپزخانه کابینت کلاسیک مدل کابینت برای آشپزخانه کابینت شیک آشپزخانه مدل کابینت برای آشپزخانه طرح کابینت کلاسیک کابینت سفید آشپزخانه مدل کابینت جزیره مدل کابینت برای آشپزخانه کابینت شیک آشپزخانه
برای انتخاب رنگ کابینت جزیره می توانید از رنگ مکمل یا متضاد با رنگ دیگر کابینت ها استفاده نمایید و بهتر است شما برای ایجاد فضایی متفاوت در آشپزخانه منزل تان رنگ این کابینت ها را متضاد با کابینت های اصلی آشپزخانه انتخاب نمایید.
یکی دیگر از دیگر از کاربردهای این طرح کابینت ها نصب سینک ظرفشویی روی سطح آن ها است که در این صورت باید لوله کشی های لازم در زیر کابینت ها انجام شود تا شما بتوانید شیر آب و سینک را به راحتی روی کابینت نصب نمایید. در صورت تمایل می توانید از کابینت های جزیره برای نصب اجاق گاز استفاده کنید که در این صورت باید لوله کشی گاز در این قسمت انجام شود و در بالای اجاق گاز نیز از هود استفاده کنید تا بوی غذا در فضای منزل نپیچد.

کابینت شیک آشپزخانه کابینت آشپزخانه مدل کابینت شیک برای آشپزخانه مدل کابینت جزیره شیک کابینت زیبا و شیک آشپزخانه مدل کابینت شیک مدل کابینت مدرن آشپزخانه مدل کابینت شیک برای آشپزخانه طرح کابینت برای آشپزخانه کابینت زیبا و شیک برای آشپزخانه مدل کابینت جزیره مدرن کابینت شیک آشپزخانه طرح کابینت برای آشپزخانه کابینت زیبا برای آشپزخانه کابینت زیبا و شیک آشپزخانه

در این مطلب با انواع مدل کابینت جزیره آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کابینت با طرح و رنگی مناسب را برای فضای آشپزخانه های بزرگ و کوچک انتخاب کنید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *