خانه دکوراسیون پذیرایی دیزاین پذیرایی کوچک در انواع دکوراسیون های زیبا و چشم نواز

دیزاین پذیرایی کوچک در انواع دکوراسیون های زیبا و چشم نواز

دیزاین پذیرایی کوچک

با توجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی امروزه اغلب خانه ها در متراژهای کوچک ساخته می شوند که طراحی خانه های کوچک کار نسبتا دشواری است و اگر ترفندهایی در دیزاین این خانه ها رعایت شود به فضایی بی نظیر و کاربردی تبدیل می شوند. در ادامه ایده هایی برای دیزاین پذیرایی کوچک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دیزاین پذیرایی کوچک با ایده های کاربردی و خلاقانه

اغلب افراد در طراحی پذیرایی کوچک دچار سردرگمی می شوند و بعد از اتمام کار طراحی دکوراسیون نیز از نتیجه کار خود راضی نیستند در صورتی که اگر تکنیک هایی در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک رعایت شود فضای پذیرایی تبدیل به مکانی آرامش بخش و منظم خواهد شد.

دکوراسیون پذیرایی کوچک

طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک

برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک ابتدا باید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. مبلمان از اصلی ترین وسایل در فضای پذیرایی به شمار می روند و اگر فضای پذیرایی منزل شما کوچک می باشد بهتر است مبلمان را از بین طرح های ظریف و جمع و جور انتخاب نمایید. توجه به چیدمان مبلمان در فضایی مناسب از پذیرایی نیز دارای اهمیت زیادی می باشد و بهتر است شما مبلمان را روبروی نقطه کانونی بچینید که نقطه کانونی اغلب تلویزیون یا شومینه در نظر گرفته می شود.

انواع ساعت دیواری

میز تلویزیون و تلویزیون نیز یکی دیگر از لوازم ضروری در فضای سالن پذیرایی محسوب می شوند و اگر فضای پذیرایی منزل شما خیلی کوچک می باشد بهتر است از میز تلویزیون دیواری استفاده نمایید و تلویزیون را روی دیوار نصب نمایید همچنین می توانید شلف دیواری تلویزیون را روی قسمت مناسبی از دیوار نصب کنید و وسایل تزیینی و … را روی قفسه ها بچینید تا جلوه خاصی به فضای پذیرایی بخشیده شود.

اگر پذیرایی منزل شما دارای پنجره های بزرگ یا کوچکی است می توانید از پرده های ساده و در عین حال بلند برای پوشاندن دیوارها استفاده نمایید تا فضای سالن پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد.

دیزاین سالن پذیرایی کوچک دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی کوچک دیزاین پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون خاکستری پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی شیک و کوچک دکوراسیون مدرن سالن پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک

مبل و میز

توجه داشته باشید که آینه ها باعث می شوند تا نمای داخلی پذیرایی بزرگ و دلبازتر به نظر برسد همچنین آینه ها نور را بازتاب می کنند و باعث روشن تر شدن فضای اتاق می شوند از این رو بهتر است در قسمتی از دیوار پذیرایی آینه نصب کنید.

اگر تمایل دارید در فضای پذیرایی کوچک از لوازم تزیینی یا قفسه استفاده کنید بهتر است از به کار بردن مدل های پایه دار خودداری نمایید و به جای آن ها قطعات متصل شونده به دیوار را برای نصب انتخاب نمایید که این قطعات می توانند دارای ابعاد کوچک یا بزرگ باشند همچنین استفاده از لوازم تزیینی کوچک و در عین حال جذاب نیز باعث می شود تا فضای پذیرایی بی نظیر و جذاب تر به نظر برسد.

استفاده از کتابخانه دیواری در فضای پذیرایی کوچک باعث می شود تا پذیرایی ظاهری لوکس پیدا کند و علاوه بر این فضای بیشتری برای چیدن لوازم تزیینی ایجاد می گردد.

طراحی داخلی پذیرایی کوچک طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی کوچک مدرن ایده هایی برای دیزاین پذیرایی کوچک دکوراسیون شیک و بی نظیر سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون خاص و شیک پذیرایی کوچک دیزاین پذیرایی کوچک و شیک

انتخاب رنگی مناسب برای طراحی داخلی پذیرایی کوچک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و طراحان داخلی همیشه توصیه می کنند که در فضاهای کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود زیرا رنگ های روشن باعث بزرگ و دلبازتر به نظر رسیدن مکان های کوچک می شوند.

قدرت گیاهان و گل های طبیعی برای جلوه بخشیدن به فضای پذیرایی را نباید نادیده گرفت و شما می توانید به کمک ایده های خلاقانه گیاهان را بهترین شکل ممکن در محیط اطراف تان قرار دهید همچنین می توانید از گیاهان رونده استفاده نمایید و سقف و دیوارها را به کمک این گیاهان تزیین نمایید.

برای طراحی نورپردازی پذیرایی می توانید از نورهای مخفی ، لوسترهای سقفی یا آویز ، چراغ های دیوارکوب یا آویز ، لامپ های سقفی و … استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این روش های نورپردازی به میزان بودجه و نیاز شما بستگی دارد.

دکوراسیون خاص سالن پذیرایی دکوراسیون مدرن سالن پذیرایی دکوراسیون خاکستری سالن پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون مدرن برای سالن پذیرایی دکوراسیون شیک پذیرایی دکوراسیون پذیرایی رنگ روشن دکوراسیون شیک پذیرایی دیزاین داخلی سالن پذیرایی کوچک

در این مطلب توجه شما را به مدل دیزاین پذیرایی کوچک جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این روش ها بتوانید دکوراسیونی بی نظیر را برای سالن پذیرایی کوچک منزل خود طراحی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *