خانه لوازم منزل درب و پنجره درب ضد سرقت ترکیه – ایمن ترین درب ضد سرقت در ایران – ایساتیس درب

درب ضد سرقت ترکیه – ایمن ترین درب ضد سرقت در ایران – ایساتیس درب

درب ضد سرقت

امروزه با افزایش میزان سرقت ها استفاده از سیستم های امنیتی مانند درب ضد سرقت افزایش یافته است. درب های ضد سرقت امنیت بالاتری نسبت به سایر درب ها دارند و علاوه بر این دارای ظاهری زیبا و متنوع هستند در ادامه این مطلب نمونه هایی از درب های ضد سرقت شرکت ایساتیس درب را مشاهده خواهید کرد.

 استفاده از درب های ضد سرقت علاوه بر افزایش چشمگیر امنیت منازل به زیبایی نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی منزل نیز کمک فراوانی می نمایند. درب های ضد سرقت دارای ساختار های مقاوم هستند و همچنین این نوع درب ها از امنیت زیادی برخوردار می باشند. درب ضد سرقت از نظر قفل و لولا و جنس با سایر درب های معمولی متفاوت است و ساختار قفل این نوع درب ها به خوبی تقویت شده اند و در صورت قفل شدن درب های ضد سرقت غیر قابل باز شدن هستند و همچنین این نوع درب ها عایقی مناسب در برابر گرما و سرما و رطوبت و صدا هستند.

مدل های درب ضد سرقت زیبا

انواع نمونه های درب ضد سرقت

با افزایش استفاده از درب ضد سرقت شرکت های معتبر زیادی اقدام به واردات انواع درب های ضد سرقت با امنیت بالا و طراحی های متنوع نموده اند که از جمله این شرکت ها می توان به شرکت ایساتیس درب اشاره کرد. این شرکت، نماینده فروش درب های ضد سرقت و ضد حریق شرکت  UNVER Celik Kapi در کشور ترکیه است که این نوع درب ها دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب و مطابق با استاندارهای روز جهانی هستند و همچنین این شرکت ایساتیس دارای ۶ سال سابقه در زمینه توزیع درب های ضد سرقت است. در ادامه این مطلب نمونه هایی از انواع درب های ضد سرقت آپارتمانی ویلا و لابی عرضه شده توسط درب ضد سرقت ایساتیس را در اختیار شما همراهان همیشگی سایت زیبایی خانه قرار می دهیم.

درب های ضد سرقت با طراحی های زیبا و متنوع

معرفی انواع مدل های درب ضد سرقت آپارتمانی در شرکت ایساتیس درب

شرکت ایساتیس درب تلاش دارد تا جدیدترین و زیباترین درب های ضد سرقت آپارتمانی را با کیفیت و امنیت بالا در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد که تصاویری از این نوع درب های ضد سرقت را در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

درب های ضد سرقت کلاسیک

در این نوع درب ها رویه درب دارای قاب فلزی است که این قاب فلزی در دور تا دور روکش MDF کار شده است. درب های ضد سرقت سری کلاسیک دارای ۲ قفل و ۳ زبانه برند کاله ترکیه هستند و دارای ۶۰ ماه گارانتی و ۱۳ زبانه می باشند. درب های ضد سرقت کلاسیک قیمت پایین تری نسبت به سایر سری ها دارند و به همین دلیل در پروژه های انبوه سازی از این درب ها بیشتر استفاده می شود.

درب ضد سرقت با کیفیت و امنیت بالا درب ضد سرقت زیبا و شیک درب های ضد سرقت سری کلاسیک

انواع درب های ضد سرقت سری آلپی

این مدل از درب های ضد سرقت دارای روکش با ضخامت بیشتر هستند و دارای ۲ قفل و ۳ زبانه برند کاله ترکیه می باشند و در مجموع ۱۳ زبانه و ۶۰ ماه گارانتی دارند. درب های سری آلپی همچنین دارای آلارم و قفل دیجیتال و چشمی نیز می باشند.

درب های ضد سرقت سری آلپی مدل های زیبا درب های ضد سرقت انواع نمونه های درب های ضد سرقت با طراحی های مدرن و زیبا

درب های ضد سرقت آپارتمانی سری سی ان سی ( سوپر راستیک پنل )

این نوع درب ها روکش هایی با ظاهر ساده دارند و طرح های کلاسیک و چشم نواز بر روی آن ها اجراء شده است. متریال درب های سری سی ان سی ورق های سرتاسری دور دوبل داخلی همراه با ضخامت ۱٫۵ میلیمتر هستند و این نوع درب ها توسط پشم سنگ عایق شده اند. این نوع درب همانند سری های قبلی دارای ۲ قفل و ۳ زبانه برند کاله ترکیه و ۶۰ ماه گارانتی هستند و در مجموع دارای ۱۳ زبانه با قفل های حرفه ای چنگکی می باشند و تجهیزاتی نظیر آلارم و چمشی و قفل دیجیتال نیز در این نوع درب ها موجود است.

درب های ضد سرقت ترکیه ای انواع نمونه های درب های ضد سرقت با قیمت پایین و کیفیت بالا درب ضد سرقت سری سی ان سی

انواع مدل های درب های ضد سرقت سری لمینت

این نوع درب ها دارای روکش های لمینت هستند و ترکیبی از طرح های CNC و برجسته بر روی این نوع درب ها اجراء شده است. در طراحی این نوع درب ها از کامپوزیت استفاده شده و به همین دلیل این سری از درب ها دارای ظاهری مدرن و زیبا هستند. تعداد قفل و زبانه موجود در این نوع درب ها همانند سری های قبلی است و همچنین تجهیزاتی مانند آلارم و قفل دیجیتال و چشمی در این نوع درب ها مشاهده می شود.

درب های ضد سرقت و ضد حریق درب های ضد سرقت کشور ترکیه درب های ضد سرقت لری لمینت

طراحی درب های ضد سرقت برای لابی و ویلا

ابعاد درب های ضد سرقت  ویلایی و لابی با توجه به تنوع ورودی های ساختمان متفاوت است و این نوع درب ها با توجه به نیاز و خواسته مشتری به صورت ۱٫۵ لنگه بازشو و ۲ لنگه بازشو و تک لنگه بازشو با ۲ نیم لنگه ثابت در دو طرف درب اجراء می شوند. با توجه به نیاز مشتری و برای کاهش هزینه ها معمولا از سری های CNC در ساخت این درب ها استفاده می شود.
درب ضد سرقت ویلایی و لابی دارای قفل کاله ترکیه است و همچنین این نوع درب ها از ۶۰ ماه گارانتی برخوردار می باشند.
امکان نصب تجهیزاتی نظیر آیفون و چشمی و قفل دیجیتال و ریموت در این سری از درب ها وجود دارد.

درب ضد سرقت ویلایی انواع نمونه های درب ضد سرقت لابی و ویلا    درب های ضد سرقت ویلایی شما می توانید برای مشاهده و آشنایی بیشتر با انواع درب های ضد سرقت شرکت ایساتیس به آدرس اینترنتی شرکت (www.isatisdoor.com) مراجعه نمایید. ضمن اینکه جهت تماس و مشاوره برای خرید درب های ضد سرقت می توانید از اطلاعات تماس زیر استفاده نمایید:

آدرس دفتر مرکزی: تهران – سعادت آباد – پل مدیریت – جنب علامه جنوبی – پلاک ۹ – طبقه سوم – واحد ۵

تلفن : ۸۸۵۶۷۵۲۰ ۲۱ ۹۸+ | ۸۸۵۶۷۵۳۲ ۲۱ ۹۸+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک به کودکان سرطانی

دسته بندی موضوعات