خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه نورپردازی اپن آشپزخانه با چند طراحی کاربردی و زیبا

نورپردازی اپن آشپزخانه با چند طراحی کاربردی و زیبا

نورپردازی اپن آشپزخانه

نور آشپزخانه قلب خانه به شمار می رود از این رو طراحی دکوراسیون و نورپردازی داخلی و نورپردازی اپن آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با ایجاد نورپردازی مناسب فضایی بی نظیر و متفاوت را در آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید.

ایده هایی برای نورپردازی اپن آشپزخانه

اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه تان بی نظیر به نظر برسد بهتر است از منابع لوکس و امروزی برای طراحی نورپردازی داخلی آشپزخانه استفاده نمایید که طراحی نورپردازی شامل جزیره و فضای بین کابینت ها و … می باشد.

نورپردازی خاص اپن

طراحی نورپردازی اپن

نورپردازی اپن در تامین روشنایی و زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی دارد و علاوه بر این اگر نورپردازی به شیوه ای درست طراحی شود شما می توانید به راحتی به انجام فعالیت های روزمره خود مشغول شوید.

انواع ساعت دیواری

برای طراحی نورپردازی اپن باید به اندازه آن و رنگ های به کار برده شده در سقف و اپن توجه داشته باشید تا نورپردازی این قسمت کاربردی و ایده آل به نظر برسد.

اپن بزرگ دارای کاربرد زیادی می باشد و برخی اوقات سینک یا گاز رومیزی روی اپن نصب می شود از این رو بهتر است در هنگام طراحی نورپردازی برای اپن بزرگ حساسیت لازم را به خرج دهید.

برای نورپردازی اپن به سبک مدرن و امروزی از چراغ های ال ای دی و آویز استفاده می شود همچنین می توانید برای نورپردازی اپن از چراغ بار استفاده نمایید که در این صورت جلوه ای شیک و متفاوت به اپن بخشیده می شود.

مبل و میز

انتخاب رنگی مناسب برای نورپردازی اپن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما از نورهای آبی و قرمز و زرد در صورت امکان استفاده نکنید زیرا رنگ اصلی غذا دیده نمی شود.

نور مخفی اپن دیزاین نورپردازی برای آشپزخانه نورپردازی اپن با ال ای دی طراحی نورپردازی اپن نورپردازی اپن شیک نورپردازی اپن آشپزخانه نورپردازی اپن با طراحی شیک   نورپردازی شیک اپن نورپردازی شیک برای اپن طراحی نورپردازی اپن آشپزخانه با ایده های جالب طراحی نورپردازی اپن نورپردازی اپن نورپردازی شیک برای اپن نورپردازی اپن با طراحی کاربردی

برای طراحی نورپردازی اپن می توانید از انواع نورپردازی های فانتزی استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید ظروفی را به صورت معلق آویزان نمایید و درون ظروف منابع نوری نقطه ای کوچکی را قرار بدهید تا نمایی شیک و زیبا به اپن بخشیده شود.

لوسترهای درخشان یکی از زیباترین منابع برای جزیره آشپزخانه به شمار می روند و شما می توانید با نصب لوسترهای زیبا و شیک فضایی خیره کننده ای را به جزیره ببخشید. در صورت استفاده از چراغ های آویز بهتر است تعداد آن ها را فرد در نظر بگیرید و به گونه ای آن ها را نصب نمایید که با سطح کانتر آشپزخانه ۷۶ سانت فاصله داشته باشند.

اگر تمایل دارید برای نورپردازی اپن از لوستر استفاده نمایید بهتر است به سبک دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید. لوسترهای سلطنتی برای دکوراسیون کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و برای دکوراسیون های مدرن و امروزی می توانید از انواع لوسترهای ساده و در عین حال شیک استفاده نمایید. انتخاب سایز لوستر به ابعاد اپن بستگی دارد و اگر اپن دارای فضایی بزرگ است می توانید از چند عدد لوستر برای نورپردازی آن استفاده نمایید همچنین برای نورپردازی اپن با سطح کوچک می توانید از یک یا دو لوستر با اندازه مناسب استفاده نمایید یا لوستری تقریبا بزرگ را روی سقف اپن نصب نمایید.

نورپردازی زیبا و خاص برای اپن نورپردازی زیبا برای اپن نورپردازی مدرن برای اپن نورپردازی کاربردی مخصوص اپن نورپردازی سقفی اپن دیزاین نورپردازی طراحی نورپردازی برای اپن دیزاین نورپردازی کاربردی برای اپن طراحی نورپردازی شیک مخصوص اپن نورپردازی برای اپن کوچک نورپردازی اپن با لوستر نورپردازی مدرن اپن نورپردازی ساده و کاربردی اپن نورپردازی شیک برای اپن طراحی نورپردازی برای اپن آشپزخانه کوچک و بزرگ نورپردازی اپن با لامپ آویز طراحی نورپردازی اپن با لامپ آویز طراحی نورپردازی زیبا و جدید اپن نورپردازی اپن آشپزخانه

در این مطلب توجه شما را به انواع ایده ها برای طراحی نورپردازی اپن جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فضایی کاربردی و متفاوت را در آشپزخانه منزل تان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *