خانه دکوراسیون آشپزخانه مدل کابینت انزو با طراحی جدید و زیبا برای آشپزخانه های ایرانی

مدل کابینت انزو با طراحی جدید و زیبا برای آشپزخانه های ایرانی

مدل کابینت انزو از انواع کابینت ها با روکش پرس وکیوم است و در برخی از مواقع نیز به جای این روکش از رنگ پولیشی برای روکش کابینت ها استفاده می شود این طرح کابینت آشپزخانه همچنین به کمک ورق ام دی اف طراحی می گردد.

مدل کابینت انزو با طرح های شیک و لاکچری

کابینت انزو و کابینت ممبران از انواع طرح های کلاسیک کابینت آشپزخانه محسوب می شوند با این تفاوت که کابینت های انزو ساده تر می باشند و در برخی از مدل های آن ها حکاکی هایی در طرفین درب کابینت به چشم می خورد و تاج و زیر چراغ این طرح کابینت ها به صورت ساده طراحی می شوند.

مدل کابینت انزو

انواع ساعت دیواری

طرح های کابینت آشپزخانه انزو

کابینت های انزو به شکل سفید براق طراحی می شوند و این طرح کابینت ها به صورت تلفیقی از کابینت های کلاسیک و کابینت هایگلاس سفید ساخته می شوند.
کابینت های انزو به دلیل رنگ سفید و براقی که دارند باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می گردند همچنین سایر وسایل آشپزخانه را می توان با این رنگ کابینت ها به راحتی ست کرد.
جنس اصلی همه متعلقات کابینت انزو از ام دی اف است و بدنه اصلی کابینت ها نیز از جنس ام دی اف سفید با روکش ضد خش و ضد آب می باشد.
ام دی اف به صورت خام برای ساخت این طرح کابینت آشپزخانه استفاده می گردد سپس با کمک ابزاری مخصوص روی درب های کابینت حکاکی هایی ایجاد می شوند و کابینت ها نیز به کمک روکش پرس وکیوم به صورت سفید براق در می آیند.

طرح کابینت آشپزخانه طرح کابینت آشپزخانه انزو کابینت سفید آشپزخانه کابینت آشپزخانه کلاسیک کابینت آشپزخانه مدل کابینت شیک برای آشپزخانه طرح کابینت انزو مدل کابینت زیبا و شیک کابینت سفید و طلایی مدل کابینت برای آشپزخانه مدل کابینت برای آشپزخانه کابینت آشپزخانه کابینت آشپزخانه انزو کابینت کلاسیک
به جای استفاده از روکش پرس وکیوم روی درب های کابینت را می توان رنگ کرد که جنس رنگ ها بر سه پایه مختلف پلی یورتان و پولیشی و پلی استر می باشد.
توجه داشته باشید که این طرح کابینت ها برای آشپزخانه ها با دکوراسیون کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید در فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ از این مدل کابینت ها استفاده نمایید. این طرح کابینت ها همچنین به صورت جزیره نیز طراحی می گردند که از قسمت جزیره اغلب برای نصب سینک ظرفشویی استفاده می شود همچنین می توان از این قسمت به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده کرد.

کابینت انزو کابینت کلاسیک آشپزخانه کابینت کلاسیک کابینت آشپزخانه کلاسیک و زیبا مدل کابینت انزو کابینت ساده انزو کابینت سفید براق مدل کابینت برای آشپزخانه مدل کابینت شیک کابینت کلاسیک کابینت سفید آشپزخانه کابینت زیبا و شیک انزو کابینت کلاسیک و شیک کابینت سفید آشپزخانه

مبل و میز

در این مطلب با انواع مدل کابینت انزو آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کابینت های شیک و بی نظیری را برای آشپزخانه منزل خود انتخاب نمایید و جذابیت و زیبایی را برای فضای آشپزخانه ها با متراژ کوچک و بزرگ به ارمغان بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *