خانه دکوراسیون پذیرایی طراحی پذیرایی کوچک با ۳۵ طراحی کاربردی و اصولی

طراحی پذیرایی کوچک با ۳۵ طراحی کاربردی و اصولی

طراحی پذیرایی کوچک

طراحی پذیرایی کوچک برای بیشتر افراد به چالشی بزرگ تبدیل شده و اغلب افراد تصور می کنند برای دیزاین دکوراسیون پذیرایی کوچک باید از متخصصین طراحی داخلی استفاده نمایند که در بیشتر مواقع این کار پرهزینه است از این رو در این مطلب قصد داریم تا ایده های خلاقانه و کاربردی با کمترین هزینه را برای دیزاین دکوراسیون پذیرایی با متراژ کوچک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه و کاربردی

پذیرایی مهم ترین بخش از منزل محسوب می شود از این رو بهتر است در هنگام طراحی پذیرایی کوچک یا بزرگ حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید در این بخش از منزل دکوراسیون بی نظیر و متفاوتی را ایجاد کنید.

طراحی پذیرایی کوچک و شیک

دیزاین دکوراسیون پذیرایی کوچک

مبلمان مهم ترین بخش از اجزای سالن پذیرایی محسوب می شوند بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل و رنگ مبلمان و چیدن مبلمان در فضای پذیرایی کوچک دقت لازم را به خرج دهید. توجه داشته باشید که مبلمان با طرح ال و گرد برای پذیرایی های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین بهتر است در فضای این سالن های پذیرایی از مبلمان با طرح های ظریف و ساده تر استفاده شود.

انواع ساعت دیواری

اگر شما تمایل دارید فضای سالن پذیرایی تان بزرگ تر به نظر برسد بهتر است از بازتاب نور آینه ها استفاده کنید همچنین استفاده از رنگ های روشن در پذیرایی و طراحی نورپردازی مناسب  برای سالن پذیرایی کوچک می تواند باعث دلبازتر به نظر رسیدن فضای این بخش از منزل شود.

برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای اتاق پذیرایی بهتر است دکوراسیونی لوکس و چشمگیر را برای این بخش از منزل طراحی کنید و علاوه بر این وسایل دکوری و سایر وسایل مورد نیاز در سالن پذیرایی را از بین وسایل لاکچری انتخاب نمایید.

در فضای پذیرایی کوچک بهتر است از لوازم تزئینی یا قفسه های پایه دار استفاده نشود و به جای آن ها قطعه های متصل شونده به دیوار انتخاب شوند تا فضای کمتری را در سالن پذیرایی اشغال نمایند.

مبل و میز

طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی طراحی پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه دکوراسیون سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی کوچک روش هایی برای طراحی پذیرایی کوچک طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی دکوراسیون شیک پذیرایی طراحی پذیرایی کوچک

گیاهان باعث ایجاد فضای بانشاط و پرانرژی در دکوراسیون سالن پذیرایی می شوند از این رو بهتر است شما در سالن پذیرایی گلدان های زیبا با گیاهان سرسبز را قرار دهید و فضایی بی نظیر را در این بخش از منزل خود ایجاد کنید.

برای پوشاندن پنجره های پذیرایی کوچک می توانید از پرده های ساده ای استفاده کنید که ارتفاع آن ها از قسمت کف تا سقف پذیرایی می باشد همچنین بهتر است چوب پرده را در بالاترین قسمت دیوار نصب کنید.

شلف های دیواری مناسب ترین وسایل تزیینی در فضاهای کوچک به شمار می روند و شما می توانید با نصب این شلف ها روی دیوار علاوه بر صرفه جویی در فضا وسایل دکوری زیبا و متفاوتی را روی آن ها قرار دهید.

اگر فضای کافی در سالن پذیرایی کوچک برای قرار دادن تلویزیون ندارید می توانید از میز تلویزیون های دیواری استفاده نمایید و تلویزیون را روی دیوار نصب کنید در صورتی که تمایلی به استفاده از این میز تلویزیون ها ندارید بهتر است میزی با طراحی ظریف و کاربردی را انتخاب نمایید و در مکانی مناسب از سالن پذیرایی قرار دهید تا طراحی پذیرایی جذاب و زیباتر به نظر برسد.

نورپردازی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی طراحی پذیرایی کوچک و زیبا دکوراسیون خاکستری پذیرایی دکوراسیون زیبا و لاکچری پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی سلطنتی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی سبز دکوراسیون خاص پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون شیک پذیرایی طراحی نورپردازی برای سالن پذیرایی طراحی پذیرایی کوچک و شیک

در این مطلب با روش هایی برای طراحی پذیرایی کوچک آشنا شدید که امیدواریم با به کارگیری این ایده ها بتوانید دکوراسیونی بی نظیر را برای پذیرایی منزل تان طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *