خانه پارتیشن مدل های پارتیشن متحرک در انواع طراحی شیک و کاربردی برای منازل و ساختمان های اداری

مدل های پارتیشن متحرک در انواع طراحی شیک و کاربردی برای منازل و ساختمان های اداری

پارتیشن متحرک

پارتیشن متحرک که به عنوان جدا کننده فضا نیز معروف است می تواند راه حل مناسبی برای جداسازی قسمت های مختلف منزل از یکدیگر باشد همچنین از این نوع پارتیشن به عنوان عنصری دکوراتیو استفاده می شود.

مدل های پارتیشن متحرک شیک و زیبا

پارتیشن متحرک یا پاراوان در انواع طرح های مختلف ساخته می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها ، مدلی مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه با انواع مدل پاراوان آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پارتیشن متحرک

طرح های ۱۱ مخصوص قسمت های مختلف منزل

پاراوان ها دارای دیزاین و طراحی متنوعی می باشند و شما می توانید از این طرح ها در قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید.
پاراوان برای منازل مسکونی با متراژ کوچک انتخابی مناسب و ایده آل است و شما می توانید قسمت نشیمن و پذیرایی را در سالن پذیرایی منزل تان به کمک این نوع پارتیشن به راحتی از یکدیگر جدا کنید همچنین اگر منزل تان  فاقد اتاق خواب است می توانید به کمک پارتیشن فضای بین اتاق خواب و اتاق نشیمن را از یکدیگر جدا نمایید از پاراوان ها برای جداسازی اتاق غذاخوری و سایر بخش های منزل نیز استفاده می شود.

انواع ساعت دیواری

برای ساخت پارتیشن متحرک از متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و ام دی اف و … استفاده می شود که پارتیشن های چوبی و ام دی اف توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند همچنین برخی از طرح های این نوع پارتیشن به صورت اشکال هندسی مختلف ساخته می شوند.
اگر شما تمایل دارید نور از پارتیشن عبور کند و فضایی را که جدا کرده اید روشن تر به نظر برسد بهتر است مدل هایی را انتخاب نمایید که دارای سوراخ های ریز می باشند.

روی سطح برخی از پاراوان ها تصاویر منظره و گل و … طراحی شده است که این مدل ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و برای مکان های بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل هستند.
پاراوان ها در انواع رنگ های روشن و تیره طراحی می شوند همچنین در برخی از طرح های این مدل پارتیشن از ترکیب دو رنگ استفاده می شود که هر یک از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
اگر فضای مورد نظر شما کوچک است بهتر است از پارتیشن های ساده و رنگ روشن استفاده نمایید و اگر فضای مورد نظر شما دارای متراژ بزرگ و مناسبی می باشد در هنگام انتخاب طرح و رنگ پارتیشن محدودیتی نخواهید داشت.

مبل و میز

توجه داشته باشید که از پاراوان ها علاوه بر منزل مسکونی می توانید در شرکت ها و ساختمان های اداری برای جداسازی فضا استفاده نمایید و این طرح پارتیشن ها در مکان های اداری دارای کاربردی بی نظیر می باشند.

در این مطلب با انواع مدل پارتیشن متحرک آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پاراوان با طرح و رنگی مناسب را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *