خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون جواهر فروشی با چند طراحی لاکچری

دکوراسیون جواهر فروشی با چند طراحی لاکچری

طراحی دکوراسیون جواهر فروشی

مهم ترین اصل در طراحی دکوراسیون جواهر فروشی به نمایش گذاشتن هرچه بهتر جواهرات است، تجمل گرایی و استفاده از متریال های دارای زرق و برق در چنین مکانی بسیار مهم می باشد زیرا یک دکور و ویترین طراحی شده می تواند در فروش بیشتر کمک کند.

نکاتی درباره طراحی دکوراسیون جواهر فروشی

مشتریان در هنگام ورود به یک جواهر فروشی انتظار شکوه و ظرافت دارند، در این فروشگاه ها باید طراحی فضا به گونه ای باشد که جواهرات به طرز مطلوبی به نمایش گذاشته شوند و مشتریان بتوانند به راحتی انتخاب کنند و در عین حال مساله امنیت و حفاظت نیز بسیار مهم می باشد.

اصول طراحی داخلی فروشگاه جواهر

برای طراحی یک جواهر فروشی لوکس چند اصل بسیار مهم باید رعایت شود تا فروشگاه شما خاص و منحصر به فرد دیده شود.

انواع ساعت دیواری

سبک طراحی و انتخاب مصالح

برای طراحی و دکوراسیون چنین مکانی باید یک سبک را انتخاب کرده و همه جزییات و مبلمان و اکسسوری ها را با توجه به همان سبک طراحی و اجرا نمود. معمولا در طراحی جواهر فروشی ها از سبک کلاسیک استفاده می کنند اما با این حال مکان هایی هم با سبک مدرن طراحی شده اند. فارغ از هر نوع سبکی که از آن پیروی می کنید، انتخاب مصالح لوکس و گران قیمت نیز باید مد نظر شما باشد زیرا شما در حال طراحی یک مکان فوق العاده لوکس می باشید.

رعایت ظرافت و شکوه در دکوراسیون جواهر فروشی

طراحی داخلی جواهر فروشی به سبک کلاسیک

مبل و میز

طراحی پیشخوان فروش جواهر فروشی

تزیینات داخلی جواهر فروشی

طراحی داخلی مدرن جواهر فروشی

طراحی داخلی جواهر فروشی به سبک مدرن

نورپردازی

یکی دیگر از نکات مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی استفاده از نورپردازی مصنوعی و دکوراتیو می باشد، نورپردازی به فضاهای مثبت و منفی در چنین مکانی می تواند جواهرات را  چندین برابر بهتر به نمایش بگذارد، یک نورپردازی ایده آل باعث می شود فضا تجملاتی و جذاب تر دیده شود. می توان از انواع نورپردازی مصنوعی و دکوراتیو مانند نور های محیطی، نورهای نقطه ای، نورهای تاکیدی و… استفاده کرد. به عنوان مثال برای نشان دادن بعضی از جواهرات خاص نور های تاکیدی کاربرد بسیاری دارند.

نورپردازی مصنوعی در طراحی دکوراسیون جواهر فروشی

طراحی جداره ها

در چنین مکان لوکسی قاعدتا طراحی همه قسمت ها مهم می باشد، یکی از مهم تریت بخش ها برای طراحی، دیوارها، سقف و کف است. طراحی های خاص و منحصر به فرد با ایجاد خطوط منحنی در ترکیب با نورپردازی های دکوراتیو می تواند فضایی آرام بخش و در عین حال جذاب و تجملاتی را برای مشتریان به وجود بیاورد.

طراحی سقف جواهر فروشی

طراحی و اجرای جواهر فروشی لوکس

توجه به جزییات در دکوراسیون جواهر فروشی

طراحی دیوار در دکوراسیون جواهر فروشی

اهمیت کف سازی در دکوراسیون جواهر فروشی

طراحی ویترین و قفسه ها

در دکوراسیون جواهر فروشی طراحی ویترین بسیار مهم و تاثیر گذار در فروش و جلب مشتری می باشد، ویترین اصلی فروشگاه که جلوی درب ورودی قرار دارد  باید با درب ورودی هم خوانی داشته و دعوت کنندگی به داخل را به مشتری القا کند. قفسه های داخل یک جواهر فروشی از هر متریالی که باشند باید درب های شیشه ای داشته باشند تا بتوانند جواهرات را به نمایش بگذارند، در طراحی و اجرای ویترین و قفسه ها استفاده از نورهای دکوراتیو امری اجتناب ناپذیر بوده و بسار حیاتی می باشد.

دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرا ویترین

اهمیت جزییات و چیدمان

در چنین مکان هایی معمولا خانم ها مشتریان اصلی می باشند، از آنجایی که بانوان بسیار جزیی نگر هستند بنابراین توجه به جزییات و ظرافت ها بسیار مهم می باشد، در طراحی داخلی و اجرای چنین مکانی باید نهایت ظرافت در همه فضاها و مبلمان ها به بهترین شکل رعایت شود، همچنین چیدمان جواهرات باید به نحوی باشد که زیبایی و زرق و برق این کالاهای لوکس را به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

اهمیت جزییات در طراحی داخلی جواهر فروشی

اکسسوری های جواهر فروشی

اکسسوری های جواهر فروشی

حفظ امنیت

یکی از مهم ترین مولفه ها در طراحی دکوراسیون جواهر فروشی حفظ امنیت فضا می باشد، در چنین مکان هایی باید امنیت کامل برای جواهرات در معرض نمایش برقرار باشد، همچنین فضا باید به گونه ای طراحی شود که مشتریان نیز در آن جا احساس نا امنی نکنند وبا آرامش به تماشا و انتخاب بپردازند.

همچنین در لینک های مقابل با طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فروشگاه موبایل آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *