خانه دکوراسیون آشپزخانه مدل کانتر آشپزخانه با ۲۸ طراحی زیبا و جدید

مدل کانتر آشپزخانه با ۲۸ طراحی زیبا و جدید

مدل کانتر آشپزخانه

کانتر به معنای دیواره و گیشه یا میزی می باشد که از آن برای جداسازی فضاها از یکدیگر استفاده می شود. امروزه در بیشتر آشپزخانه ها کانتر وجود دارد که در اصطلاح عامیانه به آن اپن آشپزخانه گفته می شود. در ادامه انواع مدل کانتر آشپزخانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کانتر آشپزخانه با انواع طرح های متنوع

کانتر و جزیره آشپزخانه کاربردی هستند و شما می توانید از این فضاها استفاده های زیادی داشته باشید همچنین می توانید کانتر و جزیره را به میز غذاخوری تبدیل کنید.

کانتر آشپزخانه

تصاویری از انواع طرح های کانتر آشپزخانه

روی سطح کانتر می توان سنگ کوارتز و سنگ سرامیک و کاشی سرامیک و سنگ گرانیت و چوب و … را قرار داد که هر کدام از این مدل کانترها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

انواع ساعت دیواری

کانترهایی که از جنس سنگ مصنوعی کوارتز می باشند مقاومت و ماندگاری بالایی دارند همچنین در این نوع سنگ ها رگه هایی دیده می شود و علاوه بر این سنگ های کوارتز صاف و یکدست و براق می باشند. برای تمیز کردن این نوع کانترها نیازی به ماده شوینده ندارید و می توانید به کمک آب و صابون سطح کانتر را تمیز کنید.

سنگ های گرانیت برای استفاده در فضای آشپزخانه حرف اول را می زنند زیرا دارای نمایی طبیعی می باشند و طرح و رنگ هایی متنوع دارند. برای تمیز کردن این سنگ ها باید از تمیز کننده مخصوص گرانیت استفاده شود.

اگر شما اهل آشپزی حرفه ای می باشید بهتر است جنس کانتر آشپزخانه را چوبی انتخاب نمایید. برای طراحی این نوع کانترها از چوب درختان پهن برگ نظیر بلوط و گردو استفاده می شود همچنین این نوع کانترها مقاوم و پایدار می باشند و دارای خاصیت ضد باکتریایی هستند و گاهی لازم است شما سطح آن ها را سمباده بکشید. برای تمیز کردن کانتر چوبی می توانید از پارچه و مقداری کف استفاده نمایید.

مبل و میز

کانتر سنگ مرمر دارای درخشندگی خاصی می باشد و از زمان های گذشته تا به امروز برای طراحی اپن آشپزخانه از سنگ مرمر استفاده می شود همچنین به مرور زمان از محبوبیت سنگ مرمر کاسته نمی شود.

کانتر زیبا برای آشپزخانه کانتر برای آشپزخانه مدل کانتر زیبا مخصوص آشپزخانه   کانتر زیبا مخصوص آشپزخانه مدل کانتر مدل کانتر آشپزخانه مدرن مدل کانتر سنگی آشپزخانه مدل کانتر کانتر مخصوص آشپزخانه کانتر زیبا برای آشپزخانه کانتر برای آشپزخانه مدل کانتر آشپزخانه

اگر شما تمایل دارید آشپزخانه ای شیک و امروزی داشته باشید بهتر است از لمینت روی کانتر آشپزخانه استفاده نمایید. لمینت ها دارای طرح و رنگ هایی متنوع می باشند و نمایی خاص را به فضای آشپزخانه می بخشند.

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید فضای آشپزخانه تان کاملا حرفه ای باشد بهتر است از استیل برای صفحات کانتر استفاده نمایید. کانترها با جنس استیل به آشپزخانه نمایی مدرن می بخشند و برای آشپزخانه با فضای بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل می باشند. استیل ها علاوه بر این با هر ترکیب رنگی در فضای آشپزخانه مطابقت دارند و شما می توانید به راحتی آن ها را تمیز کنید.

از کاشی سرامیک در طراحی کانتر آشپزخانه استفاده زیادی می شود که این طرح کانترها نمایی بی نظیر را به فضای آشپزخانه می دهند. کانتر سیمانی نیز مدلی دیگر از کانترهای آشپزخانه می باشد که گران قیمت می باشد زیرا برای ساخت آن زحمت زیادی کشیده می شود و علاوه بر این در طراحی این سبک کانترها از مخلوط سیمان و شیشه رنگی استفاده می شود.

بعد از انتخاب طرح و رنگ کانتر برای آشپزخانه باید مکانی مناسب را برای قرار دادن آن در نظر بگیرید. کانتر اغلب در قسمت مرکزی آشپزخانه قرار داده می شود و در صورت تمایل می توانید اجاق گاز یا سینک را روی کانتر نصب کنید.

ابعاد کانتر را می توانید با توجه به فضای آشپزخانه انتخاب کنید بهتر است ابعاد کانتر خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشد و علاوه بر این کانتر باید به گونه ای طراحی شود که کمترین فضا را اشغال کند و شما بتوانید بهترین بهره وری را از آن داشته باشید.

برای تزیین کانتر نیز می توانید از گلدان و ظرف میوه و ظروف گران قیمت و … استفاده نمایید که به کار بردن هر یک از این ایده ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

کانتر مخصوص آشپزخانه کانتر شیک آشپزخانه کانتر مخصوص آشپزخانه مدل کانتر زیبا برای آشپزخانه کانتر آشپزخانه مدرن طرح کانتر آشپزخانه کانتر شیک و مدرن آشپزخانه کانتر شیک آشپزخانه کانتر سنگی آشپزخانه کانتر ام دی اف برای آشپزخانه کانتر شیک آشپزخانه مدل کانتر کلاسیک آشپزخانه کانتر شیک آشپزخانه کانتر آشپزخانه

در این مطلب با انواع مدل کانتر آشپزخانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *